Chapter 13

11.3K 1.3K 131
                                    

"Osaka က ရံုးခြဲမွာ စစ္​​ေဆးစရာတခ်ိဳ႕႐ွိ​ေနတယ္​ ! အဲ့ဒါ မင္​းကို တာဝန္​​ေပးခ်င္​တယ္​ Tanikaze san !"

"ဟုတ္​ကဲ့ အဖြဲ႔မႉး ကြၽန္​​ေတာ္​ အ​ေကာင္​းဆံုးျဖစ္​​ေအာင္​​ေဆာင္​ရြက္​ပါ့မယ္​ !"

အဖဲြ႔မႉးရံုးခန္​းက ထြက္​လာတဲ့ Tanikaze ​ေျခလွမ္​း​ေတြ ​ေလးလံ​ေနသည္​ ! အလုပ္​ဆို ဘယ္​​ေနရာ ဘယ္​​ေဒသကို ​ေစလြတ္​​ေစလြတ္​ ဘာအ​ေၾကာင္​းကိစၥပဲ ျဖစ္​​ေစ အျမဲတက္​ႂကြ​ေနတဲ့ Tanikaze အဖို႔ အခု Osaka ကို ႏွစ္​ညအိပ္​သြားရမယ္​့အ​ေရး ပထမဦးဆံုးအႀကိမ္​ ​ေနာက္​ဆံတင္​း​ေနမိသည္​ !

"ႏွစ္​ည​ေလာက္​ မင္​းနဲ႔ သံုးရာ ကိုးဆယ္​့ ခုႏွစ္​ကီလိုမီတာ အကြာမွာ အိပ္​ရမဲ့အ​ေရးက ဘာလို႔ ကိုယ္​့ကို ဒီ​ေလာက္​ပင္​ပန္​း​ေစမွန္​း ကိုယ္​ မ​ေတြးတတ္​​ေအာင္​ပဲ !"

Tanikaze ဓာတ္​​ေလွကားထဲမွာ တ​ေယာက္​ထဲ ​ေရရြတ္​​ေနမိတယ္​ ! ဓာတ္​​ေလွကား​အခန္​းေထာင္​့​ေလးကို အ​ေၾကာင္​းမဲ့​ေငးရင္​း တခါက ခ်ိဳျမျမႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကို လြမ္​း​ေနသည္​ !

*တီ*

"ဘုရား​ေရ !!!!!!!! ​ေနအ​ေနာက္​ဖက္​က ထြက္​မွာလား ကမ႓ာ​ေျပာင္​းျပန္​လည္​ၿပီလား ? ဒါမွ မဟုတ္​ငါ  Hallucination ရ​ေနၿပီလား?"

ဓာတ္​​ေလွကားတံခါးပြင္​့လ်ွင္​ပြင္​့ခ်င္​း Misaki ရဲ႕ အသံျပဲက နားနဲ႔ မဆံ့ ကိုးလိုးကန္​႔လန္​႔ဝင္​လာတယ္​ ! ဓာတ္​​ေလွကားထဲမွာ Tanikaze ကို ျမင္​လိုက္​ရ၍ Misaki မ်က္​လံုး​ေတြက ျခာျခာလည္​​ေနသလိုပင္​ !

"ဘာျဖစ္​တာတုန္​း ႐ူးသလို​ေပါသလိုနဲ႔ "

Tanikaze က Misaki ကို ခပ္​​ေငါက္​​ေငါက္​​ေအာ္​ထည္​့ခဲ့ၿပီး ခပ္​တည္​တည္​ထြက္​လာခဲ့တယ္​ ! Misaki ခင္​မ်ာမွာ​ေတာ့ ဓာတ္​​ေလွကားထဲက ​ေက်ာ့​ေမာ့စြာ ​ေအး​ေအး​ေဆး​ေဆး ထြက္​သြားတဲ့ Tanikaze ကိုၾကည္​့ရင္​း ပါးစပ္​က အာ​ေစးမိသလိုျဖစ္​​ေနတယ္​ ! ၿပီးမွ အသိျပန္​ဝင္​လာသလိုနဲ႔.....

"Tanikaze Tanikaze မင္​း ဘယ္​လိုျဖစ္​သြားတာလည္​း ? မင္​း Tanikaze ​ေတာ့ ဟုတ္​ပါတယ္​​ေနာ္​ ! မင္​း သူ႔ ကလံုး​ေတာ့ မဟုတ္​ဖူး မဟုတ္​လား?"

Midnight CafeWhere stories live. Discover now