2.19°

1.7K 97 3
                                    

Sustojom prie klubo kuriame aš dirbu.
"Kodėl būtent čia?" paklausiau.
"Nes čia kiek girdėjau yra geriausias klubas arba reitingus kelia kažkokia dainuojanti kekšė" patrukčiojo pečiais Harry.

Kažkokia dainuojanti kekšė. Kažkokia dainuojanti kekšė.

"Ji daugiau nei kekšė" pasakiau tyliai. Pripažinsiu šie žodžiai labai įskaudino..
"Einam" pasakiau ir išlipau iš automobilio.
Prie įėjimo stovėjo apsauginis Kevin, jam 26 metai ir jis neseniai pradėjo dirbti.
"Hey, smarkuole" pasakė.
"Hey, pingvine" nusijuokiau ir mes sumušėm rankomis, o 1D įėjo pro klubo duris į vidų.
"Liam neateis šiandien?" paklausė jis, o aš patrukčiojau pečiais. "Tas lopas užsiėmęs" pakilnojau antakius ir jis viską supratęs pradėjo juoktis. Jis su Liamuku yra geriausi draugai, taigi...
"Nenusigerk" mirktelėjo ir aš papurčiusi galvą, nusijuokiau.
"Pasistengsiu" atsakiau ir įėjau į klubą. Garsiai grojo muzika ir žmones pamatę mane pradėjo rėkti.
"Padainuok! Padainuok! Padainuok! Padainuok!" skandavo, o aš tik papurčiau galvą ir nuėjau prie barmeno.
"Duok ko nors stipraus" pasakiau ir jis linktelėjas kažko man įpylė. Gėrimas buvo šviesiai rudos spalvos, užsiverčiau stiklinę ir nusipurčiau kai kartus skystis nuriedėjo mano gerkle. Stipru.
"Duok dar keturis" pasakiau ir netrukus prieš mane buvo dar keturios stiklinės. Viską išgėrusi jaučiausi girta, bet ant kojų pastovėjau, tai labai keista. Nuėjau į šokių aikštelę ir pradėjau judėti pagal muziką. Iš kažkur prie manęs atsirado kažkoks vaikinas, jis padėjo savo rankas man ant užpakaliuko, aš padėjau rankas ant jo pečių ir jis pradėjo bučiuoti mano kaklą. Netrukus jis jau lenkėsi mane pabučiuoti į lūpas, bet aš uždengiau jo burną ir stipriai jį pastūmiau.
"Ne šiandien" mirktelėjau ir nuėjau atsisėsti ant sofos kur sėdėjo Harry su Zayn.
"Ką jūs?" paklausiau ir paėmiau iš garbaniaus rankų kažkokį gėrimą ir jį užsiverčiau.
"Eii" suinkštė.
"Sorry" patrukčiojau pečiais. "Kodėl nesilinksminat?" paklausiau.
"Nenoriu vienos nakties nuotykių šiandien" pasakė Zayn ir pabaigė gerti savo gėrimą.
"Nenoriu" pasakė Harry.
Tada barmenas atnešė dešimt stiklinių su gėrimais. Ir tada viskas vyko lyg per miglą.

Harry
Negėriau daug, nes žinau jog man reikės prižiūrėti idiotus esančius čia. Selena prie manęs išgėrė šešias stiklines kažkokio stipraus gėrimo, bet svarbiausia ji jau prie mūsų atėjo girta. Ojoj koma jai bus rytoj. Nusijuokiau.

"Ko juokies, gražuoli?" paklausė Selena ir atsisėdo man ant kelių. Ji papešė mano plaukus nuo ko aš susiraukiau.
"Nesiraukyk, nes pasensi greičiau ir tada niekam nepatiksi" ji pajudino savo užpakaliuka taip padarydama trintį. Ir staiga Bam ji nulipusi nuo manęs nuėjo atsisėdo tarp Louis ir Zayn. O tie du debilai žvengė susiriesdami.
"Ji net girta sugeba suerzinti tave" pasakė Lou.
"Hahaha kaip juokinga" pavarčiau akis ir tik dabar pastebėjau jog Selena smigusi ant Zayn peties. Per minute užmigti? wow.
"Manau jau laikas dingti iš čia" pasakiau ir jie linktelėjo. Mes tryse gėrėm mažiausiai. Paėmiau Selena ant rankų ir išnešiau ją į lauką, vaikinai išėjo ieškoti kitų.
Lauke buvo daug paparacų, Selena jau buvo atsibudusi, bet jog ją nešiau ji neprieštaravo, kaip tik ji pradėjo pozuoti, aš taip pat nusišypsojau paskutiniai nuotraukai ir nuleides Sel ant žemės abu įlipom į Joseph (vairuotojo) mašiną.

Rytas
Selena
Pabudau nuo atrodo tuoj plyštančios galvos.
Suinkščiau ir tada pastebėjau ant spintelės stiklinę su vandeniu ir tablete šalia.
Išgėrusi vaistus, tik tada pastebėjau jog aš ne savo bute ir ant lovos yra kažkokie drabužiai. Čia buvo didelis, erdvus miegamasis, dvigulė lovą, baltos sienos, ant sienų buvo nuotraukos su kudlium (Harry) ir gerbėjais, bet viena nuotrauka ypač patraukė mano dėmesį. Ten buvau aš su Harry. Tai buvo mūsų paskutinis bučinys.

Užsimerkiau prisimindama tą bučinį

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Užsimerkiau prisimindama tą bučinį.

*Prisiminimas*
Visų akyse buvo matyti ašaros.
"Iki" pasakiau ir nuėjau link manęs jau laukiančios taxi.
"Selena!" sušuko Harry, atsisukau į jį ir jis pabučiavo mane, atsakiau į bučinį, kai pritrūko oro, atsitraukėm vienas nuo kito.
"Sudie" pasakiau ir vos įsėdus į taxi vairuotojas išvažiavo iš namo kiemo.
*Prisiminimo pabaiga*

Nusišypsojau. Staiga atsidarė duris ir pro jas įėjo Harry.
"Aš.. Um..." jis pastebėjo mano ranką ant tos nuotraukos ir aš staigiai patraukiau ranką.
"Viskas gerai" nusišypsojau jam. Jis jaudinosi ir tai atrodė miela.
"Gemma kvietė pusryčių" pasakė ir išėjo uždarydamas duris.

Harry
Taip ir maniau jog nereikėjo man pakabinti tos nuotraukos! Šūdas.
Bet jeigu sakyti tiesa, tai ta nuotrauka yra gražiausia kokia tik turiu.
"Kur Selena?" paklausė Gemma manęs, kai grįžau į virtuvę kur jau sėdėjo visi kas 'gyvena' šiame name.
"Tuoj ateis" pasakiau ir ji linktelėjusi padavė man pusryčius, neįsivaizduoju kas čia, bet atrodo skaniai.

Netrukus atėjo Selena, ji buvo su mano sesers drabužiais ir jie jai puikiai tiko. Ji labai graži. Gražiausia mano matyta mergina.

Tai Tik PradžiaWhere stories live. Discover now