bu bölümü beminebieber a ithaf ediyorum çok tatlısın ❤
JUSTİNArabada oturmuş direksiyonu sıkarken babam olacak şerefsizi bekliyordum.
Dışarda yağan yağmur damlaları cama çarparken siyah silecekleri çalıştırdım
Ve arkama yaslanıp gözlerimi kapattım.
Yarısı açık olan camdan içeriye giren yağmur damlaları yüzüme çarpıyor,kokusu burnuma doluyordu.
Dudaklarımın arasından sıkıntılı bir nefes verdim ve gözlerimi açarak arabanın etrafında bekleyen ryan ve diğerlerine baktım.
Arabanın farları açık olduğu için etraf aydınlıktı ,ormanın içindeydik.O şerefsizle yapacağım anlaşma çok önemliydi ,harry itine karşı yaptığı teklifi kabul edecektim.
Bir nevi kısa bir süreliğine ömrünü uzatacaktım ama ne olursa olsun onun sonu benim elimden olacak olan ölümdü.Karanlık ,gecenin bütün günahlarını içinde saklayan dışardan asla üzerindeki lekeyi belli etmeyen bir örtü gibiydi.
Siyahı seviyorum çünkü beyaz sizin bütün sırlarınızı ortaya dökerken ,siyah sa herşeyi içine çekip,saklıyordu sessiz bir şekilde kimsenin haberi olmadan.Kolumdaki saate baktığımda gece yarısını geçiyordu.tekrar arkama yaslandım
Ve gözlerimi dinlendirmek için kapattım.
Bir kaç dakika sonra duyduğum kapı sesi ve yan koltuktaki hareketlilikle gözlerimi açtım ve ona bakmadan konuşmaya başladım." yaptığın teklifi kabul ediyorum,birlikte hareket edeceğiz." dedim sabit bir ses tonuyla, derin bir nefes aldığını duydum.
" bak,bu senin içinde, benim içinde çok iyi olacak unutma, aynı düşmana sahibiz " dedi.
" evet ,seninle tek ortak noktamız da bu,aynı düşmana sahip olmak" dediğimde kafasını salladı ve tekrar konuşmaya başladığında gözlerimi ona diktim.
" yani,düşmanın dostun oldu.?" kaşlarını kaldırarak bana bakıp sorduğunda,sırıttım ve kafamı olumsuz anlamda salladım.
" ben düşmanlarımı ikiye ayırırım bir,başka şartlar altında karşılaşacak olursam dost olacaklarım iki,ne olursa olsun düşman kalacaklarım"
parmağımı siyah gömleğinin üzerinden iki defa göğsüne vurdum ." sen her zaman düşman olarak kalacaksın." dediğimde yutkundu ," Ha ... sakın benden habersiz kendi başına iş yapma" dedim.
Kafasını salladı ve camı iki defa tıkladı.aracın önündeki adamı kapıyı açtığında indi ve adamın elinde tuttuğu şemsiyenin altına girerek aracına doğru ilerledi.
Camın tıklanmasıyla bakışlarımı oraya çevirdim Ryandı.
Camın tamamını açtığımda kafasını içeriye doğru uzattı.
"Ne yapıyoruz?"diye sordu.
"Harry itinin ne yapacağından haberim olacak.bu şerefsizede güvenmiyorum
Heran takipte ol." dedim sert ama bir o kadar da sakin ses tonuyla.
"Tamam ben hepsini halledeceğim" dediğinde camı kapattımJeepi çalıştırdım ve ormandan çıkmak için gaza bastım.
Yağmur giderek hızlanıyordu.ormandan çıktığımda malikaneye doğru sürmeye başladım.
Yaklaşık yarım saat sonra büyük ve siyah kapının önünde durduğumda kapıdaki koruma hızla elindeki siyah şemsiyeyle bana doğru gelirken diğeride bahçe kapısını açıyordu.
Kapının açılmasıyla siyah kapşonlümü kafama geçirdim ve indim.
🍂
Cama çarpan yağmur damlalarını seyrediyordum. hızla cama çarpmalarını ve aşağı kaymalarını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LeT mE lOvE yOu
Fanfiction" Mavi kadar sonsuzsun!" dedi kadın, adamın karanlık gözlerine bakarken " siyah kadar da yalnızım," dedi adam ağzındaki gri dumanı gökyüzüne armağan ederken, " siyah kadar yalnız, mavi kadar sonsuzsun" diye fısıldadı genç kadın. ❤ ...