Prologue

16.9K 398 37
                                    

מי היה מאמין שאחרי הצבא אני עף מהבית של ההורים? תמיד חלמתי על זה..

איך שאני מסיים את הצבא, טס שנה וחצי להודו, חוזר- משכיר או קונה איזו דירה ומתחיל לעבוד עם אחי הגדול, ובאמת הכל קרה לפי התוכנית.

סיימתי צבא, שלוש שנים וארבעה חודשים שהקדשתי את חיי בשביל המדינה, אחרי חצי שנה של כמה עבודות טסתי להודו לשנה, חזרתי משם בן אדם נקי, אחר כך רציתי דרום אמריקה אז טסתי לחצי שנה, הכרתי אנשים מדהימים, חזרתי בן אדם חדש.

-

נכנסתי לתוך הדירה שקניתי, הורי הציעו לי להכניס שותף או שותפה, כי רוב הזמן אני לא אהיה בבית, פרסמתי כמה מודעות,

דיברתי עם כמה גברים, כמה נשים אבל הייתה שיחה של איזה אחד שדיבר בשביל אחותו הוא רצה שהיא תהיה עצמאית אז הסכמתי לזה.

הוא אמר שהיא נורא מסודרת וחולת ניקיון ושקטה ושהיא כל הזמן בבית כי היא עובדת דרך המחשב, אני צריך מישהי כזאת, אבל אני אעבור איתה על חוקים, היא צריכה להגיע בעוד כמה ימים.

אמא שלי באה לעזור לי לסדר בארונות את חפציי וסידרה מעט את הבית, "נסיך שלי רק נשארה משימה אחת וזה להתחתן" אמרה בחיוך וצחקתי,

"אמא, אני לא טיפוס של בחורה אחת את יודעת את זה וגם לא הייתי בקשר רציני עם מישהי מאז התיכון וגם זה היה חודש, זה יבוא עם הזמן אל תדאגי" אמרתי והיא נענעה את ראשה, כמו שתמיד עשתה שהתנגדתי לדבריה.

"ארוחת צהריים עליי" אמרתי ופתחתי את הדלת, "אלא על מי?" שאלה וצחקתי, יצאנו מהדלת ונעלתי אחריי.

-

"ניתאי, תגיע חודש הבא לאזכרה" אמרה אימי באמצע הארוחה,

"את יודעת שקשה לי, עברו שנתיים מאז שהוא הלך, היה לי קשה את יודעת את זה, בגלל זה הקדמתי את הטיסה להודו" אמרתי והיא הנהנה,

"זה אבא שלך תבוא בשבילו לא בשבילי ולא בשביל אף אחד" אמרה ושתתה מכוס המים שהזמינה, "נראה" מלמלתי.

אבא שלי, אבא שלי היה הבן אדם הכי יקר לי!
הייתי מעריץ שלו, הוא היה מדהים, הוא היה מצליח בכל מעשה ידיו, הוא היה בן אדם שכיף לדון איתו, למרות שהיה נראה בן אדם כעסן ומרדן. הוא תמיד היה רגוע, נשמתי עמוק והפסקתי לחשוב עליו.

-

פתחתי את האייפון שתקתוקים נשמעו בחוזקה, שבע בבוקר למען השם!

לבשתי את הבוקסר שלי ומעל מכנס קצר, בוחן את אותה הנערה שהזרמתי לילה לפני, יצאתי מהחדר, עדיין התקתוקים נשמעו, "כבר" גנחתי בתסכול.

סידרתי את עצמי וסובבתי את המפתח ופותח את דלת הבית, מולי עומדת אישה הנושקת למטר 70 בעלת רגליים ארוכות ודקות,
גוון עורה אינו בהיר ואינו כהה, שערה צבוע בבלונד ונח על גבה בנונשלנטיות,
עיניה מודגשות בשחור ומדגישות את עיניה הכחולות שפתיה חתומות באודם ורוד,
לצד גופה נצמד בגד גוף ורוד ושדיה המעט קטנים מבצבצים מהשסע שיש באמצע, שפשפתי את עיניי.

Partner Where stories live. Discover now