Când persoana din faţa ta e rănită, uiţi de problemele tale. Tot ce contează e să se facă bine, apoi te simţi mai uşurat.
Nu îmi pasă că sângerez, vreau să îl văd pe Tayton cum mă ţine în braţe, doar aşa îmi voi reveni.
Cad în genunchi, lângă pat. Mi-e rău dar,nu vreau să se întâmple ceva cu el.
- Tanise, fă ceva, te rog.
Îi ţin capul pe braţe şi îl mângâi pe frunte. E rece.
-Stai, ai spus Tanise?
Tyron e confuz. De ce a întrebat asta?
- Da,de ce?
- Poftim? Tanise era un hibrid, care a murit acum 200 de ani. Ea a unit clanurile şi, după ce a murit, numele "Tanise " a fost interzis. Nimeni nu se mai numeşte aşa, doar dacă, nu eşti tu acel hibrid.
Tyron e furios. Tremură,e transpirat, îşi scoate ghearele şi se apropie de mine şi Tanise. Ce vrea să facă? Va regreta.
- Voi,sunteţi hibrizi. Falşilor. Cum de trăieşti? L-aţi încolţit si pe Tayton, e prizonierul vostru? Şi Alexander la fel?
Se apropie de Tanise cu ghearele scoase. E furios. Tanise se ridică de la podea, se uită atent la Tyron şi ridică o mână. Vântul intră pe fereastra micuţă, bate mai tare, e frig.
- Deci tu eşti hibridul care a făcut pământul să se cutremure? Vrăjitoare blestemată, mori.
- Tyron, încetează. Nu e ceea ce crezi.
- Tayton, ei te-au forţat să spui asta?
Tayton se ridică slăbit de la pământ şi se apropie de Tyron.
- Îmi pare rău, amice.
Protectorul meu îl loveşte puternic cu pumnul peste gură, provocându-i sângerare. Acesta cade drept la pământ, se pare că e inconştient având în vedere că a fost lovit de Tayton care e cu mult mai mare decât el, cel puţin fizic.
- Repede, împachetaţi ce va trebuie, plecăm. În orice clipă se va trezi şi îi va anunţa pe cei din haită. Vom avea probleme.
Tayton încearcă să pară bine dar îi simt durerea, simt cum se preface dar apreciez că e curajos, şi-a lovit prietenul pentru noi, pentru mine.
- Stai, tu eşti bine. Cum aşa?
- Estvanya, partea vampir din el,s-a întors.
- Avem timp de discuţii când plecăm. Repede, hai Alexander şi tu. Trebuie să promiţi că nu ne vei încurca, altfel vei fi papa pentru vampiri. Hai, luaţi repede arme şi nişte sânge de raton. Vom avea nevoie.
Ne îmbrăcăm toţi şi ieşim repede pe uşă. Privim în stânga şi în dreapta pentru a ne asigura că nu suntem urmăriţi. Plecăm în lunga noastră călătorie. Tayton mă ia în braţe, nu pot merge. Mi-am bandajat rana, dar,încă doare. Sper să nu ne mai întâlnim cu nimeni pe parcursul drumeţiei. Îl privesc în timp ce mă ajută să merg. E foarte motivat să ajungă unde ne-am propus, chiar vrea să ne ajute. Încă îl simt că e slăbit şi nu a mai mâncat nimic de ceva timp, deşi sper să găsim ceva de mâncare cât de curând, nu vreau să pățească nimic rău.
CITEȘTI
Estvanya: Răscrucea destinului & Profeția ( Volumele I & II)
VampireEstvanya, o "tânără" vampiriţă,găseşte jurnalul străbunicii ei Tanise, în care sunt notate toate secretele familiei Allen ,cât şi misterele de pe meleagurile lor. Numai că, înainte cu 200 de ani de a se naşte Estvanya, numele ei a apărut scris în ju...