Evde tek başımaydım o yoktu kim bilir belkide şuan bir sürtüğü beceriyordur yada belki yine bir can alıyordur..gözyaşlarım benden izinsiz akmaya başladıklarında onları silmedim çünkü ben sildikçe yerine yenileri ekleniyordu.ben ona aşıktım ama belki de o sadece beni gözünde yattığı biri olarak görüyordu ve bu bana acı veriyordu.bazen ona aşık olduğum için kendimden nefret ediyordum ama benim ne suçum vardı ki kalp istediğini istiyordu işte ...
Onu ilk defa lise de okurken görmüştüm.o okuduğum lise' nin karşısında ki özel okulda okuyordu,hiçbir zaman onu okula gelirken görmemiştim.zaten geldiğini de zannetmiyordum.bu yıl ünüversteye başlamıştım.ama hiç takmadım ve kazandığım ünüversteye bir aydan fazladır pek uğradığım yoktu.onunla da sarhoş olduğum bir gece beraber olmuştuk ona bakireliğimi vermiştim.
Gözyaşlarımı silerek ayağa kalkıp mutfaga dogru ilerledim dışarıda yağmur yağıyordu tıpkı benim hergün akan gözyaşlarım gibi şiddetliydi.
Kendime bir fincan kahve yaptıktan sonra tekrar salona girdim ve az önce kalktığım koltuğa tekrar oturdum.Onun gece yarısına kadar gelmeyeceğini biliyordum.önüne gelen herkesle yatan erkek kaşarının tekiydi...
Ayağa kalktım ve merdivenlerden yukarıya çıkmaya başladım.bazen buraya geliyordu.belki bu gece de gelir diye düşünüyordum. Kalan son iki basamağıda çıkarak, odaya girdiğimde hemen üzerimdekilerden kurtularak duşa girdim.yaklaşık bir saat boyunca ruhumu ve bedenimi temizleyen suyun altından çıktım. iç çamaşırlarımı giydikten sonra dolaba ilerleyerek justin in tişörtlerinden birini üstüme geçirdim ve yatağa doğru ilerleyerek vücudumu siyah örtünün altına bıraktım.
o benim kalbimi her defasında milyon parçaya ayırsada onun kokusuyla uyumak bana huzur veriyordu.aslında onun kokusu, gülüşü -arada sırada da olsa gülüyordu- varlığı herşeyiyle bana huzur veriyordu.Gözlerimi odada gezdirdim odanın tamamı siyahtı çünkü, onun en sevdiği renk siyahtı.onun kokusunu içime çektim,
gözlerimin kapanmasına daha fazla engel olamadım ve kapanmalarına izin verdim.☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀
Gözlerimi açtığımda duvarda ki saate baktım saat gecenin ikisiydi yanıma baktığımda hala gelmemişti. gözlerim dolduğunda yüzümü yastığa bastırdım. ve yatakta cenin pozisyonunu aldım.
lanet olsun canım çok yanıyordu. Aşağıdan kapı sesi geldiğinde gözlerimi sımsıkı kapattim .uyanık olduğumu görmesini istemiyordum.
Odanın Kapısı açıldığınnda yüzümü daha fazla yastığa bastırdım.gelen seslerden ceketini koltuğa fırlattığını anladım.yatağa yattığında bana doğru yaklaştı nefesi boynuma çarpıyordu ve kalbim olduğundan daha hızlı atıyordu beni kendine doğru çekti ve dudaklarını boynuma bastırdı.
bu asla yapmayacağı bir şeydi şaşırmıştım .. sigara ve alkol karışımı olan vanilya kokusunu içime çektim.ama bir süre önce o dudakların başka birini öptüğü aklıma gelince sanki aniden karnıma yumruk yemiş gibi hisettim daha fazla bunları düşünemedim ve uyumaya çalıştım.şuanda olduşum en huzurlu yerdeydim...Bu benim ilk hikayem umarim begenirsinizzzz
Shsjklsjsj😀😀
Yorumlariniz benim icin onemli..!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LeT mE lOvE yOu
Fanfiction" Mavi kadar sonsuzsun!" dedi kadın, adamın karanlık gözlerine bakarken " siyah kadar da yalnızım," dedi adam ağzındaki gri dumanı gökyüzüne armağan ederken, " siyah kadar yalnız, mavi kadar sonsuzsun" diye fısıldadı genç kadın. ❤ ...