10°

2.3K 111 3
                                    

Gavau žinutę nuo Zayn jog jis mus su Niall pasiims 19h. O dabar 18h. Vos viena valanda susiruošimui, bet ar tai man problema? Ne. Selenai Gomez problemų nėra. Bum bitch.

Greit apsirengiau (👆) ir šiek tiek pasidažiau. Užsidėjau juodus aukštakulnius ir pasiėmusi telefoną bei pinigų, nuėjau į apačią.
"Niall!" sušukau per visus namus, jo nebuvo. "Niall, maistas atšals!" surėkiau dar kartą ir Niall tiesiog atskrido. Nusijuokiau.
"Vėl apgavai" pavartė akis. "Gražiai atrodai" pasakė.
"Dėkui" nusijuokiau. "Tu irgi karštai atrodai pakabinsi kokią panelę" mirktelėjau. Jis išties atrodė karštai: juodi džinsai ir juodi marškiniai. Bet svarbiausia yra tai jog per tuos marškinius matosi jo pilvo presas! Oh yeah jis karštas, bet ne mano skonio.
"Ką pakabinsiu tai tik makaronus iš Nandos" nusijuokėm abu ir tuo pat metu supypsėjo automobilis. Išėjom į lauką. Tikėjausi jog Zayn atvažiuos vienas, bet... Čia buvo visi vaikinai ir El. Už vairo sėdėjo Liam. Vos jie visi mane pamatė išsižiojo, parodžiau vidurinį pirštą. Ne per dažnai aš jį rodau?
Niall greit atsisėdo į priekį.
"Nepastebėjot jog man vietos nėra?" pakėliau antakį.
"Ant mano kelių vietos pilna" pasakė Harry.
"Su asilais nebendrauju, o apie sėdėjima pas juos ant kelių išvis nekalbu" piktai pasakiau ir apėjusi mašina atsisėdau ant Zayn kelių. Iš vaikinu grupelės labiausiai pasitikiu juo ir Niall, net neįsivaizduoju kodėl, bet jie kitokie.
"Papasakosi ryt?" paklausė tyliai Zayn sušnibždėdamas man į ausį. Manau aš galiu juo pasitikėti.
"Taip" padėjau savo galvą ant jo krutinės.

Harry
Kai Selena išvadino mane asilu nežinau kodėl, bet pasijutau blogai. Man niekada taip nebūdavo, būdavo taip jog mane išvadindavo dar baisiau, bet aš tik pasityčiodavau ir viskas, bet čia viskas kitaip.
Pažiūrėjau į ją. Ji sėdėjo atsirėmusi į Zayn krutinę. Aš pykau. Nežinau kodėl, bet pykau. O dar šiandien tas jos elgesys kavinėje... Atrodo viskas buvo normaliai iki tol kol nebuvom valgykloje visi. O ji sėdėjo ir žiūrėjo į vieną tašką, kol galiausiai ji pažiūrėjo į mane nepykantos pilnomis akimis. Kodėl? Kas atsitiko?

Bet aš jai nenusileisiu. Jeigu ji nori karo. Karas bus.

Selena
Sustojom prie didelio klubo. Išlipom iš mašinos beveik visi, nes Liam neis, taip sakė Zayn.
"Liam, tu tikrai neisi?" paklausė Louis.
"Ne, vaikinai" nusijuokė ir nuvažiavo.
"O kur merginos?" paklausiau El.
"Nenorėjo eiti" pavartė akis ir įsikibo man į parankę.

Staiga Louis pradėjo keiktis.
"Kas?" paklausiau.
"Mūsų amžiaus gali įeiti gali tik su kortele, o kortelė pas Liam!"
"Lopai" pavarčiau akis ir nuėjau prie apsaugos. Ten stovėjo vyras, stiprus.
"Selena Marie Gomez" pasakiau tyliai.
"Oho kokia garbė! Gal išgarsinsi šį klubą?" pasakė jis. "O jie su jumis" parodė į vaikinus ir El.
"Taip, o dėl išgrsinimo pagalvosiu" mirktelėjau.
"Gerai įeikit" nusišypsojo jis ir mes įėjom į klubo vidų.

Gėriau, gėriau, gėriau ir dar kartą gėriau. Kai jau pajutau jog gana, nuėjau šokti. Kur dingo visi kiti nežinau, bet man ir nelabai įdomu.

Šokau tarp keletos vaikinų, į vieną pradėjau trintis taip išprašydama jo dejonių. Netrukus jis pradėjo bučiuoti man kaklą.
"Aš Den ir gal nori tai pratęsti viršuje?" linktelėjau ir jis paėmės mane už rankos nuvedė į viršų. Įėjome į kažkokį kambarį ir netrukus jau gulėjau ant lovos.

*Rytas*
Pabudau ne savo kambarį. Wtf? Ir tada viską prisiminiau. Audringa naktelė buvo. Tas vaikinas vis dar miegojo šalia manęs. Greit atsistojau ir apsirengusi nubėgau į apačią, kur ant žemės gulėjo Louis. Okelė.
Priėjau prie jo ir pažadinau. Gerai jog prabudo ir vilkti jo nereiks.
"Einam" pasakiau ir jis greit suregavęs atsistojo ir nusekė paskui mane link išėjimo.

"O dieve" pasakė jis ir susiėmė už galvos kai išėjom į lauką.
"Dievas nepadės" pavarčiau akis ir pažiūrėjau į savo telefoną. 10 skambučiu nuo El, 30 skambučių nuo Niall (wooow) ir 15 skambučių nuo Zayn. Paskambinau Zayn.
"Atvaryk prie klubo mūsų su Lou"
"Tuoj būsiu" žvaliai pasakė. Arba jis negėrė arba jo alkoholis neveikia taip pat kaip ir manęs.

Su manim būna taip: išgeri dafigą alkoholinių gėrimų ir poveikis jaučiasi valanda laiko kartais dar mažiau, o vėliau galiu atrodyti blaivi. Bet yra vienas bet - visada po vakarėlių man būna bloga nuotaika, o kai man bloga nuotaika saugokites visi, nes būnu neprognozuojama.

Tai Tik PradžiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora