Part-11

6.7K 242 25
                                    

ניתאי:

בפעם השלישית שמעתי את גבה מוטח על המיטה באגרסיביות וחריקות נשמעות מהמיטה, כפות ידיי נסגרו באגרסיביות וכל כך רציתי לצאת מהחדר לדפוק לו שני אגרופים ולהעיף אותו מכאן, למה אני מגיב ככה אם אני זה שהביא את הבן זונה הזה לכאן?

התחלתי להתלבש בג'ינס בהיר וחולצה ארוכה, חריקות המיטה פסקו וכך גם צעקותיה, לקחתי את הטלפון מהשידה ויצאתי מהחדר בלי להסתכל עליהם.

עליתי קומה אחת בעודי מגשש בכיסי ומוציא מפתח לחדר 580, "אז הגעת?" נשמע קולה מהמקלחת.

"עד שבחורה יפה מגיעה אליי אני לא אבוא?" שאלתי בקול צרוד,

"בואי נלך למסיבה שיש בסוף הרחוב" אמרתי והיא יצאה מהמקלחת, לבושה בחצאית ג'ינס וגופייה לבנה ומעל מעיל עור שחור, היא הייתה יפיפייה.

"אסור שאריאל תדע" אמרה מיה, "ואם היא תדע?" שאלתי והצמדתי אותה אליי.

"עדיף שלא תדע" לחשה קרוב לשפתיי, מיה תמיד ידעה לגרום לכל גבר ללכת על ארבע, אני מכיר אותה ארבע שנים והיינו ביחד בצבא.

היינו ידידים טובים אבל לא קרה כלום רק שחזרתי לישראל החלטנו לשכב, וכשהיא הכירה מישהו ניתקנו קשר לכמה זמן ואז היא הגיעה לבית שלי וחידשנו את הקשר.

"את יפה" לחשתי לאוזנה,

"עוז שלח לי הודעה" אמרה בעצב, עוז הוא האקס שלה, היא באה לכאן בשביל לשכוח ממנו ובשביל לשמוע מה קורה עם אריאל שהעדיפה להתרחק עד שתחלים.

"בואי נצטלם ונשלח לו" אמרתי ולקחתי את הטלפון שלה, היא אהבה את השטויות האלה, היא משכה את הטלפון מידי וחייכה את החיוך היפה שלה בעודי נושק ללחייה.

"אני רוצה שנחזור להיות כמו פעם, שסיפרת לי הכל" אמרה וחייכה שיצאנו מהחדר.

"זאת הייתה תקופה טובה" אמרתי והיא המהמה.

-

"אתה אוהב אותה" קבעה,

"אני לא יודע, היא הילדה הכי מדהימה שפגשתי, אני לא רוצה לפגוע בה" אמרתי ולקחתי שלוק מהבקבוק קולה,

"תדבר איתה" אמרה,

"יש לה חבר, את זוכרת נכון?" שאלתי.

"אתה שוכח שאני מכירה אותה איזה מאה שנה, אריאל לא יודעת מה זה אהבה, היא לא התאהבה, היא חושבת שהיא כן אבל היא לא" אמרה
״היא תמיד פחדה להתאהב״ הוסיפה.

"שמונה חודשים אני מכיר אותה ועברנו מלא!" לחשתי,

"אל תוותר עליה" לחשה.

"יצאתי מהחדר ובאתי אלייך כי הוא בדיוק עכשיו מזיין אותה בפעם העשירית לערב" אמרתי והיא צחקה.

"אתה הבאת אותו" הזכירה לי ולטשתי בה עיניים כועסות והיא צחקקה,

"אתה חמוד שאתה מקנא" אמרה,

"שתיקה שווה זהב" אמרתי והיא סטרה לכתפי,

"אני במקומך הייתי הולכת למלון מחטיפה ללידור כמה אגרופים ומנשקת את אריאל" אמרה וחייכה את החיוך הממזרי שלה.

"גם שכחתי לספר לך" אמרתי והיא חיכתה בקוצר רוח,

"קיבלתי משרה בבלגיה ואני שוקל עדיין אם לנסוע או לא" המשכתי והיא חייכה.

"וואו מדהים, לך על זה" אמרה וחייכה,

"יאלה בואי נלך למסיבה ירעבה" אמרתי והיא צחקה כל כך חזק, הנחתי כמה דולרים על השולחן ומשכתי אותה למחוץ המסעדה.

צעדנו איזה כמה דקות והגענו למסיבת רחוב שהתקיימה, נתתי לה לשתות כמה כוסיות, היא צריכה את זה יותר ממני, היא רקדה ונהנתה בזמן שאני קורא את ההודעות שהאקס שלה שולח.

"מי זה?",

"אני אוהב אותך",

"תחזרי אליי",

"בבקשה את הכל בשבילי!" .

צילמתי אותה רוקדת ושלחתי לו, אחרי שעה או שעתיים שראיתי אותה משוחררת הוצאתי אותה משם, "תישן אצלי בכדי שהיא תדאג לך קצת," זרקה רעיון.

"היא החברה הכי טובה שלך" פלטתי,

"אני יודעת, אני עושה את זה בשבילה" אמרה וכרכתי את ידי סביב אגנה.

"שלחתי לעוז תמונה שלך רוקדת" אמרתי והראיתי לה,

"זה ידיד שלי, אני חוזרת בעוד יומיים לישראל" הקליטה לו ושאלה אותי אם לשלוח לו והנהנתי.

"תודה" לחשה ונשקה ללחיי.

-

למחרת בבוקר קמתי בספה הלא נוחה שנמצאת בחדר של מיה, "הלכתי לחדר יפה שלי" כתבתי לה על הדף ויצאתי בשקט מחדרה.

ירדתי במעלית והתקדמתי לחדר שלי, מדליק את הטלפון ופותח את הדלת עם המפתח, "אתה בסדר" היא קראה ובאה אליי מחבקת אותי חזק.

"למה לא ענית? איפה היית? אתה יודע כמה דאגתי לך, פעם הבאה תודיע" היא התקיפה.

"אל תתחילי, הייתי במסיבה והזרמתי מישהי" שיקרתי קצת,

"תגיד תודה שדאגתי לך" אמרה בכעס.

"תודה שדאגת לי" אמרתי בקור ונכנסתי למקלחת מצחצח את שיניי ומסרק את שערי.

"את-" קטעתי אותה "אריאל אם באת לזיין לי את השכל עם ההטפות שלך אז אל! למה אין לי כוח אלייך על הבוקר" צעקתי ויצאתי מהמקלחת, בעודה הולכת בעקבותיי.

"מה יש לך?" צעקה וטרקה אחריה את דלת חדרי,

"איפה חבר שלך?" שאלתי שראיתי את פרצופה הזועם,

"הלך לקנות משהו" אמרה, "ניתי מה יש?" היא נרגעה.

״כלום״ לחשתי והורדתי את הג'ינס והחולצה מולה, מחליף לגופייה וטרנינג לבן.

לידור בתמונה.

Partner Where stories live. Discover now