2.11°

1.6K 102 0
                                    

Net nepastebėjau, kaip pradėjau verkti, staiga atsitrenkiau į vaikiną.
"A-atsiprašau" pasakiau.
"Selena?" paklausė Justin Bieber.
"Aha, ta pati" nusivaliau likusias ašaras ir išėjau į lauką kur manęs tebelaukė Liam. Greit sėdau į automobilį.
"Ryt į darba neini" pasakiau ir jis sucypė kaip merga.
"Ar tu verkei?" paklausė jis.
"Nemeluosiu. Taip aš verkiau"
"Jeigu norėsi galėsi papasakoti" linktelėjau jam kai sustojom prie daugiabučio.

Abu kartu išlipom ir nuėjom prie savo butų tyloje. Prie Liam buto stovėjo Miley su lagaminu rankose ir vaidino pikta, bet jai nelabai sekėsi.
"Ar aš turėčiau pavydėti jog tu su mano vaikinu praleidi daugiau laiko nei aš?"
"Ne. Jis tavo. Aš būsių visą gyvenimą forever alone"
"Bet taip fainiai turėti vaikiną"
"No boyfriend, no problem" mirktelėjau jai ir paėmiau iš jos rankų savo daiktus.
"Prisiminsiu aš tai" jie nusijuokė su Liam.
"Gerai, važiuojam, nes nespėsi"

Į lėktuvą įlipau paskutinė. Nors žmonių buvo vos keletas. Atsisėdau šalia vaikino, jo veido nemačiau, nes jis buvo nusisukęs ir žiūrėjo pro langą.
Kai atsisėdau šalia jo jis atsisuko ir pasirodo tas vaikinas buvo Chris. Rimtai?!
"Omg" nusijuokiau. "Nesitikėjau"
"Aš irgi" apsikabinom.

"Tuk tuk" pasakė Chris.
"Kas čia?" paklausiau.
"Marry"
"Kokia Marry?"
"Marry me!" sušuko ir mes vėl pradėjom lūžti.
Visą skrydį išsidirbinėjome kol galiausiai neatėjo apsauga. O dar ir tokia čia yra.

"Panele, prašome eiti su manimi" pasakė vienas jaunesnis apsauginis ir paėmęs mane už alkūnės pradėjo tempti kažkur. Galiausiai sustojom per šešias eiles nuo Chris. Fak.

Sėdėjau, sėdėjau iki tol kol man nusibodo. Atsisėdau ant apsauginio kelių ir įsisiurbiau jam į lūpas. O jis nepatyręs dar. Atsitraukiau ir nusijuokiau.
"Kas?"
"Labanakt" pasakiau ir nubėgau pas Chris.
"Chrisyy!" sušukau ir atsisėdau jam ant kelių. Stipriai apsikabinom kol mus bandė atitraukti vieną nuo kito.

Mes su Chris geriausi draugai ir elgiames kaip vaikai, bet tai linksma!!
"Ko jūs vartojot?" paklausė vienas.
"Nieko" atsakiau.

Viskas baigėsi tuo jog vos nusileidus lėktuvuo mes iš jo išlipom su apsauga. Fainiai.

Chris išvarė namo pas tėvus, o aš laukiau taxi.
Laukiau gal 15 min. kol pagaliau atvažiavo.
"Centrinė ligoninė" pasakiau ir po dešimties minučių jau buvom vietoj. Sumokėjau vairuotojui ir išlipau su visais savo daiktais.

Nuėjau prie seselės kuri pildo dokumentus.
"Sveiki, ieškau Margot Robbie"
"Sveika, kas jūs jai būsite?"
"Dukra" netikra hahah.
"306 palata" nusišypsojo ir tęsė savo darbą.
"Ačiū" pasakiau ir nuėjau į trečia aukštą.
Susiradau 306 palatą ir įėjau į ją. Margot gulėjo lovoje visa išbalusi, bet vistiek labai graži.
Šalia jos sėdėjo kažkokia moteris.
"Sveiki" pasakiau.
"Sveika, kas tu?"
"Aš Selena Gomez"
"Man mano vyras pasakojo apie tave"
"Liam brolis?" paklausiau ir ji linktelėjo.
"Jo vardas Mike"
"O jūs būsit..."
"Aš Elsa, Mike žmona"
"Oh.." pasakiau ir atsisėdau šalia jos.
"Gal žinote ką sakė gydytojas?" paklausiau.
"Ji patyrė daug streso ir vos per plauka vis dar po savo širdimi augina vaikelį. Ji bandė nusižudyti"

Bet kam jai žudytis? Juk ji man skambino klausė kada atvažiuočiau?

Atsistojau ir priėjau prie Margot. Uždėjau savo ranką jai ant pilvo.
"Tau viskas bus gerai. Neleisiu tavo tėvui eiti prie tavęs tik dėl naudos" pasakiau ir net nepajaučiau kaip skruostu nusirita ašara. Tai skaudina. Kai tu savo tėvą myli visa širdimi, o pasirodo jam esi niekas.

Stovėjau užsimerkusi, staiga pajutau kaip kažkas man nuvalo ašaras.

Niall
Valgiau, bet staiga suskambo mano telefonas.
"Klausau?"
"Niall Horan?" paklausė kažkokia mergina.
"Taip?"
"Aš Miley, Selenos Gomez geriausia draugė. Margot tavo mama?"
"Taip"
"Ji ligoninėje, pasakysiu tik tiek jog tavo mama bandė nusižudyti. Ji Londono centrinėje ligoninėje"
"Ačiū" atsakiau ir greit nubėgau užsisakiau biletus.

Po keturių valandų jau buvai Londono ligoninėje.
Sužinojau kelinta palata ir tyliai į ją įėjau.
"Tau viskas bus gerai. Neleisiu tavo tėvui eiti prie tavęs tik dėl naudos" pasakė Selena ir jos skruostu nusirita ašara.
Džiugiuosi ją matydamas, bet dabar nelaikas džiaugtis.
Selena užsimerkė ir leido ašarom plauti jos skruostus.
Priėjau prie jos ir nuvaliau ašaras.
"Neverk, sesute" pasakiau ir ji atsimerkusi stipriai šoko man į glėbį.

Tai Tik PradžiaWhere stories live. Discover now