Spaudžiam vote!
Selena
"Užsidėk striukę, nes sušalsi" pasakė Harry.
"Nia" papurčiau galvą ir jis man uždėjo mano striukę.
"Einam kavos" paprašiau ir Harry linktelėjo sutikdamas.
"Kaip tau sekėsi tuos du metus?" paklausė.
"Vakarėliai, darbas, mokykla ir vėl vakarėliai" nusijuokiau, o jis kartu su manimi.
"Kodėl nebesusisiekiai su mumis?" ir vėl tas klausimas...
"Nežinau... Aš tiesiog per daug nekenčiau savęs jog išvažiavau" atsakiau nuleidusi galvą.
"Uh" tai buvo viskas ką jis pasakė. Pagaliau priėjome Starbuck's.
"Ko paimti?" paklausė.
"Karamelinės latte" atsakiau ir jis linktelėjas nuėjo. Netrukus pamačiau kaip aplink jį, atsistojo daug merginų kai kurios netgi verkė iš džiaugsmo. Niekada nesuprasiu to jausmo kai esi tobulas dievaitis, o ne kažkokia dainuojanti baro kekšė...
"Hey, babe!" sušuko priešais mane atsisėdes Steven. Nesitikėjau šito idioto pamatyti antrą kart per dieną.
"Hey" šyptelėjau.
"Kas naujesnio?"
"Ar tu žinojai jog tavo brolis turi merginą kurią nori vesti?"
"Am.. Taip?" pasakė ir aš į jį paleidau kažkokį popieriaus lapą kuris net nedaskrido iki jo.
"Kvailiai" papučiau lūpas.
"Nu nepyk" jis nusišypsojau ir aš neišlaikiusi nusijuokiau.
"Tu rimtai durnas!"
"Oh taip" mirktelėjo kai prie manęs atsisėdo Harry.
"Harry, įsivaizduoji aš nebeturėsiu geriausių draugų" suverkšlenau. "Vienas tuoksis, o kitas kekšė, į pasimatymus vaikšto" tipo nusivaliau ašarą nors tokių nebuvo. O jie abu pradėjo juoktis.
"Turi mane, maže" mirktelėjo jis ir apkabino mane per pečius, taip prisitraukdamas mane arčiau savęs.
"Jūs net vienas kito vardo nežinot" suprunkščiau.
"Bet supranti... Aš pažįstu jį ir mačiau jūsų romantišką bučinį lietuje" išsišiepė Steven.
"Kaip?"
"Buvau prie baro tada" nusijuokė tas ir aš jam spyriau į koją.
"Debilas, šnipas" pasakiau.
"Tai kada koncertai, Harry?" paklausė Steven.
"Kuo tu vardu?" nusijuokė jis. "Koncertai nežinia kada" patrukčiojo pečiais ir tuo pat metu atnešė mūsų su Harry kavas.
"Aš Steven. Nerealiai lauksiu jūsų koncerto" mirktelėjo Steven, o aš gurkštelėjau savo kavos.
"Gerai, balandėliai. Turiu bėgti. Bye kale" pasakė jis man. "Iki, Harry" jie paspaudė vienas kitam rankas.
"Ate, kekše" pasakiau ir jis išėjo.
"Kodėl tu kalė, o jis kekšė?" susidomėjo Harry ir atsigėrė savo kavos.
"Nes... Nežinau" atsakiau. "Čia pravardės iš širdies gelmių"
"Kaip gražiai pasakyta" pasakė Harry ir šiek tiek pasilenkęs švelniai prilietė mano lūpas savosiomis.
"Einam?" paklausė.
"Kur?"
"Gal pas tave?" paklausė.
"Galim" atsakiau ir mes pasiėme savo kavas išėjome iš kavinės.Ėjome ramiai kalbėdami, bet mane nustebino jo vienas tobulas judesys. Jis sunėrė mūsų rankų pirštus viešumoje!
"Žinai, aš galvojau apie tai kaip..." jis pradėjo, bet jį nutraukė sniego gniūžtė į nugarą. Paleidau jo ranką ir nusijuokiau, apsisukau ir ten stovėjo vaikinai ir Soph, Perrie, El, Dani!
"O dieve!" nubėgau prie merginų ir mes stipriai apsikabinom.
"O dieve! O dieve! O dieve!" klykėm visos, galiausiai pradėjom šokinėti. Po gerų dvidešimt minučių atsitraukėm.
"Kas eina su manim nupirkti gėrimų?" paklausė Louis lyg specialiai priėjęs arčiau manęs. Atsitraukiau keletą žingsnių atgal taip atsitrenkdama į Harry.
"Viskas gerai?" paklausė jis tyliai ir apkabino mane per liemenį.
"Taip" šyptelėjau, pastebėjau kaip Louis į mane žiūrėjo ir aš jaučiausi nejaukiai. Aš ant jo nepykstu, tiesiog mane įskaudino jo pasakyti žodžiai...
"Einam kur nors, nes čia šalta" pasakiau ir visų žvilgsniai atsisuko į mus. Uh taip juk Harry laiko mane apkabinęs. Liam, Louis, Niall, Zayn, Dani, Soph, El, Perrie žiūrėjo išsižioję, po keletos minučių pradėjo cypti ir visi mus apkabino. Atrodė jog tuoj uždusiu.
"Rimtai, mes uždusim!" sušukau ir visi nusijuoke atsitraukė.
"Aš noriu eiti namo persirengti ir tada susitiktumėm" pasakiau.
"Gerai, o mes pasirūpinsime maistu, gėrimais ir kitokiais dalykais" pasakė Zayn ir jie apsisukę nuėjo, bent jau taip maniau.
Pažiūrėjau į Harry.
"Tau nebūtina su manim eiti" pasakiau
"Bet aš noriu" pakštelėjo į lūpas ir išgirdau švilpimą, abu su garbanium vienu metu parodėm vidurinius pirštus. Nusijuokėm. Kad tu tik žinotum jog myliu tave...
YOU ARE READING
Tai Tik Pradžia
FanfictionDu sezonai keliami į tą patį albumą!✨ Trečias sezonas "More Than This"🔥