"Harry, kas atsitiko?" paklausiau apkabindama jį.
"Mano mama ligoninėje" pasakė ir mačiau kaip jam skaudu.
"Kas jai?"
"Vėžys" pasakė ir padėjo savo galvą man ant peties ir pravirko.
"Harry, tu privalai nuvažiuoti"
"Tik su tavimi"
"Gerai, važiuosim kartu"
"Į Dubliną?"
"Bet kur" atsidusau ir pagaliau pamačiau jo veide šypsenėlę.
"Eime" paėmė mane už rankos ir nusivedė į miegamajį.
"Užsimerk" pasakė ir aš taip ir padariau.
Girdėjau kaip jis kažką išima iš dėžutės, pajaučiau kaip ant mano kaklo kažką uždeda
"Atsimerk" sukuždėjo ir aš atsimerkusi pamačiau ant savo kaklo grandinėlę su puse auksinės širdelės ant kurios buvo išraižytą H raidė.
"Aš turiu tokią pat tik su raide S" pasakė Harry ir parodė į savo grandinėlę kurią jis taip pat buvo užsidėjęs.
"Myliu tave" pasakiau ir mano skruostu nusirito ašarą.
"Nejaugi tu verki?" sukikeno.
"Tai taip miela" apkabinau jį.
"Nupirkau tai tau ir nedrįsk verkti" nusijuokė jis ir pabučiavo viršugalvį. Nusijuokiau. Mano nuotaikos keičiasi dažniau nei nėščios moters. Palaukit. Mano periodo nebuvo jau ilgai. O jeigu?.. Ne, to negali būti.
"Einam pas vaikinus" pasakiau ir nusišypsojau netikra šypsena. Jis linktelėjo ir mes susikibę už rankų nuėjom į svetainę.
"Po dviejų savaičių kalėdos, kur švęsim?" paklausė Niall.
"Taigi būsim ture" pavartė akis Harry ir mane pasisodino ant kelių.
Niekas nežino jog aš taip pat važiuosiu. Net nepajutau kaip sukikenau.
"Kas yra?" paklausė Harry ir apkabino.
"Tu mielas" pasakiau neįtemą ir visi nusijuokė.
"Dėl turo tai mes per kitą savaitę aplankysim tris miestus ir kas antrą dieną bus po koncertą, o tada dar kita savaitė bus visiškai laisva" pranešė Liam.
"Nuostabu" pasakė Louis ir šyptelėjo man.
"Jūs susitaikėt jau?" paklausė Harry pastebėjas mūsų su Lou šypsenėles.
"Taip" pakštelėjau savo vaikinui į skruostą.
"Kada galiu jus supažindinti su savo mergina?" paklausė Zayn nedrąsiai.
"Bet kada" pasakiau.
"Pasiemam savo merginas į turą" pasakė Zayn.
"Ką?" nesuprato vaikinai.
"Kažkada mūsų muzikantai taip padarė. Kiekvienas su savim pasiėmė po žmogų"
"Paul mus nudės" sukikeno Louis.
"Nenudės, ypač Selenos ir Harry. O jeigu ką tai pasakysim jog išeinam iš grupės" linktelėjo Liam.
"Prie ko čia aš?" nusijuokiau.
"Tu patinki Paul, šiandien jis pats viską norėjo sužinoti kas vyko vakar, o jis niekada to nedaro" mirktelėjo man Niall Pažvelgiau į Harry ir jis linktelėjo.
"Gerai, žiūrim filmus" pasakiau ir prisiglaudžiau dar labiau prie jo. Dievinu jo kvepalus. Dievinu Harry Styles.
Niall išjungė šviesas ir Liam paleido filmą apie nežinau ką. Negalėjau susikaupti į filmo žiūrėjimą. Vis galvojau apie tai jog galbūt aš nėščia.
Šiandieninis vėmimas, einu į tuoletą labai dažnai, nuotaikų kaita labai dažna ir pilvo maudimas.
Norėčiau būti nėščia, bet nemanau jog Harry to norėtu, o ypač dabar. Be to galbūt kažkas ne taip su organizmu. Aš tikrai nesu nėščia ir nereikia man taip galvoti.
'Tu pati savimi netiki' pasakė mano pasamonė, bet tai buvo visiška tiesa.
"Neįdomus filmas?" paklausė tyliai Harry.
"Įdomus" atsakiau.
"Nemeluok" sukikeno.
"Ša!" sušuko Niall kuris buvo labai įsijautęs į filmą. Nusijuokėm su Harry. Harry pasiėmė saują popkornų ir virn nuo kvapo man pasidarė blogą.
Nubėgau į tuoletą ir dar kartą išsivėmiau. Pajutau kaip kažkas suima mano plaukus, tai buvo Harry.
"Tau viskas gerai?" paklausė jis.
"T-Taip, kažko ne taip suvalgiau" šyptelėjau.Šiandien penktadienis, o pirmadienį prasideda turas, nedaug liko laiko.
Išsiploviau dantis ir susitvarkiau taip lyg nieko nebūtu buve.
"Tu man gražesnė be makiažo" pasakė Harry iš oro.
"Tu man irgi" nusijuokiau.
"Aš nenaudoju makiažo" nusijuokėm abu. Staiga jis apkabino mane per liemenį ir pasiėmės telefoną pradėjo fotografuoti mane.
"Padarom kreizy kids nuotrauką" pasakiau ir padariau durną veido išraišką. Jis viską nufotografavo.
Abu nusijuokėm pamatę tą nuotrauką.
"Mano katyte" pasakė ir godžiai įsisiurbė į lūpas.
CZYTASZ
Tai Tik Pradžia
FanfictionDu sezonai keliami į tą patį albumą!✨ Trečias sezonas "More Than This"🔥