Part-15

6.6K 265 27
                                    

בחנתי את התגובה של ניתאי, הוא נשך את שפתיו אך עדיין פניו היו כעוסות, כרכתי סביב גופי מגבת ונכנסתי לבית, "אופס" מלמלתי שהמגבת נפלה מגופי.

"את משגעת אותי" לחש וצחקתי מרימה את המגבת ורצה לחדר להתקלח ולהתלבש.

חייכתי והתיישבתי על הספה שדניאל מגיש לי כוסית קטנה, לקחתי אותה מידו וניתאי לקח לי אותה ולגם את כל תכולתה, "אסור לך" הזכיר לי והתיישב לצידי,

"צודק" מלמלתי לאוזנו וחייכתי.

"בשעה שש תעלי להתארגן ואני בינתיים אעיף אותם" אמר והנהנתי,

אחת הבנות התקרבה לכיוון שלנו, "מכוער שלי" אמרה וחיבקה אותו,

"אני ליאן ואת?" שאלה בנחמדות.

"אריאל" אמרתי וחייכתי, "אני אחות של אסף וחברה של המכוער הזה שמולך" אמרה והבטתי במישהו שדומה לדניאל, צחקתי והיא התיישבה לידו ונישקה אותו.

"עשיתם לה היכרות?" שאלה את הבנים וכל אחד מהם אמר לא, "זה דניאל אח של יונתן, וזה אסף וזה יוסף" אמרה כאשר הצביעה על כל אחד מהם.

אסף היה ההפך מהם הוא היה בהיר בעל עיניים כחולות שיער חום ושחיף, יוסף היה כהה עור וחתיך כל כך, דניאל ויונתן היו דומים במקצת, לדניאל היה שיער שחור וליונתן חום, העיניים של דניאל היו ירוקות ושל יונתן כחולות.

"והכלבה שמתקרבת זאת אליס" מלמלה והביטה לגינה,

"מי הזמין אותה?" שאל ניתאי,

"לא יודע. היא שמעה את השם שלך ובאה" אמר דניאל,

"אני שונא אותה, על מה מתערבים שהיא באה אלייך ומבקשת זיון" אמר דניאל וכולם צחקו.

"אריאל יש לך חבר?" שאל דניאל וכולם שרקו, "סתמו" צעק וצחקתי,

"כן" אמרתי והסתכלתי לעבר ניתאי שבחן את תגובתי,

"חבל הייתי עושה לך טובה" אמר וחייך.

"תכף אני אעשה לך טובה" אמר ניתאי ונתן לו סטירה לראש,

"תוקף" זרקה ליאן.

"סתמי" אמר וזרק עליה כרית והיא קמה וחבטה בו מספר פעמים,

"דניאל ביקר לך תעיף את כולם שנישאר רק אנחנו" ביקש ניתאי והניח את ראשו על כתפי בעייפות.

-

אליס הזאת כל שנייה הסתכלה על ניתאי ורציתי להרוג אותה.

"ניתאי הלכתי להתארגן" אמרתי,

"טוב יפה שלי" אמר ונשק לראשי וקמתי מהספה,

שהלכתי לחדר הרגשתי שיש מישהו מאחוריי והסתובבתי קולטת את אליס שם, "איבדת משהו?" שאלתי.

"מה יש בינך לבין ניתאי?" שאלה והתקרבה אליי יותר,

"תזכירי לי מי את" מלמלתי בזלזול, "אליס קופר" אמרה בגאווה,

"אני אריאל בראון וכדאי לך לעוף מכאן" זעמתי והיא פערה את שפתיה.

"ידעתי שניתאי אוהב אותן זונות ושבורות" אמרה והסתובבה, משכתי בשערה הארוך בחוזקה והטחתי את גופה על הרצפה.

"איך קראת לי?" שאלתי בצעקה ותפסתי בידיה,

"רדי ממני חולת נפש" צעקה "אז מה באת לקחת ממנו את כל הכסף וללכת?" הוסיפה וסטרתי לפניה.

"היחידה שחולת נפש כאן זאת את" צעקתי והיא משכה בשערי ואני הטחתי את ראשה על הרצפה,

"מה הולך שם?" צעק ניתאי ובא אלינו,

"פעם אחרונה שאת מתבלבלת ביני לבינך סתומה" צעקתי וקמתי ממנה,

לפתע ידה נגעה בפניי וזה כל כך כאב שלא ראיתי בעיניים ובעטתי בה ונתתי לה אגרופים עד שכמה הפרידו בנינו, "עדיין לא הבנתי מה מצאת בזונה הזאת" צעקה אליס לניתאי שהיה מאחוריי.

"צודקת אני לא מבין מה מצאתי בך" אמר והכניס אותי לחדר,

"את בסדר?" שאל וחיבק אותי שהנהנתי, "את רוצה שנבטל?" שאל,

"לא, אני בסדר" אמרתי והוא הנהן ונשק לראשי.

-

עשיתי צמה יפה בשיער, התאפרתי מעט, רק מסקרה סומק ואודם.

התלבשתי בשמלה ורודה, בעלת כתפיות ספגטי, היא הייתה יפה וגם צנועה שמתי מעל מעיל עור שחור ונעלתי סופרסטאר לבנות, יצאתי מהחדר והתקדמתי לסלון המבולגן, "עזבי אני אסדר כאן" אמרתי לליאן שאספה מהרצפה את הזוהמה.

"איזה יפה את" אמרה וחייכתי,

"תודה" אמרתי, "פוצצת אותה במכות, את לא מבינה כמה אני ושאר הבנות ששונאות אותה מחזיקות ממך" אמרה וצחקתי.

"שלא תקרא לי זונה פעם הבאה, אני לא אמא שלה" אמרתי היא צחקה והניחה את השקית על השולחן.

"אתם ביחד?" שאלה,

"משהו כזה" מלמלתי, עדיין לא הגדרנו את עצמנו, אני לא יודעת אם הוא בכלל רוצה שנהיה זוג או סתם שותפים עם מותרות.

"תשמרי עליו הוא ילד מדהים, אנחנו חבורה מהיסודי והוא תמיד היה חסר לב כלפי חוץ, אבל בפנים הבן אדם הכי מדהים בעולם" אמרה וחיבקה אותי,

"היה נעים להכיר אותך וגם ביום שישי הבא אני ויונתן עושים חנוכת בית, תבואי עם ניתאי טוב?" אמרה והנהנתי, היא קראה ליונתן ודניאל שחיבקו אותי והלכו.

-

הוא עצר את הרכב מול בית קרקע יחסית גדול, החצר הייתה נראית ענקית, "חכה" מלמלתי שבא לצאת.

"אולי זה לא רעיון כזה טוב" מלמלתי לעברו,

"הכל יהיה בסדר יפה שלי" אמר וחייך, יצאתי מהמכונית ובאתי לצד השני, לצד הנהג, פתחתי את הדלת והתיישבתי על ניתאי.

"מה" מלמל לא מבין.

"אני אוהבת אותך" לחשתי ונשקתי לשפתיו,

"אני לא רוצה אותך בגלל הכסף שיש לך, אני רוצה אותך בגלל שאתה הבן אדם הכי חשוב לי ואני מעריכה אותך ואוהבת אותך כל כך" אמרתי לאחר שהתנתקנו.

"אני לא חשבתי שאת רוצה אותי בגלל הכסף," אמר,

"רק רציתי להבהיר לך" מלמלתי והוא חיבק אותי, "אני אוהב אותך" אמר ויצאנו מהמכונית.

חמודים. ביי.

Partner Where stories live. Discover now