2.5

1.6K 97 3
                                    

Grįžus namo mane pasitiko piktas mamos žvilgsnis.
"Kur buvai?!"
"Ne tavo reikalas" paprastai atsakiau, o ji priėjusi man trenkė antausį.
"Aš tavo mama ir tu gyveni mano name!"
"Šis namas buvo tėčio tik tu jį pasisavinai!"
"Neminėk Jared" suurzgė. (Jared yra Sel tėvas)
"O kodėl gi?"
"Juk jis mus paliko, o tu apie jį taip gražiai kalbi" papurtė galvą.
"Aš suprantu jį, su tokia raganą kaip tu neįmanoma gyventi. Manęs savo vestuvėse nelaukit" užbėgau laiptais į viršų, savo kambarį. Užrakinau duris ir pasiemusi pižamą nuėjau į vonią kuri yra sujungta su mano kambariu.

Velniškai gerą yra jausti šiltus vandens lašiukus tekančius kaklu, nugara, visu kūnu.

Išsimaudžius ir užsidėjusi savo pižamą, kritau į savo lovą ir net nepajutau kaip užmigau.

*Rytas*
Pabudau nuo saulės šviečiančios man į veidą. Suurzgiau ir atsisėdau lovoje.
Šiandien reikia susidėti visus daiktus.

Iš spintos išsitraukiau pilką megztinį ir juodus džinsus. Apsirengus nuėjau į apačią ir pasidariau kavos.
Mamos nemačiau, nu bent tas gerai.

Gėriau kava ir naršiau IG iki tol kol man nepaskambino nepažįstamas numeris.
"Klausau?" pasakiau.
"Sveika, čia Gemma. Melany mama. Mel labai norėjo tau paskambinti"
"Kaip fainiai" nusišypsojau. "Duokit pakalbėti" pasakiau ir netrukus išgirdau Melany balsą.

Su Gemma ir Melany susitarėm jog susitiksim parke už puse valandos. Plaukus susirišau į netvarkingą kuodą, užsidėjau savo šiltą striukę ir juodus rudeninius batus. Kadangi parkas nėra man labai arti taigi pasiėmusi telefoną ir pinigų, išėjau į lauką.

Ėjau galvodama apie viską, pavyzdžiui ar aš dar kažką jaučiu Harry. Taip aš jam jaučiu meilę ir ji niekur nedingo, o kaip tik sustiprėjo. Aš jo pasiilgau.

Net nepastebėjau, kaip priėjau parką kuriame jau stovėjo Melany su Gemma.
"Sveika, Mel" pamojavau ir ji pribėgus mane apsikabino.
"Labas, Gemma" šyptelėjau ir ji taip pat priėjusi mane apkabino.
"Kur einam?" paklausiau.
"Į žaidimų aikštelę!" sušuko Mel ir nubėgo į priekį.
"Tai... Kaip tu radai Melany?" paklausė Gemma.
"Jos vos nepartrenkė mašina, o aš ją kaip ir išgelbėjau" Gemma aiktelėjo.
"Ji pasakojo kas atsitiko, geriau nesipykit šalia jos" pasakiau.

Labai daug kalbėjom su Gemma kol Mel žaidė. Gemma labai faina mergina.
Netrukus man paskambino Steven.
"Sveikas" pasakiau.
"Sveikaaaaaa"
"Tu girtas?"
"Ne... Jo... Gal..." pradėjo juoktis. Jap jis girtas.
"Kur esi?" atsidusau žinodama jog man reiks jį parvežti.
"Aš kažkokiame klube kuriame dirba Justin Bieber" pasakė, o aš suprunkščiau.
"Gerai, greit būsiu. Būk ten kur esi"

"Turiu važiuoti ir pasiimt girtą draugą iš klubo" pasakiau.
"Būtinai reikės susitikti dar kartą"
"Žinoma" atsakiau ir apkabinau ją atsisveikindama.
"Iki, Melany!" sušukau ir ji man pamojavo.

Ėjau link namų, kai staiga pamačiau gatve einantį garbanių. Jo plaukai buvo lygiai tokie patys kaip Harry, eisena taip pat labai panaši, bet čia negali būti jis. Papurčiau galvą ir toliau ėjau link namų.

Grįžusi namo greit pasiėmiau automobilio raktus ir išėjau iš namų į garažą kuriame yra mano mažytė.

Sėdus už vairo, užvedžiau ir išvažiavau iš namo kiemo. Važiavau Steven mėgstamiausio klubo link.

Steven kai prisigeria yra nekontroliuojamas... Ne vieną kartą iš policijos komisariato važiavau pasiimti... Kartais norėčiau jam kulką paleist į galvą.

Sustojau prie klubo iš kurio išėjo kažkoks senis.
Įėjau į vidų, o ten tik keletas žmonių, tarp jų ir Steven. Jis girtas šoko ant stalo. Nu dafak seniuk.

"Steven" pasakiau ir pabandžiau jį nutempti nuo stalo.
"Atsipisk, Selena Marie Gomez" atsakė ir toliau šoko.
"Gal padėti?" paklausė kažkoks vyras. Atsisukau ir ten stovėjo...

****
Ką manot apie naują isto koverį? Kaip ši dalis?😏 Parašykit komentaruose ko trūksta istorijai ir galbūt ko per daug😊
P.S. nuotraukoje Sel su Steven

Tai Tik PradžiaWhere stories live. Discover now