"Marie, kelkis!" sušuko mama, o aš suurzgusi užsidengiau galvą su pagalve.
Mama mane vadina antruoju vardu jau seniai, na šis vardas man nepatinka, tad kai į mane yra kreipiamasi juo - nekreipiu dėmesio. Visiems esu Selena, na o draugams tiesiog Sel."Marie!" sušuko ir girdėjau kaip lipa laiptais, ignoravau. "Selena! Sušuko dar kartą ir tada atsiliepiau į jos šauksmus.
"Keliuos keliuos!" surėkiau atgal ir supratusi jog ilgiau nepamiegosiu išlipau iš lovos.
Nuėjau prie spintos ir išsitraukiau pilkus treningus, naują apatinį trikotažą ir nuėjau į vonią kuri sujungta su mano kambariu. Atlikusi visus "darbus" apsirengiau.Išėjus iš vonios pasitaisiau lovą ir pasiėmusi telefoną nulipau laiptais į apačią.
"Labas rytas mam..." sumurmėjau ir pasiražiau, o ji padėjo kavos puodelį prieš mane.
"Labas labas" ji buvo linksmai nusiteikusi.
"Kažkam gera nuotaika" pavarčiau akis ir atsigėriau kavos.
"O kažkam bloga" mirktelėjo.
"Nereikėjo žadinti"
Mano ir mano mamos santykiai yra labai komplikuoti. Mes dažniau pykstames nei kalbames.
Šiandien yra Rugpjūčio 25 diena ir šiandien vakare vyks didžiausias vakarėlis istorijoje.
"Tikiuosi šiandien vakarui nesi nieko suplanavusi, nes noriu tave su kai kuo supažindinti"
"Tiesą sakant esu kai ką suplanavusi ir nesu nusiteikus su kažkuo susipažinti"
"Prašau, Marie"
"Prašau baik mane vadinti Marie. Juk žinai kaip man tai nepatinka. 18h. išeinu, jeigu nori tai tas kažkas gali ateiti anksčiau ir susipažinti" pavarčiau akis.
"Gerai. Ačiū jog sutikai Ma.. Selena" šyptelėjo ir toliau gamino valgyti, o aš nuėjau tagal į savo kambarį.Pasiėmiau telefoną ir pamačiau begalo daug žinučių, jos buvo nuo Mey, Miley, Luke, Steven ir Megan.
Jie yra mano geriausi draugai su kuriais einu į vakarėlius, jie visi klausė ar šiandien būsiu laisva.
Netrukus man paskambino Mey.
"Hey, girl"
"Hey" ramiai atsakiau.
"Turiu maisto, filmų ir daug liūdesio"
"Ateinu pas tave"
"Ačiū labai"Greitai persirengiau ir pasiėmiau telefoną. Nulipau laiptais į apačią.
"Išeinu!" sušukau ir nelaukusi atsakymo išėjau iš namų. Mey gyvena kitoje gatvės pusėje,tai labai patogu mums abiems.
Perėjau per gatvę ir aš jau vietoj. Pabeldžiau į duris ir jas atidarė Mey mama, ponia Rozali.
"Sveiki" šyptelėjau.
"Sveika, Selena. Mey savo kambaryje"
"Gerai. Ačiū" pasakiau ir nuėjau į jos kambarį.
"Greit atėjai"
"Skubėjau ateiti"Mey👇
Ir tada prasidėjo mūsų gilūs pokalbiai prie filmo su spragėsiais.
/Po kažkiek laiko\
Telefonas suvibravo pranešdamas apie žinutę. Ji buvo nuo mamos.Mama: grįžk namo.
Aš: ko?
Mama: tiesiog grįžk.Garsiai atsidusau ir pažiūrėjau į telefoną kuris jau rodė 15.30h. o atrodo ką tik atėjau.
"Aš jau turiu eiti"
"Uh.. Palydėsiu tave" pasakė Mey ir mes atsistojusios išėjom iš kambario.
"Tai ateisiu pas tave 17.45h. Ir mus pasiims kažkuris iš vaikinų"
"Gerai" apsikabinom atsisveikindamos ir aš nuėjau namo.Atidariau namo duris, o viduje juokės mama su kažkuo. Nusimoviau savo batus ir įėjau į svetainę.
"Sveiki" pasakiau.
"O grįžai" šyptelėjo mama. "Eliot, susipažink su mano dukra" tas vyras priėjo prie manęs.
"Eliot" ištiesė ranką.
"Selena" paspaudžiau jo ranką.Jis ne pirmas mamos vaikinas, bet šis vienintelis kuris man patiko bent jau iš pirmo žvilgsnio.
Mama galvoja, jog jeigu ji bus su vyru, tai jis atstos man tėva. Tai neįmanoma. Aš turiu tėvą, galbūt su juo nedaug bendrauju, tačiau jis visada bus mano tėtis, o tikro tėvo negali pakeisti niekas.
YOU ARE READING
Tai Tik Pradžia
FanfictionDu sezonai keliami į tą patį albumą!✨ Trečias sezonas "More Than This"🔥