Harry's P.O.V
"Niall!!!" razdrao se Louis. "Nece valjda." pomislio sam pre nego sto je Niall dosao. "Sta je bilo?" pitao je drzeci noz u ruci. "Sta ce ti to, i usput napravi i meni jedan sendvic." rekao mu je, a meni je pao kamen sa srca. Louis je sisao dole a jasam sedeo na stepenistu. U razmisljanju me je prekinula Medi. "Sto ne sidjes dole na veceru?" pitala me je sa dozom zabrinutosti u glasu. "Nisam gladan." rekao sam nezainteresovano. "Harry lazes. Sto neces da sidjes?" nastavljala je sa pitanjima. Ignorisao sam je. Priblizila mi se i poljubila. Uzvratio sam joj poljubac. Zasto moram biti toliko slab na nju. "Harry sta ti je?" bila je uporna, sto je vec pocelo da me nervira. "Nisam gladan. A i treba mi malo mira." odbrusio sam joj vidno iznerviran. Otisla je bez reci. Tada mi je stigla poruka od Gemme. "Braco kako si?" ta poruka mi je izmamila osmeh. Nije me nazvala braco od kad sam otisoa na X factor. " A sad vise nisam Hazz?"
"Ti si Hazz bio i ostao. Zelim da ti kazem da ste jako dobro odradili 'Night Changes' i 'Little Things'."
"Jao pa da, toliko sam bio okupiran Medi da sam zaboravio na muziku." rekao sam i otrcao do sobe. Seo sam za sto uzeo papir i poceo. Dvoumio sam se oko naziva 'Drag me down' i 'You & I' ali sam se ipak odlucio za drugi naziv. "Ljudi nova pesma za One Direction!!" drao sam se po kuci kao kreten sve dok ih nisam nasao u dnevnom boravku kako spavaju. Pogledao sam na sat i video da je 1:27. "Crni Harolde nisi normalan. Idi spavaj budalo." pomislio sam i otisao u krevet.
***Sledeci dan***
Bude me zraci sunca. Cudo pa me ne budi kisa, sve jedno. Protrljao sam oci ustao, i navukao zavesu i opet se bacio na krevet.
Niall's P.O.V
Otvaram oci i nje nema. Uspanicen gledam na sat 13:35. Sta!? Pola dva a ja sam jos u krevetu. Ma jebes krevet gde je Medi? Silazim u dnevni boravak i vidim Medi naslonjenu na Harryevo rame i spava a Harry gleda 'The Notebook'. Sta sam drugo mogao da predpostavim da gleda. "Harry sta radis to? " tiho sam mu rekao da ne bih probudio Medi. "Ja gledam film, a kao sto vidis Medi spava ne mome ramenu." pokazivao je prstom ka Medi. "Gledao sam film i ona je dosla i gledali smo zajedno, i onda mi je zaspala na ramenu." nastavio je. " Izvini druze mnogo sam poceo da ljubomorisem. Nego imas li neku pesmu?" pitao sam zainteresovano. "Naravno da imam." dao mi je papir i procitao sam pesmu. U glavi sam vec zamisljao muziku. "Sve si bolji i bolji Styles." rekao sam mu sa kezom na licu. "Sta je bilo?" culi smo pospani zenski glas. Medi. "Jao sta je bilo u filmu? Daj Harry reci." molila ga je ali joj je on samo odgovarao. "Da nisi zaspala znala bi sta se desilo." Mada je Medi bila uporna a i Harry je terao inat. Kao mala deca su.
(...)
"Dakle ljudi zvanicno smo zavrsili pesmu." svi u prostoriji su poceli da aplaudiraju kada nam je Zak rekao da smo zavrsili. "Joj jedva cekam da legnem u krevet." Zayn je poceo da kuka. "Daj covece pevao si nisi orao njivu. Nemas od cega da budes umoran." rekao mu je Liam udarivsi ga u rame. Kada smo dosli kuci samo smo se srusili u krevete i zaspali.
-------------------
---------------------------------------
I evo ga jos jedan nastavak. Znam da je dosadan. Nemam mnogo inspiracije u zadnje vreme. A ni dovoljno vremena kao sto mozete da predpostavite. Izvinite ako ima gramatickih gresaka. Poz
YOU ARE READING
What Makes You Beautiful [N.H] {Zavrsena}
FanfictionMadison Pain. Sasvim obicna devojka... Mozda i ne toliko obicna. Odlazi u London kod svoje tetke da bi otisla u srednju skolu. Tamo upoznaje Nialla Horana. Zgodnog plavog decka koji je dosao da zivi sa svojim prijateljima. Jer pokusavaju osnovati be...