Chapter 18

11K 1.4K 162
                                    

"Tanikaze san ဒါက ရံုးခ်ဳပ္​ကို ပို႔ရမယ္​့ အစီရင္​ခံစာပါ ဖတ္​​ၾကည္​့​ေပးပါအံုး !"

"အင္​း ဟုတ္​ၿပီ ထားခဲ့လိုက္​ပါ ကြၽန္​​ေတာ္​ၾကည္​့လိုက္​ပါ့မယ္​ !"

"ဟုိ...ဒါနဲ႔​ေလ...."

Mizuno က စာရြက္​စာတမ္​း​ေတြ စားပြဲ​ေပၚတင္​ၿပီးသည္​အထိ ထြက္​မသြား​ေသးပဲ ဆက္​ရပ္​​ေနတယ္​ ! သူမအ​ေနနဲ႔ ​ေျပာစရာတခုခု႐ွိ​ေနသလိုပဲ !

"အင္​း ဘာကိစၥ႐ွိ​ေသးလို႔လည္​း? Mizuno san"

Tanikaze က ကြန္​ပ်ဴတာစခရင္​က​ေန အၾကည့္​့ခြာၿပီး​ေမး​ေတာ့မွ Mizuno က စကားဆက္​တယ္​ !

" ဒီလို​ေလ... ပ​ေရာဂ်က္​ကလည္​း ၿပီးသ​ေလာက္​႐ွိ​ေနၿပီ ဆို​ေတာ့... လက္​စသတ္​စရာ​ေတြကလည္​း ​ေ႐ွ႕အပတ္​ထဲမွ လုပ္​ရ​ေတာ့မွာဆို​ေတာ့​ေလ ဒီပိတ္​ရက္​က​ေလး Tokyo ခဏျပန္​ခ်င္​တာနဲ႔ ...."

" ​ေၾသာ္​ ရပါတယ္​ဗ်ာ ျပန္​ပါ ! weekends က နားရက္​ပဲကို ရပါတယ္​ !"

Mizuno က ​ေပ်ာ္​သြားပံုနဲ႔....

"ဒါနဲ႔ Tanikaze san ​ေရာ မျပန္​ဖူးလား ? ဒီည  Shinkansen လက္​မွတ္​ျဖတ္​ထားၿပီးၿပီနဲ႔ တူတယ္​ ဟိဟိ"

Mizuno က ခိကနဲရယ္​ရင္​း ​ေျပာ​ေတာ့ Tanikaze ရင္​ထဲ ​ေလးလံသြားတယ္​ !

အတင္​းအၾကပ္​​ေမ့ထားခဲ့​ေသာ အမွတ္​တရတခ်ိဳ႕...

ညဥ္​့နက္​သန္​း​ေခါင္​ တက္​ႂကြစြာ ျပန္​ခဲ့ဖူးတဲ့ Osakaမွ အျပန္​ခရီးတခု ...

တစ္​ရက္​​ေတာင္​ မခြဲခ်င္​ခဲ့တဲ့ ခံစားခ်က္​​ေတြ...

ဒါ​ေတြက အခု​ေတာ့ နာက်င္​ဖြယ္​ရာ အတိၿပီးတဲ့ အတိတ္​သက္​သက္​သာျဖစ္​​ေလသည္​ !

"အဟက္​ ... ကြၽန္​​ေတာ္​မျပန္​ပါဘူးဗ်ာ ! ပ​ေရာဂ်က္​ၿပီးမွပဲ..."

"အယ္​ ... တကယ္​? ဘာလည္​း ဧကန္​န လြမ္​းစရာ​ေလးက အခုTokyo မွာ႐ွိမ​ေနဘူးထင္​တယ္​ ! ႏွစ္​ပတ္​​တိတိ Osaka မွာ တဖဝါးမွ မခြာခဲ့တာဆို​ေတာ့ !"

Mizuno က မ်က္​လံုးဝိုင္​း​ေလးနဲ႔ အံ့ၾသသလို​ေရရြတ္​ရင္​း သူ႔အ​ေတြးနဲ႔သူ ​ေကာက္​ခ်က္​ခ်​ေနျပန္​တာ​ေၾကာင္​့ Tanikaze ရင္​ထဲ ပိုတင္​းၾကပ္​လာတယ္​ !

Midnight CafeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang