Harry
"Selena?" švelniai paklausiau ir ji apsikabino mane. Jai reikia nurimti, iš dalies aš ją suprantu...
Raminančiai glosčiau jos nugarą. Po keliolikos minučių ji nusiramino.
"Ačiū" nusišypsojusi pasakė ji ir nusivalė ašaras nuo veido.
"Juk tu žinai jog nieko tokio" pasakiau ir žinau jog jai nejauku.Selena
Nekaip jaučiausi, kai taip išskydau šalia vaikino, bet taip jau įvyko...
"Viskas gerai?" paklausė Harry.
"Ne... Bet bus" atsakiau ir nusišypsojau jam, jis taip pat nusišypsojo ir aš net buvau pamiršusi kokia graži jo tikra šypsena.
"Selena?!" į virtuvę įbėgo Gemma ir apsikabino mane.
"Ar tau viskas gerai?" paklausė ji.
"Ne, bet bus" atsakiau jai tą patį ką ir Harry.
"Kur kiti?" paklausiau.
"Žaidžia su Melany" Gemma atsakė, linktelėjau ir išėjau iš virtuvės taip palikdama Harry ir Gemma vienus.Zayn, Liam, Louis ir Niall sėdėjo ant sofos ir kažką žaidė su Melany.
"Ką veikiat?" priėjusi paklausiau ir šiek tiek pritūpiau.
"Žaidžiam" atsakė Melany.
"Galiu paklausti?" paklausiau.
"Manęs?" paklausė ji.
"Taip. Ką tas vyras tau sakė?"
"Klausė ar pažįstu tave"
"Tik tiek?"
"Taip" atsakė ji ir toliau tęsė žaidimą kortomis su Louis.
"Ateik" pasakė Liam ir lengvai pakėlęs mane pasisodino sau ant kelių, kadangi Zayn sėdėjo šalia taigi ant jo susikėliau kojas. Jis atsisuko į mane ir nusijuokė.
"Tu miela"
"Aš graži" papurenau savo plaukus, o jie nusijuokė taip pat Gemma su Harry taip pat buvo jau čia. "Juokauju aš nei graži, nei miela" nusijuokiau ir visi į mane pažiūrėjo žvilgsniu 'tu gal juokauji?'.
"Nejuokauk" pasakė rimtai Louis.
"Ššš" pasakiau ir pajaučiau jog pradeda vibruoti mano telefonas rankoje. Skambino Liamukas.
"Hey, Liamukai"
"Hey, Selenukai" šlykšti pravardė.
"Ko norėjai?"
"Kada grįši?"
"Nežinau, o kas? Pasiilgai?"
"Nepamiršai jog į darbą šiandien?"
"Tu gal rimtai daužtas? Kas eis į darbą 23h?"
"Tu ir aš"
"Nu Liamuukai"
"Tylėk ir mauk į barą. Susitiksim ten" pasakė ir padėjo ragelį. Garsiai suurzgiau.
"Kas buvo?" paklausė Zayn.
"Turiu varyt jau"
"Mamytė kvietė" nusišaipė Harry.
"Ką mamytės kviečiai tai gerus sūnelius, kaip tave" iškišau liežuvį. "Bet šiaip man į darbą pasirodo reikia dabar"
"Nemanai jog nesaugu tokiu laiku eiti per miestą?" susiraukė Niall.
"O kas sakė jog aš eisiu?" nusijuokiau ir parodžiau į lauką kur stovėjo mano mašiniukas.
"J-ji tavo?" visi stovėjo išsižioje, na išskyrus Gemma, ji jau senai matė mano mašiną.Užsidėjau savo striukę ir priėjau prie vaikinų.
"Tu. Rytoj. Būni. Čia. 9h. Ryto." pasakė Liam pažodžiui.
"Gerai" sukikenau ir apkabinau kiekvieną iš vaikinų, o vėliau ir Melany su Gemma. Visus vaikinus apkabinau atsisveikindama, bet net nepastebėjusi su Harry prabuvau apsikabinusi ilgiau. Jausmai sugrįžo...
"Iki" pasakiau ir išėjau iš namo.Užvedusi mašiną, nuvažiavau link baro.
Nu blet kas gi lauks mano pasirodymo 23h.?! O jau galvojau jog galėsiu varyt į savo lovą bute, bet ne...Buvau pikta, susierzinusi ir visi tėvo žodžiai skambėjo mano galvoje.
Plyzz kill me now!
Mieste automobilių nebuvo taigi aš labai greit atsiradau ten kur man reikia. Užrakinau mašiną ir nuėjau į baro vidų kuris buvo pilnas. Čia buvo pilną žmonių visur ir jie skandavo mano vardą.
Nuėjau prie scenos kur jau stovėjo Liamukas.
"Nekenčiu tavęs" sušnypščiau, o jis nusijuokė. Nusimoviau savo striukę ir padaviau ją jam. Hahah nepadaviau, o numečiau ant jo durnos galvos. Galėjo pameluoti mano seneliui, bet ne.
Pasakiau norimos dainos pavadinimą ir užlipau ant scenos, pasiimdama mikrofoną.
"Sveiki, kaip laikotes?" paklausiau žiūrovų ir jie pradėjo klykti, cypti. "Amm... Gerai.." linktelėjau Liam jog paleistu muziką.(Pasileiskit muziką👆)
Man patinka dainuoti, bet tik ne tada kai esu šūdinos nuotaikos, nes tada kenčia kas yra arčiausiai.Are you insane like me? Been in pain like me?
Bought a hundred dollar bottle of champagne like me?
Just to pour that motherfucker down the drain like me?
Would you use your water bill to dry the stain like me?
Are you high enough without the Mary Jane like me?
Do you tear yourself apart to entertain like me?
Do the people whisper ‘bout you on the train like me?
Saying that you shouldn't waste your pretty face like me?
And all the people say
You can't wake up, this is not a dream
You're part of a machine, you are not a human being
With your face all made up, living on a screen
Low on self esteem, so you run on gasoline
I think there's a flaw in my code
These voices won't leave me alone
Well my heart is gold and my hands are cold
Are you deranged like me? Are you strange like me?
Lighting matches just to swallow up the flame like me?
Do you call yourself a fucking hurricane like me?
Pointing fingers cause you'll never take the blame like me?
And all the people say
You can't wake up, this is not a dream
You're part of a machine, you are not a human being
With your face all made up, living on a screen
Low on self esteem, so you run on gasoline
I think there's a flaw in my code
These voices won't leave me alone
Well my heart is gold and my hands are cold
Baigus dainą, nusilenkiau ir visi man plojo.
"Ačiū!" sušukau į mikrofoną ir nulipau nuo scenos.
"Taip nerealiai!" sucypė Liamukas.
"Awww" pasakiau ir nusijuokiau.
"Tave parvežti?" paklausiau jo.
"Jeigu nesunku" patrukčiojo pečiais.
"Palauk biški" pasakiau jam ir nuėjau į savo senelio kabineta."Selena, jau važiuoji namo?"
"Ir tau labas" pavarčiau akis. "Taip jau važiuoju"
"Gerai, tik noriu pasakyti jog nuo pirmadienio pradėsi dirbti dar ir padavėja" pasakė, o aš suverkšlenau.
"Gerai, ate"Liamukas manęs laukė jau prie kabineto.
"Varom" pasakiau ir jis linktelėjas padavė mano striukę, užsidėjau ją ir mes abu išėjom iš baro.
Taip nuotaikos nėra. Norėčiau nužudyti ką nors ir pakasti po žeme.
YOU ARE READING
Tai Tik Pradžia
FanfictionDu sezonai keliami į tą patį albumą!✨ Trečias sezonas "More Than This"🔥