Nominuję cię! Tak cb! Nominuję każdego kto to czyta!
Nie spodziewałam się tego...
15 faktów o waszej najukochańszej autorce xddd:
. Jestem Grzankom
. Kocham koniki
. mam ciemne włosy
. To już ten moment kiedy nie mam pomysłu na więcej faktów...
.chodzę do szkoły xddd
. kocham wszystkich którzy to czytają
. Moje ulubione książki to serie Ricka Riordana
. Seria TMR
. Dary Anioła
. Harry Potter
. Z własnej woli czytam książkę o Historii Sztuki (bijcie brawa)
. Nie interesuje mnie to, że wygrał Tramp
. Nie przebrałam się za Harley Quinn na Halloween
. Przepraszam, że zaśmiecam opko kiedy wy czekacie na kolejny rozdział...
. a to piętnasty fakt xdSorka ale się nie starałam xdd
Kolor- błękitny
Co myślę o życiu?
Mam dwie odpowiedzi, albo:
Życie jest nowelom xddd
Albo:
Nie myślę, bo myślą tylko ci którzy mają mózgi :*
Filmy- fantasy, przygodowe, większość marvela, komedie romantyczne...
Moją pasją są koniki 🐴4. Teraz opowiem wam kripi historię 😞
Grzanka weszła do małego pomieszczenia. Odrazu do jej nos podrażnił zapach zmokniętego psa i usłyszała ciche pomruki. Wzrok Grzanki przeniósł się na małego kundelka leżącego pod schodami i pochrapującego. Przeniosła spojrzenie na niewielką szafę stojącą we wnęce, zasłaniającą nieużywane drzwi i podeszła do niej z lekkim strachem. Otworzyła drzwiczki i odruchowo zasłoniła twarz ręką, obawiając się potwora, ale na szczęście nic na nią nie skoczyło. Odetchnęła z ulgą. Sięgnęła na półkę w poszukiwaniu starych trampek i skrzywiła się na ich widok. Kojarzyły jej się z bólem. Wyjęła je z szawki poczym zbliżyła się di schodów, by spokojnie nasunąć je na stopy. Ale życie to nie bajka. Grzanka usiadła na trzecim stopniu i przygotowała się psychicznie na ból który miał zaraz nadejść. Wsunęła stopę do połowy lewego buta, teraz trzeba było wcisnąć w niego pięte. Kiedy pociągnęła materiał trampka, a jej palce przeszył okropny ból. Zacisnęła zęby i udało jej się. Już trzeba było tylko zawiązać sznurówkę. Obolałymi palcami zawiązała biały sznurek w kokardkę. Uff. Szybko powtórzyła czynność z prawym butem. Spojrzała na obolałe palce i skrzywiła się. Lajf is brutal...
Dzięki za nominację...
A ja nominuję każdego kto to czyta!
CZYTASZ
Czy To Miłość? |Snowleo| I Nie Tylko Zawieszone
FanficMiłość jest straszna, nie tylko nieodwzajemniona, ale i ta zakazana. Właśnie ona dopadła Leona Valdeza. Czy nasz bohater skończy ze złamanym sercem? Czy swoją miłością zrani ukochaną? Teraz są tu też inne shipy. Jest to nie tylko komedia i romans...