Part-13

6.7K 266 56
                                    

"לידור" צעקתי מהמטבח,

"מה מאמי?" שאל ובא אליי,

"אני הולכת לעבוד ואני אחזור עם ניתאי הוא חוזר היום" אמרתי והוא הנהן ונשק לשפתיי,

"ביי אשתי" אמר וחייכתי "ביי בעלי" מלמלתי ויצאתי מהבית ונכנסתי למכונית שלי.

חצי שנה שלא ראיתי אותו, את הבן אדם הזה שהיה לצידי כל הזמן במשך שמונה חודשים, הבן אדם היחיד שהיה דבוק לי לתחת בלי הפסקה.

שיקרתי ללידור שיש לי עבודה, אני פשוט רוצה לבלות עם ניתאי, נסעתי לשדה תעופה, הוא אמור לנחות בשעה 6 עוד חצי שעה.

בחצי שנה האחרונה עברתי הרבה, עברתי לגור עם לידור למרות שזה מוקדם מידי, יותר נכון הוא עבר לגור איתי כי הוא פחד שאני אשאר לבד.

-

"עוד דקה ואני מגיע" קראתי את ההודעה שלו וחייכתי, הוא כאן.

הבטתי לעבר היציאה וראיתי אותו מחייך וקורן ופתאום אני רואה בחורה צמודה לגופו היא הייתה רזה מאוד, רגליה דקות וארוכות, מהמותן עד הירך ישנה צורה עגולה וגדולה שמעידה על כך שיש לה ישבן, אגנה צר והחזה שלה פשוט ענקי ואני לא אתפלא שהיא עשתה הגדלה.

השמלה שלבשה הייתה צמודה לגופה והבליטה כל קימור וקימור, שערה היה שחור פחם והיה ארוך וגלש על גבה באלגנטיות, פוני בובה שחור עיטר את פניה הרזות,

עצמות לחייה היו מובלטות וזה הוסיף לה יופי, שפתיה עבות ועיניה כחולות אפורות, היא הייתה מושלמת, כאילו דוגמנית שהוציאו מקטלוג.

לידה נראתי כלום ושום דבר, התקדמתי אליהם יותר וניתאי כרך את ידיו סביב מותניי והחזרתי לו חיבוק חם ואוהב וקצת מאוכזב, "התגעגעתי מכוער" אמרתי ונשקתי ללחיו,

"גם אני יפה שלי" אמר וחייך.

ניתאי:

היא הסתכלה על אנג׳ל במבט מוזר היא לא נראתה לה טוב בעין, "אריאל תכירי זאת אנג׳ל" אמרתי ואנג׳ל חייכה אליה חיוך קר ולחצה את היד של אריאל.

"למה לא סיפרת לי שאתה מביא מישהי?" שאלה אריאל והמשכנו לעבר היציאה.

"שכחתי" מלמלתי,

"טוב, אני משאירה אתכם בבית, יש לי עבודה" אמרה ואחרי דקה הגענו למכונית ספורט לבנה.

"לא ידעתי שהיא תגיע אז אני לא יודעת איפה היא תשב" זרקה באי נעימות.

"זה בסדר ניקח מונית" אמרה אנג׳ל והסתובבה,

"ממתי יש לך מכונית כזאת?" שאלתי,

"לא טרחת לשמור על קשר, לא ידעת שלידור קנה לי אותה ליום הולדת" אמרה מדגישה את היום הולדת בכעס, היה לה לפני שלושה חודשים, בנובמבר.

Partner Where stories live. Discover now