אריאל:
"שתוק" מלמלתי והמשכתי לאכול את ההמבורגר,
"את בטוחה?" שאל לידור והתקרב אליי עם שקית קטשופ, הנחתי את ההמבורגר על השולחן, לקחתי שקית קטשופ ועליתי מעליו.
"חבל יש לך פרצוף יפה" מלמלתי,
"הא כן? את חושבת?" שאל.
"אני בטוחה" לחשתי והוא הצמיד את שפתינו,
"כלבה" צעק ששמתי על ראשו קטשופ, צחקתי כל כך חזק, "דיי אני אוהבת את השפתיים היפות האלה" לחשתי והצמדתי את שפתינו בעודי מושכת מידו את השקית קטשופ ושמה גם אותה על ראשו.
"עופי ממני" קרא וצחקתי,
"יש לך מזל שאני אוהב אותך" צעק שנכנס למקלחת.
"פעם הבאה אל תציק לי שאני אוכלת המבורגר" צעקתי והרמתי את ההמבורגר מהשולחן והמשכתי לאכול אותו,
שהוא יצא מהמקלחת, השולחן כבר היה נקי משקיות אוכל ובקבוקי שתייה, "את חייבת לפצות אותי" לחש.
"קיבלת פיצוי אתמול" אמרתי וחרצתי לעברו לשון, הוא קירב אותי אליו ונשק לשפתיי ברכות, הוא הוריד את חולצתו, גופו היה מעוצב אך בטן קטנה בצבצה מבין הקוביות.
הורדתי את הג'קט ונשארתי בגופייה ומכנס טרנינג, "אני רוצה אותך" לחש לאוזני בקול הבס שלו, נשכבנו על המיטה שאני מעליו, מתחילה להפשיט אותו עד הסוף והוא אותי.
ניתאי:
"אני אוהבת אותך" היא אמרה וצעקה בעונג, לא יכולתי להיכנס לחדר, כאשר צעקותיה נשמעו, אני זה שאמור להיות במקומו, אני מרגיש אליה משהו, למרות שראשי מחה את דעתי, פתחתי את דלת החדר.
"ניתאי צא!!" היא צעקה אחרי דקה,
"כאילו לא ראיתי אותך בעירום" זרקתי בכעס ונכנסתי לחדרי בלי להסתכל עליה.
אני פשוט צריך להפנים שהיא אוהבת מישהו אחר, היא לא אוהבת אותי ולא תאהב.
אריאל:
"מה הוא אמר?" שאל לידור וירד ממני.
"כלום כלום" אמרתי והתלבשתי,
"אריאל דברי" אמר ועצר אותי,
"לידור תן לי לבדוק מה קורה איתו ואני אספר לך הכל" אמרתי ושמתי את הג'קט מעליי.
לידור גלגל את עיניו והלכתי, נכנסתי לחדר של ניתאי, "ניתי" מלמלתי והתקרבתי אליו.
"מה את רוצה?" שאל בקרירות,
"מה קרה? למה אתה ככה?" שאלתי בדאגה,
"אני עוזב" אמר,
"אני יודעת, מחר אנחנו עוזבים" אמרתי לא מבינה.
"לא לא הבנת" מלמל והרים אליי את ראשו "אני עובר לבלגיה" המשיך.
"מה? למה?" שאלתי לא מבינה,
"אני עובד עם אחי כמו שאת יודעת ואני צריכה ללכת לבלגיה לעבודה שם" מלמל "ואני הולך עליה וגם המישהי הזאת שאמרתי לך עליה בבוקר- אני לא רוצה להתאהב בה יותר אז אני נוסע" הוסיף לאחר שתיקה ארוכה.
"אתה מאוהב בה?" שאלתי ופערתי את שפתיי.
"תתפלאי" לחש, "אם אתה רוצה אותה אז תילחם עליה" אמרתי ונגעתי בכתפו.
"היא לא אוהבת אותי" אמר וקם מהמיטה, "אריאל תשאירי אותי לבד" אמר והפנה אליי את גבו.
הוא אוהב מישהי?
הקשבתי לו ויצאתי, "אל תתחיל אין לי מצב רוח" אמרתי לעבר לידור שהסתובב במעגלים מסביב למיטה.
"רק תגידי למה הוא התכוון" אמר בכעס ונעמד מולי,
"שכבנו כמה פעמים" אמרתי ונכנסתי למיטה, "הלכתי לעשות סיבוב" אמר ויצא מהחדר בטריקה חזקה.
אחרי כמה דקות החלטתי ללכת שוב לחדר של ניתאי והוא לא היה בחדר, הוא היה במקלחת, דלת המקלחת הייתה פתוחה מעט וראו את פניו המלאות בטיפות מים על המראה, שיערו היה לח ורטוב והייתי מתה להעביר את אצבעותיי בין שיערו, גופו בדיוק נסגר בחלוק לבן.
"אני אוהב אותה אני פשוט אוהב אותה למה אני לא מודה בזה?״
״למה קשה לי לומר לה שאני אוהב אותה?״
״אריאל בראון אני אוהב אותך" אמר לעבר המראה בשקט, הוא הסתובב ונשען על הכיור.״סעמק״ צעק.
"הוא אוהב אותי?" מלמלתי והבטתי בו מביט לכיוון הדלת ורואה אותי מציצה אני מפנה את גבי ויוצאת מהחדר שלו במהירות ובדיוק לידור נכנס.
"מה עשית אצלו?" שאל לידור ובחן את תגובתי,
"הזדיינתי איתו" מלמלתי בציניות ונכנסתי למיטה.
"את ההתקפי קנאה שלך לא עליי, לא עשינו כלום, הוא מתקלח" אמרתי.
ללידור יש תכונה דוחה וזה קנאה, אני שונאת שמקנאים לי, זה מעצבן, זה אומר שאו שהוא לא סומך עליי או שהוא דואג יותר מידי.
הוא ניסה להגיד משהו אך קטעתי אותו "אל, אין לי כוח" מלמלתי ונכנסתי למיטה מפנה אליו את גבי.
YOU ARE READING
Partner
Romanceניתאי הינו גבר חתיך ורודף שמלות לא קטן, מצליח שמחפש שותפה, ולכאן אריאל נכנסת. -קללות