Chapter 5

12.8K 1.4K 53
                                    

*ကြၽီ ကြၽီ*

ေဆာင္းဦးရဲ႕ ညေလေအးတိုက္ခတ္စဥ္ ဆိုင္းဘုတ္ေသးေလးဟာ တကြၽီကြၽီျမည္ၿပီးလႈပ္ရမ္းေနတယ္!

Tanikaze ဆိုင္းဘုတ္ေလးကို ေမာ့ၾကည့္ရင္း ဝတ္ထားတဲ့ အေပၚထပ္ကုတ္အက်ီကို ဆြဲစိလိုက္သည္!

မလာေတာ့ဘူးလို႔ ဆုံးျဖတ္ထားေပမယ့္ ေရာက္လာခဲ့မိတယ္!

ထြက္ေျပးတာ ကိုယ့္အက်င့္မဟုတ္ဖူး လို႔ ကိုယ္ဟာကိုယ္ ေခါင္းစဥ္တပ္ရင္းနဲ႔ေလ....

တံခါးလက္ကိုင္ကို တြန္းဖြင့္ဝင္လိုက္တဲ့အခါ ဆိုင္ရဲ႕ အခင္းအက်င္းနဲ႔ အေငြ႔အသက္က ပထမလာခဲ့ဖူးသလို မေျပာင္းလည္း !

"ဧည့္သည္ ကြ်န္ေတာ္ ေကာ္ဖီယူလာခဲ့ေပးပါ့မယ္"

အနားက ႐ုတ္တရက္ ေပၚလာတဲ့ တိုးလ်လ်ေလသံကို သိပ္မအ့ံၾသမိေတာ့ေပမယ့္ ဘာမွ မေမးျမန္းပဲ ေကာ္ဖီယူလာေပးမယ္ ေျပာရေအာင္ သိပ္ပိုင္စိုးပိုင္နင္းႏိုင္ေနသလို လို႔ Tanikaze ထင္မိသည္!

ပထမတစ္ေခါက္က ထိုင္ခဲ့တဲ့ ထိုင္ခံုမွာပဲ ဝင္ထိုင္ၿပီးကာမွ သူ႔ဆိုင္မွာ ေကာ္ဖီတမ်ိဳးတည္းရတာေၾကာင့္ မေမးေတာ့တာလည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္ဆိုၿပီး စိတ္ေျဖမိသည္!

ဒါေပမယ့္......

ဘာလို႔....ဘာလို႔ဒီလိုေတြ အေတြးမ်ားၿပီး ေျဖေတြးေပးေနတာလည္း?

ဒီအေတြးက Tanikaze ကို ေခ်ာက္နက္ထဲ ျပဳတ္က်သလို တုန္လႈပ္သြားေစမိသည္!

အရင္နဲ႔ မတူစြာ အေတြးမ်ားလာတဲ့ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ တျခားလူတစ္ေယာက္ကို ျမင္ေနရသလိုျဖစ္မိတယ္!

တဆက္တည္း အသားက်ေနၿပီးသား အက်င့္ေတြကို အလြယ္တကူေျပာင္းလည္းပစ္ႏိုင္လို႔လား ဆိုတဲ့ အေျဖမထြက္တဲ့ ပုစၧာတစ္ပုဒ္ကို ဆက္တြက္ေနမိျပန္သည္! ဒီပုစၧာေတြရဲ႕ ရင္းျမစ္က ဒီေကာ္ဖီဆိုင္ပဲ ! အားလံုးထဲမွာ ေသခ်ာတဲ့ အေျဖတစ္ခုက ဒါပဲ႐ွိသည္ေလ!

"ဧည့္သည္ ဒီတခါေတာ့ ထူးျခားတယ္"

ဘယ္အခ်ိန္က ေ႐ွ႕မွာ ဝင္ထိုင္ေနႏွင့္ၿပီမွန္း မသိတဲ့ ေမွာ္ဆရာဟာ တိုးတိုးညင္သာစြာေျပာတယ္!

Midnight CafeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt