החלטתי לשכוח מהעיתון, הוא יספר לי לבד, אני בטוחה בזה, תקתקתי על דלת ביתו והיא נפתחה לאחר שתי דקות, "שלום אני אַריִן קינג ואתה?" שאלתי והושטתי את ידי.
"יהלי זוהר ועד כמה שידוע לי, אני חבר שלך" אמר ומשך אותי אליו, הרמתי את ראשי והוא התכופף אליי מעט ונשק לשפתיי, עלינו לחדרו והוא הרים אותי עליו.
הוא נשק לשפתיי שוב והפיל אותי על המיטה בעודו ממשיך לנשק אותי בלי הפסקה, הורדתי את חולצתו והוא הוריד את שלי, הוא מתנתק משפתיי ויורד עם שפתיו לצווארי, משאיר שביל של נשיקות כחולות וסגולות-היקי, עד החזה.
"ראיתי את העיתון" פלטתי ומשכתי את ראשו אליי, "אני נשבע לך שזה לא מה שאת חושבת, היא פשוט ראתה צלם פפארצי ונישקה אותי, אני נשבע לך" אמר במהירות.
"לולי, תירגע אני לא קובעת כלום עד שאני לא אדע בוודאות מה קרה" הרגעתי אותו ונשקתי לשפתיו,
"למה בכלל ישבתם במסעדה לבד?" שאלתי והעברתי את אצבעותיי על הקוביות שלו,
"היא הזמינה אותי ולא רציתי לפגוע בה והסכמתי, היא התחילה לספר לי שהזמינו אותה לקמפיין בארצות הברית ואז הגענו לזוגיות שלי ושלך, היא התחילה להגיד שהיא אוהבת אותי ושהיא רוצה שאני ואת ניפרד וזיינה לי את השכל עוד שנייה זרקתי עליה כיסא, אחרי חמש דקות פתאום היא זינקה מעליי ונישקה אותי" אמר.
"פעם אחרונה שאתה מתקרב אליה" אמרתי ונישקתי אותו.
״עכשיו תראה לי כמה התגעגעת אליי״ משכתי אותו לחדרו, ״סיפרת לאמא שלך?״ שאל ונשק לראשי.
״עדיין לא״ הפלתי אותו למיטה ועליתי מעליו.
״את כזאת סקסית״ הוא נשק לשפתיי, ״ואתה כזה חתיך וכזה שלי״ הורדתי את המכנס שלי.
כעבור שלושה ימים-
"שרה תשאירי אותנו לבד" ביקשה ניר שנכנסה לחדר הלבשה שלי,
"מה את רוצה?" שאלתי וששרה יצאה,
"אני במקומך הייתי נפרדת ממנו, אם לא שמת לב שהוא עם שתינו?" שאלה והתיישבה מולי,
"ניר כמו שאמרתי בפעם הקודמת שהבאתי לך אגרוף אגב ובזכותי האף הגדול שלך הסתדר, שהקנאה לא תהרוג אותך אחותי" אמרתי וחייכתי,
"טוב אז לא לספר לך שהוא זיין אותי אתמול ומתי שהיית במילאנו?" שאלה ונשכה את שפתיה,
"ניר כדאי לך לעוף מכאן לפני שאני אעיף לך בעיטה" איימתי ועמדתי מולה.
"האיומים שלך לא מפחידים אותי" אמרה ושילבה את ידיה, משכתי את ידה והקמתי אותה.
"פעם אחרונה שאת מתקרבת לחדר הלבשה שלי, משמיצה את יהלי ומדברת אליי מובן?" שאלתי וחיזקתי את אחיזתי בידה,
YOU ARE READING
Partner
Romanceניתאי הינו גבר חתיך ורודף שמלות לא קטן, מצליח שמחפש שותפה, ולכאן אריאל נכנסת. -קללות