Dragoste Neasteptata

11.4K 273 8
                                    

Hey!:)

Sunt de ceva vreme pe aici si m-am decis sa imi incerc norocul:)

Este prima data cand incerc sa scriu asa ceva, asa ca va rog fiti simceri:)

Prolog

Am pasit pe usa casei mele, vrand sa ma urc sus in camera mea pentru a-mi lasa rucsacul. Se auzi un zgomor puternic. Am urcat scarile fara a face zgomot crezand ca este cineva . Se auzea foarte puternic, ma duc la tocul usii camera parintilor mei. Nu imi venea sa  imi cred ochilor. Tatal meu se afla in pat cu o femeie. Dar acea femeie nu e mama mea. Imi cade rucsacul de pe umar, cu tot cu el o lacrima si un suspin.

Am pasit afara din camera, coborand jos in fuga.

-Maddy, pot sa-ti explic. Nu este ceea ce pare!

Ii auzeam vocea tatalui meu, dar nu m-am oprit. Nu ma puteam opri din plans. De ce ar face una ca asta? De ce mi-ar ranii mama in halul asta?

Cad jos  in ghenuchi punandu-mi capul intre palme dand drumul lacrimilor  pe care nu le mai puteam stapani. Tatal meu se uita la mine cu ingrijorare punandu-si mana pe mine

-Nu ma atinge! Am tipat, sarind mai departe de el. Nu suportam gandul ca ma atingea cu aceea mana.

-Maddy imi pare rau!

-Cum ai putut? Asta faci tu cand eu si mama nu suntem acasa?

-Maddy, draga, imi pare nespun de rau!

- Niste cuvinte spuse la nimereala nu rezolva tot! Degeaba iti pare tie rau. Ai facut-o deja, Am spus, intrand in camera mea.

M-am asezat pe pat, bagandu-mi capul in perna.  In minte mi se derulau imaginile ce tocmai le vazusem. Eram dezgustata.  Mi-am scos telefonul si am format numarul mamei.

Raspunde la telefon auzand-o pe Maddy plangand:

-Maddy puiule, esti bine? De ce plangi?

-Mama, te rog vino acasa repede! Te rog mama! Am spus plangand.

Mi-am aruncat telefonul undeva in pat si mi-am inchis ochii, asteptand. Dupa un timp in care tot ce am facut a fost sa ma gandesc  la persoana pe care o iubeam cel mai mult. Am avut in credere in el. El este tatal meu. Cum a putut sa faca asta?

Am auzit masina mamei si am coborat repede scarile.Cand am vazut-o intrand pe usa, i-am sarit in brate, suspinand. Ea se uita la mine cu confuzie si ingrijorare.

-Puiule ce s-a intamplat?

-Mama nu pot sa cred. Cum a putut? Cum?

-Maddy spune-mi ce s-a intamplat si opreste-te din plans.

Maddy trage o gura de aer in piept spunandu-i mamei ce s-a intamplat. Prima reactie a fost sa se duca la el.  Mama statea in tocul usii, uitand-se la cei doi cum se imbraca. Tata se aproprie de mama punandu-i mainile pe umeri.

-Angela, pot sa-ti explic!

-Nu ma atinge, si nu ai ce-mi explica in acest moment. Iti faci bagajele si pleci din casa asta. Acum! Spuse mama cu lacrimi in ochi.

-Am si eu draptul la casa asta.

-Ti-ai pierdut dreptul atunci cand te-ai hotarat sa te tavalesti aici cu femeile tale usoare!

-In acel moment eu eram confuza, nu stiam de ce facu-se asta ? Cu ce drept? In propria casa?

Aveam atatea intrebari la care nu puteam primi nici un raspuns.

Tata se aproprie de pragul usi uitandu-se trist la mine si mama mea.

-Imi pare rau! A fost tot ce a spus

Mama se uita la el cu multa scarba, vazand ca pleaca cu tot cu femeia lui. Isi dadu drumul la lacrimi, tinandu-se de pat pentru suport.

-Maddy imi pare rau, ca ar fi trebuit sa vezi asta! Spuse mama uitande-se in gol cu lacrimi cazandu-i pe obraji.

-Mama, nu este vina ta! Spun cu lacrimi frecand-o pe mama pe spate.

Se ridica in picioare dandu-mi cea mai dulce si placuta imbratisare. Ma afund in pieptul ei. Ma apuca de umeri spunandu-mi:

-Totul va fi bine draga mea iti promit! Spuse mama mangaindu-ma pe par si sarutandu-mi crestul capului.

Dragoste NeasteptataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum