Niall
"Vaikinai, Selena tuoj bus čia! Eikit lauk" sušuko Gemma ir mes visi nubėgom į viršų.
Kai Gemma atidarė lauko duris, mes neišlaikę priėjom prie laiptų taip jog niekas mūsų nematytų, bet taip jog mes viską girdėtumėm.
"Sveika. Nori užeiti?" paklausė Gemma Sel.
"Dabar neturiu laiko, bet noriu rimtai su tavimi pasikalbėti"
"Klausau"
"Aš privalau skristi į Londoną ir nemanau jog spėsiu grįžti iki Mel gimtadienio"
"Ji bus liūdna jeigu tavęs nepamatys. Vakar visą vakarą apie tave pasakojo mano brolio draugams" sukikeno Gemma, o Selena nusijuokė.
"Aš pasistengsiu grįžti iki tada, bet nieko nepažadu" pasakė Selena. "Jau turiu skubėti. Iki"
"Sudie, saule" jos abi nusijuokė.Ko reikia Selenai Londone? Gal ten gyvena jos vaikinas?
Kai Selena išėjo, mes visi nutarėme varyti iki baro/klubo kuris turi gerą reputaciją. Ten dainuos kažkokia mergina kuri tobulai dainuoja, tiek girdėjau iš žmonių.
Selena
Vėliau patraukiau baro kuriame dirbu, netrukus man paskambino Liam. O pala kada jis gavo mano numerį? Tuo labiau kai jo numeris yra užvadintas 'Liamukas123' dafak seniuk.
"Klausau, Liamuk123?" nusijuokiau
"Sveika, Selenyte456. Biletai yra šiandien po dviejų valandų, Miley sudėjo tavo daiktus"
"Gerai, aš dabar einu į barą pasikalbėt su viršininku ir tada grįšiu" iš kur jie gavo mano buto raktus?
"Tau niekur nereikia eiti kai gali nuvažiuoti" pasakė Liam ir netrukus išgirdau automobilio signalą už savęs. Ten buvo Liam su juodu Range Rover automobiliu. Nusijuokiau ir įlipau į jo mašiną.
"Tai palauk kur sakei tave nuvežti?" sukikeno jis.
"Į mūsų darbo vietą" nusijuokiau.
"Būtinai" ir vėl sukikeno. Ko jis tiek kikena?Netrukus sustojom prie baro.
"Viršininkas yra tavo pažįstamas?" paklausė jis.
"Senelis" mirktelėjau.
"Paprašyk jog duotu man vienos dienos atostogas, noriu pabūt su Miley"
"Gerai" patrukčiojau pečiais ir išlipau iš automobilio.Klube/bare jau didžiausiu garsu grojo muzika. Visi žmonės gėrė ir šoko.
Tiesiu taikiniu nuėjau pas senelį. Atidariau jo kabineto duris jis sėdėjo prie stalo, o kitoje stalo pusėje sėdėjo mano tėvas.
"Sveikas, Džo" pasisveikinau. "Man ir Liam reikia keletos laisvų dienų" pasakiau.
"Gerai" pasakė paprastai ir nusišypsojo, priėjau prie jo ir apkabinau. Mačiau kaip Jared žiūri į mus.
"Aš jau turiu skubėti" pasakiau. "Iki Džo"
"O aš stulpas turbūt, kurio tu nepastebi" pasakė mano tėvas ir atsistojo nuo kėdės.Margot bandė nusižudyti vien dėl to jog ji laukiasi ir turbūt susipyko su Jared, mano tėvas yra čia ne su Margot ir paskutinis dalykas, man mama sakė jog aš Jared gyvenime buvau nelaukiama. Dabar aš viską supratau...
"Tu kvailys, Jared" pasakiau.
"Tu jau žinai taip?" papešė savo plaukus.
"Taip aš žinau ir žinau ne tik tai. Kodėl tu to nenori?! Kodėl tu ją skaudini?!" surėkiau ant jo.
"Aš... Aš bijau atsakomybės. Vaikai mano gyvenime yra beverčiai" pasakė ir atrodo tik po keletos minučių suprato ką pasakė.
"Aš-aš atsiprašau, Sel" jis sumikčiojo.
"Nesitikėjau to iš tavęs" pasakiau ir nusivaliau skruostu nusiritusia ašarą.
"Tu paskutinis kvailys!" sušukau ir užsidėjusi striukės kapišoną išbėgau iš ten. Nelengva buvo bėgti pro daugybę šokančių žmonių, bet tai taip pat nėra neįmanoma misija.Nesitikėjau tokio elgesio iš savo tėvo. Aš esu klaida jo gyvenime, Margot vaikas taip pat jam klaida. Aš nekenčiu Jared.
Net nepastebėjau, kaip pradėjau verkti, staiga atsitrenkiau į vaikiną.
"A-atsiprašau" pasakiau.
"Selena?" paklausė...Linksmų švenčių!
YOU ARE READING
Tai Tik Pradžia
FanfictionDu sezonai keliami į tą patį albumą!✨ Trečias sezonas "More Than This"🔥