- Season 2 -

4K 203 12
                                    

יצאתי מהמקלחת והקול שלו הדהד בראשי כל שנייה, היופי שלו עלה במוחי והחיוך הענקי שלו, לבשתי מכנס זרוק שחור וגופייה שחורה, הסתרקתי וקלעתי צמה בעודי מתקדמת למטבח,

"דינו עשית קניות או שאני אלך עכשיו?" שאלתי שהבטתי בשעון שהציג את השעה שש בערב.

"קניתי כמה דברים לחם, חלב וירקות וכמובן כמה בשרים" אמר והמשיך לשחק בסוני יחד עם יהלי.

לא ראיתי את יהלי מאותו היום שהתעלפתי משהו כמו שנתיים וקצת, "דין הלכתי לקניות" אמרתי ולקחתי את הארנק שלי ונישקתי אותו לפני שיצאתי מהבית.

-

שחזרתי לבית היו בידיי כמה שקיות וברכב עוד כמה ושני מגשיי פיצה, "דינו אתה יכול לרדת להביא את שאר השקיות?" שאלתי שנכנסתי,

הוא קם מהספה ולפני שיצא מהדלת נישק אותי, בינתיים סידרתי את הדברים במטבח, "איפה דין?" נשמע קולו.

"ירד להביא את שאר השקיות" עניתי מבלי להסתכל עליו,

"זה מפריע לך?" שאל ולא הבנתי והסתובבתי אליו,

"מה מפריע לי?" שאלתי וזרקתי את השקיות לפח.

"שאני וחבר שלך חברים טובים, בכללי שאני פה" מלמל,

"לא.. לא כזה אכפת לי," חייכתי ובדיוק הדלת נפתחה.

"לולי למה הבאת שני מגשים?" שאל שבאתי לעזור לו, הסתכלתי על יהלי שהתכווץ שדין השתמש בכינוי שהוא נתן לי.

"חשבתי שתהיו רעבים אז הבאתי לכם גם מגש" אמרתי ולקחתי את המגש שלי.

"שמנה" אמר והוצאתי לו לשון,

"תסדר את הדברים במקום" אמרתי והתיישבתי על הספה ושמתי על השולחן הקטן את המגש ולקחתי ממנו משולש והתחלתי לאכול בעודי מדפדפת בערוצים.

"תחזירי תחזירי לערוץ הספורט" אמר והתיישב לצידי, לקחתי משולש נוסף והוא התחיל לנשק את לחיי ואת צווארי וצחקתי ואז הוא משך את השלט מידי והעביר לערוץ הספורט.

"זבל" אמרתי ודחפתי אותו ששמעתי את הצחוק של יהלי ושלו,

"ליאה הזהירה אותי ממך" לחשתי בעצבים,

"כן?" שאל ולקח ביס מהמשולש שלי,

"איי איי איי איי עד כאן! סבבה שגנבת ממני נשיקה ואת השלט אבל לגנוב ממני את האוכל שלי?" שאלתי בעצבים.

"לולי אני אוהב אותך" אמר והוא יודע שאני נמסה כל פעם שהוא אומר לי את זה,

"לך תזדיין" אמרתי וקמתי מהספה ביחד עם המגש,

"אני בחדר" אמרתי ונכנסתי לחדר שבתחילת המסדרון, הדלקתי את הטלוויזיה והמשכתי לבלוס משולשים בעודי צופה בכל הפרקים של גולסטאר שפספסתי.

Partner Where stories live. Discover now