*Po pamokų*
"Gal į kavinę?" paklausė Perrie.
"Ne, aš noriu eiti namo" pasakiau. "Skauda galvą" šyptelėjau.
"Sel, moki vairuoti motociklą?" paklausė manęs Ni.
"Aha" atsakiau. Jis nežino kur buvau įsivėlusi, tas labai gerai.
"Tai imk" metė raktelius ir aš juos pagavau. "Saugiai grįžk namo" mirktelėjo.
"Gerai, iki" pasakiau ir pamojavau jiem.Atsisėdus ant motociklo jį užvedžiau ir pradėjau važiuoti namų link. Nevažiavau greit, bet vistiek tuo mėgavausi.
Netrukus sustojus prie namo, užgesinau motociklą ir nulipau nuo jo.
Įėjau į namus.
"Sveika, kur Niall?" paklausė Margot.
"Jis išėjo su draugais" nusišypsojau.
"Tikiuosi tave supažindino" susiraukė.
"Taip, nesijaudinkit" sukikenau. "Tiesiog su jais nenorėjau eit, nes pavargau šiandien"
"Eik pailsėk, pakviesiu kai bus paruošta vakarienė" šyptelėjo.
"Gerai" nusišypsojau ir nuėjau į savo kambarį. Užsidėjau Niall megztinį,jis jį man atidavė sužinojes mano mėgstamiausius drabužius, aš tiesiog turiu silpnybę vyriškiems drabužiams ir kvepalams. Megztinis laisvai uždengė mano užpakaliuką taigi atsiguliau į lovą. Pasijungusi telefoną įėjau į ig (instagram'as). Nieko gero. Įėjau į fb (facebook'as). Kvietimai draugauti nuo Perrie, Danielle, El, Sophia, Louis, Liam, Zayn ir Harry. Priėmiau ir jie iškart pridėjo į kažkokią grupę.
Chat grupės pavadinimas buvo 'geriausi debilai💘!'Parašiau.
A (aš)- taip greit mane priimat į savo draugų ratą?
L (Liam)- o kodėl gi ne?:D
A (aš)- o gal aš maniakė su kirviu?:)
N (Niall)-:Dddddd nepisk proto debile be smegenų:Dddddd
A (aš)- ojoj pasakė vaikinas be pasdidžiavimo:Ddd
N (Niall)- nu tik nereikia;))
A (aš)- gerai ppl sudie nes mirštu...Nusijuokiau ir išjungiau telefoną, bei atsistojusi užrakinau kambario duris.
Atsiguliau atgal į lovą ir šiltai apsiklojusi užmigau.Harry
Ta mergina. Selena lyg ir. Ji keistai draugiška ir ji tobulai tinka vienos nakties nuotykiui!
"Apie ką galvoji?" paklausė manęs Zayn.
"Apie Selenos pasiguldymą vienai nakčiai" už mane atsakė ir pavartė akis Louis. Jis mane pažįsta geriausiai.
"Sėkmės" suprunkštė Niall.
"Kas?" susiraukiau.
"Jūs jos nepažįstat" papurtė galvą nusijuokdamas. "Einam valgyt" ir vėl pasakė ir mes visi nuėjom į Nandos.Selena
Pabudau nuo beldimo į duris.
"Sel, vakarienė" pasakė Margot. Ji mane pirmą kartą pavadino Sel!
"Ateinu" pasakiau ir atsistojusi užsidėjau juodas timpas ir vis dar buvau su Ni džemperiu, jis kvepia Niall kvepalais, nes aš prikvepinau, taip jaukiau, o ir kvepia labai skaniai.
Atidariau balkoną jog šiek tiek pravėstu kambarys ir išėjau iš kambario ir nusileidus į apačią mane pasitiko tėtis.
"Labas, mieloji" apkabino.
"Sveikas" šyptelėjau ir abu nuėjom prie stalo. Atsisėdau prie Niall.
"Čia mano kvepalai?" nusijuokė Niall pauostes mane lyg šuo.
"Patylėk" nusijuokiau taip pat.
Vakarienei buvo daržovių troškinys. Pradėjau valgyt ir pajutau spyrį į koją. Pažvelgiau į Niall, o jis apsimetė niekuo dėtas. Spyriau atgal tik dvigubai stipriau. Ir taip visą vakarienę...
"Buvo labai skanu" pasakiau ir paglosčiau savo pilvą kaip vaikelį.
"Man irgi" pakartojo mano veiksmus Ni.
"Lopas" suprunkščiau.
"Lopė"
"Debilas"
"Debilė"
"Vaikai baikit" pradėjo juoktis Margot su tėčiu. Trenkiau Niall per pakaušį ir nubėgau į savo kambarį.
"Įleisk" baladojo į duris.
"Pff dar ko" juokiaus ir netrukus išgirdau tolyn nueinančius žingsnius. Atidariau duris ir iškišau galvą. Tuščia. Nu ką gi sakiau debilaas!
"Bu!" mane pakėlė į orą, o aš pradėjau cypti. Buvau labai išsigandusi! NESVEIKAS!"Kaip tu čia atsiradai?" paklausiau kai nuleido mane ant žemės.
"Ant vienaragio atskridau" pavartė akis.
"O kodėl gi ne?" suprunkščiau.
"Balkoną išmok užsidaryti" nusijuokė ir už tai gavo nestipriai į pilvą.
"Lops eini miegot" pasakiau ir išstūmiau jį iš kambario.Pasiėmiau savo pižamą ir tyliai nuėjau į vonią. Stovėjau po dušu ir galvojau. Justin ir vėl gadins mano gyvenimą, taip kaip jį darė iki šiol.
*PRISIMINIMAS*
"Marie, suradau tau tobulą vaikiną" sukrykštė mama.
"Kas jis?" susiraukiau.
"Ju- Oh štai ir jis!" į namus įėjo jis.
"Štai ir mano mergina" nusišypsojo *pedo smile*
"Eime pasivaikščioti" jis mane ištempė į lauką. Tyloje nuėjome į parką ir jis prirėmęs parke medžio pradėjo bučiuoti man kaklą.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tai Tik Pradžia
Fiksi PenggemarDu sezonai keliami į tą patį albumą!✨ Trečias sezonas "More Than This"🔥