"Seli, tiesa/drąsa?" paklausė Louis. Taip, mes iš neturėjimo ką veikt žaidžiame kvailus žaidimus.
"Tiesa" atsakiau.
"Ar tiesa jog tu-" jį nutraukė mano skambantis telefonas. Telefone švietė nepažįstamas numeris. Nuėjau atsisėdau į priekį ir atsiliepiau.
"Klausau?"
"Čia Selena Gomez?"
"Taip"
"Čia jūsų gydytojas. Tyrimų atsakymai vėlavo tad vakar nepaskambinau"
"Supratau. Taigi?"
"Sveikinu, jūs būsite mama" man pradėjo drebėti rankos.
"A-ačiū" sumikčiojau ir padėjau ragelį.
Sėdėjau ir žiūrėjau į vieną tašką. Ar tai tikra? Ar aš tikrai būsiu mama? Kaip reaguos Harry?
Žinau kada tai tiksliai įvyko su Harry, bet nemaniau jog galiu pastoti taip greit...
"Selena, tau viskas gerai" prie manęs atsisėdo Liam.
"Taip" šyptelėjau netikra šypsena. Jis paėmė mane už rankos ir abu nuėjome prie likusių vaikinų.
"Selen-" nutraukiau Louis.
"Praleiskit mane ir žaiskit toliau" tariau ir vėl atsisėdau šalia Harry.
"Geraaaaai... Harry, tiesa/drąsa?"
"Tiesa" pasakė ir gurkštelėjo savo alaus.
"Ar norėtum vaikų?"
"Ne. Dar ne" pasakė ir tai sudaužė mano širdį. Jis nenori vaikų...
Užsimerkiau ir giliai įkvėpiau.
"Atvažiavom" pasakė Paul. Nors kelias buvo ilgas, bet su šiais vaikinais nėra liūdna.
Greit pasiėmiau savo daiktus ir išlipau iš autobuso. Aišku netrukus visi daiktai buvo atimti iš manęs. Juos perėmė Niall.
"Palydėsiu tave iki kambario" šyptelėjo jis ir aš linktelėjau. Viešbutis buvo didelis ir prabangus. Įlipom į liftą ir kėlėmes į devintą aukštą. Mano ir Harry kambarys buvo 1932.
"Ačiū" šyptelėjau ir atrakinau duris. Kambaryje buvo viena milžiniška lova, stalas, spinta, balkonas su vaizdu į baseiną.
"Kas atsitiko?" paklausė manęs Niall ir apkabino.
"Kodėl manai jog kažkas atsitiko?"
"Nes pažįstu tave, tu man kaip sesuo"
"Nieko neatsitiko" tariau ir jis mane atsuko į save.
"Seeel, nemeluok"
"Na mane įskaudino tie Harry žodžiai jog jis nenori vaikų" liūdnai tariau.
"Nekreipk dėmesio" pasakė ir pradėjo mane kutenti, o aš klykti ir juoktis.
"Na štai ir pralinksmėjai" nusijuokė ir išbėgo iš kambario.Vakaras
Šiandien vyks oficialus vakarėlis restorane, į tą vakarėlį esame pakviesti ir mes. Nesijaudinu. Meluoju. Heh...Užsidėjau baltą, berankovę suknelę kuri šiek tiek atidengia mano nugarą. Užsidėjau taip pat baltus aukštakulnius batelius, plaukus sugarbanojau ir palikau juos laisvai kristi ant pečių. Pasidažiau gan ryškiai. Pažvelgusi į save veidrodyje-nustebau. Atrodžiau labai gražiai.
Nuo to laiko kol atvažiuojam į šį viešbutį aš nemačiau Harry...
Netrukus prasivėrė mano kambario durys ir į kambarį įėjo Niall, Louis, Zayn, Liam, El, Pezz ir Sofi.
Palaukit, El, Pezz ir Sofi?!
"O dieve!!" sucypiau ir visos merginos puolė į mano glėbį. Mes stipriai apsikabinom ir aš vos laikiausi neverkusi.
"Kur Harry?" paklausė Pezz kai atsitraukėm.
"Nežinau" atsakiau liūdnai.
"Jis turi reikalų... Bet atvažiuos tiesiai į vakarėlį" pasakė Liam.
"Gerai, važiuojam?" paklausė Zayn ir visus nužvelgė.
"Taip" atsakiau ir užsidėjusi striukę, išėjau iš savo kambario.Po 20min.
Automobilis sustojo prie prabangaus restorano.
Žvelgiau į Louis ir El sukabintas rankas. Jie abu myli vienas kitą ir tai akivaizdžiai matosi iš jų akių ir elgesio.
Išlipau iš automobilio ir patraukiau į restorano vidų.Vos atidarius duris mus pasitiko itin didelė prabanga, rami ir lėta muzika, bei daug šokančių porų.
Harry
Laukiau vakarėlyje savo draugų ir merginos kurią myliu. Šiandien padarysiu tai... Šiandien pasipiršiu jai...
Staiga prie manęs priėjo Taylor.
"Ko reikia?"
"Pasikalbėti"
"Ko reikia?" dar kartą paklausiau tik šįkart pikčiau.
"Kodėl tu myli ją, o ne mane?!" surėkė Taylor ir pribėgusi apkabino mane.
"Taylor, atsiknisk nuo jos ir nuo manęs. Tu susirasi kitą, o aš myliu ją" atstūmiau ją.
"Bet aš irgi myliu tave!" suverkšleno.
"Tarp mūsų niekada nieko nebuvo, suprask tai" šaltai pasakiau ir ji žengė žigsnį atgal.
"Tau gal ir nerūpiu, bet man tu rūpi" man nesureagavus ji godžiai įsisiurbė man į lūpas.Selena
"Louis, gal matei Harry?" paklausiau.
"Am.. Jis štai ten" parodė į garbanotų plaukų savininką. Prasibrovusi pro minią nuėjau link jo ir pamačiau bjaurų vaizdą... Jis laižėsi su Taylor... Mano širdis dužo į šipulius, skruostais riedėjo ašaros. Jaučiausi suniekinta, sutrypta.
Kai ji atsitraukė, ji nusišypsojo jam, bet jis pastebėjo mane.
"Nekenčiu tavęs" pasakiau ir pradėjau bėgti link išėjimo.
"Selena!!!" girdėjau šaukiant draugus. Girdėjau šnabždesį ir iš kitų žmonių, bet bėgti nesustojau. Vos pasiekus lauką giliai įkvėpiau ir nusimovusi batelius kuriuos pasiėmiau į rankas, bėgau toliau. Nespėdavau valytis ašarų kai jų vietas užpildydavo naujos.
Staiga išgirdau padangų cypimą, pajutau didelį skausmą ir kaip esu nubloškiama.
"Nenene, Sel" išgirdau duslų ir tylų Harry balsą.
"Tik neužsimerk" pasakė ir jo veidu leidosi ašaros.
"Myliu tave, Selena" sukukčiojo jis. Netoliese girdėjau pagalbos automobilių sirenas ir kaip tik tuo metu aš užsimerkiau.
Viskas bus gerai.Spaudžiam vote ir rašom nuomones!:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tai Tik Pradžia
Hayran KurguDu sezonai keliami į tą patį albumą!✨ Trečias sezonas "More Than This"🔥