Part 17

179 18 7
                                    

Simon's P.O.V

Momci nisu mnogo zadovoljni mojim povratkom. Ali nisam ja kriv. Tako im je zapalo.  Oni misle da ih mucim ali sto pre zavrse imace vise vremena za njihove zajebancije.

"Ok dakle u cemu je problem?  U vama, u pesmi ili u meni?" rekao sam im a svi su me bledo gledali. Radili smo na pesmi "I wish" ali oni su totalno pogubljeni.

"Ja bih rekao da je u tebi problem." rekao je Niall a ja sam ostao zacudjen.

"Niall!" opomenula ga je Medi a on je samo pognuo glavu.

"Vratite se, idemo opet." rekla je preuzimajuci slusalice i sedajuci za stolicu.

Kada su zavrsili sve je bilo ok. Nema nikakvih roblema.  Niko nije falsirao.  Sve je bilo kako treba.

"I sta je bilo toliko tesko da odradite ovako i sa njim?" rekla je pokazujuci rukom na mene.

Svo petoro su cutali.

"Horan i Styles za mnom." rekla je pokazujuci im rukama da  je prate.

Medi's P.O.V

Sve su savrseno uradili...  Nije mi jasno. Kao da im je Simon ubio nekoga.

"Dakle, znam da ne volite Simona.  Ali ne znaci da trebate da se glupirate..." pocela sam da im drzim predavanje.

"Ne razumes. Zamisli da tebi neko unisti snove. Kako bi se osecala?" Harry me je napao.

"Da razumem. Sto pre zavrsite to mocice te pre da igrate igrice." rekla sam im a oboje su me tuzno gledali.

"Au sad se osecam kao budala." rekao je Niall cime je potvrdio da mu je zao.

"I ja isto." dodao je Harry.

"Mozemo li da idemo sad?" pitao je i krenuli su ka vratima.

"Niall ti sacekaj jos malo." rekla sam mu na sta me je on cudno pogledao.

"Nesto nije u redu?" pitao je a ja sam gledala u pod.

"Medi pogledaj me." rekao je podizuci mi glavu i lagano je spojio nase usne. Oboje smo se nasmejali kroz poljubac ali to nije mnogo dugo trajalo jer nam je ponestalo vazduha.

"Ne zelim da ides." rekla sam mu grleci ga.

"Malena ta tri meseca ce proci brze nego sto mislis." sapnuo mi je na uvo mazeci me po ledjima. Samo sam mu prolazila rukom kroz kosu dok sam mu mirisala parfem.

"Hej rucak je..." uleteo je Simon i samo izasao.

Niall me je pgledao okeansko plavim ocima. Napravivsi neku cudnu i pomalo slatku facu i opet nam spojio usne.

"Ajde da jedemo!" rekao je prekidajuci poljubac pokazivajuci prstom prema vratima

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Ajde da jedemo!" rekao je prekidajuci poljubac pokazivajuci prstom prema vratima.

"Moracu se navici da nece biti tvog kukanja za hranom." rekla sam mu smejuci se i isavsi iza njega do kuhinje.

Niall's P.O.V

"Moracu se navici da nece biti tvog kukanja za hranom." rekla mi je isavsi iza mene.

"Simon...  Moram da ti se izvinem zbog gluposti koje smo pravili u poslednje vreme." rekao sam mu a on je samo klimnuo glavom.

"Razgovaracemo kasnije o tome." rekao mi je. Sto mrzim kad mi kazu to 'razgovaracemo' uvek imam neki osecaj krivice.

Nisam bio gladan pa sam se igrao sa hranom u tanjru. Gledao sam Medi ni ona nije jela.... Izgleda da ju je turneja bas potresla.

"Sta je vama sto ne jedete?" cuo sam Liama kako je pitao.

"Nista, samo nisam gladan." rekao sam mu.

"Ti!? Da nisi gladan sta li ce to da bude?" rekao je a ja sam ustao sa stola i otisao u moju sobu i uzeo da sviram gitaru.

"You'll never love yourself half as much as I love you
And you'll never treat yourself right darlin' but I want you to
If I let you know I'm here for you
Maybe you'll love yourself like I love you, oh." pevao sam ali me je prekinulo otvaranje vrata. Video sam dobro poznato lice. Pocela je da aplaudira.

"Ma daj.  Nisam toliko dobar." rekao sam joj smejuci se.

"Ti si najbolji." rekla je polako mi prilazeci.

"Mozes li da me naucis? Mislim znam samo....  Razumes." rekla je sva zbunjena.

"Naravno.  Dodji." rekao sam joj smejuci se i pokazujuci joj rukom da sedne.

"Znaci.  Imas D odsviras to i onda pustis srednji leve ruke. To ti je D9#C. I onda isti pokreti desnom kao i malo pre." rekao sam joj i pokazivao joj.

Dok sam joj objasnjavao samo je gledala u mene

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Dok sam joj objasnjavao samo je gledala u mene.

"Um... Mislis li nauciti ovo ili...." rekao sam joj a ona se zavrvenela. Kao da je tek sad upoznajem.

"Pa nisam ja kriva kad je moj Irac tako lep." pogledala me smeseci se.

"Sta oces reci da sam ja kriv sto sam lep?" nekim pomalo cudnim tonom sam rekao. Samo mi je sklonila ruku i legla na krevet i brzo zaspala. Ostavio sam gitaru i legao do nje.  Razmisljajuci da je volim kao prvi put kad sam je video.  U svim tim divnim secanjima sam i zaspao.

                ----------
---------------------------------------
Hey evo ga nastvak za danas. Izvinjavam se ako ima gramatickih gresaka. Ja sam prumorna to sad da proveravam. Poz

What Makes You Beautiful [N.H] {Zavrsena}Where stories live. Discover now