Ma uitam la cei doi baietii care se aflau in fata mea privindu-ma serios.
- Cum imi puteti cere asa ceva? Intreb plangand.
- Maddy..doar alege! Spune Zac.
Respiratia mi-a fost taiata in momentul in care Zac a vorbit. Lacrimile imi curgeau pe obraji neincetat simtind cum va veni sfarsitul pentru mine.
- Pe niciunul! Spun serioasa.
- Poftim?? Spune Sam.
- Asta este pierd cele mai importante persoane din viata mea, stati linistiti sunt obisnuita cu,chestia asta. Spun razand ironic.
- Maddy..
- Niciun Maddy..am ales. Acum vreau pace din partea amandurora.
Am luat-o prin padure pentru a ma intoarce spre cabana. Priveam spre cer observand ca se apropie o ploaie. Mi-am intors privirea spre drum observand numai intruneric si copacii peste tot. Ma invart in jur cu privirea spre cer vazand ca m-am pierdut. Incep sa alerg in fata lovindu-ma de cateva crengi de copaci. Ma opresc brusc si cad in ghenunchi plangand. Ma sprijin usor de un copac punandu-mi genunchi la piept.
In minte mi se derulau tot felul de amintiri neplacute cu Sam cu Zac..
Priveam in gol plangand si gafaind dupa aer. Tot corpul imi era paralizat din cauza frigului. Mi-am sprijinit capul de ghenunchi si mi-am inchis ochii lasandu-ma purtata de val.
*Nina P.O.V*
Ma plimbam de colo-colo in fata cabanei cu politita si doamna directoare, auzind ca Maddy a disparut. Îl observ pe Sam si Zac veniind spre noi. Fug spre ei vrand sa le vorbesc.
-Jur ca daca ea a disparut din cauza voastra va distrug! Spun nervoasa.
Cei doi se uita unul la celalalt confuzi si putin dezgustati.
- Nu inteleg despre ce vorbesti..spune Sam
- Cum dracu nu stiti Sam..Maddy a fost data disparuta 3 ore intregi.
- Poftim?? Spun amandoi deodata socati.
- Sa aud numai ca ati avut deaface cu acest lucru ca va ia dracu pe amandoi.
*Maddy P.O.V*
Simteam cum frigul si intunericul ma cuprind tragandu-ma in alta lume. Piciorul luxat ma durea si intepa simtind cum cineva mi-l injunghie. Am auzit pasii spre mine dar mi-am dezichilibrat capul si am cazut jos pe zapada.
- Maddy?
Doua maini puternice m-au cuprins carandu-ma la pieptul lui. Mi-am deschis ochii putin observandu-i chipul. Mi-am miscat un deget incercand sa-i atrag atentia, si gura avand-o intredeschisa.
- Me..rsi! Spun tremurand.
- Acum ajungem Maddy, impediat! Spune Nick.
- Te..ro.g..incep sa spun.
- Nu te forta, si orice ai face nu inchide ochii! Spune acesta mergand cu mine in brate prin padure.
-Nu..pot..nu mai are rost! Spun ascuzandu-ma la pieptul lui.
- Orice si oricine isi are rostul Maddy..
- Nu si eu! Spun inchizand ochii.
Corpul imi era amortit si inghetat din cauza frigului de afara. Nu-mi puteam tine ochii deschisi nici-o clipa as ca m-am lasat dusa de intunericul ce ma rodea pe interior. Tot ce am mai putut auzi a fost vocea lui Nick spunandu-mi:
-Maddy..deschide ochii..Maddy, am ajuns haide deschide ochii. Spune zdruncinandu-ma.
- Nick!! Tipa Nina apropiindu-se spre noi.
- Bagati-o la caldura..Acum!! Tipa acesta.
- Ce s-a intamplat? Spune o voce de femeie.
- Intrebati pe ei! Raspunde Nina nervoasa aratand spre Zac si Sam care nu se clinti din loc observandu-ma.
Am simtit cum am dat de mirosul de ciocolata calda si caldura armonioasa care se afla in jur. Mi-am deschis ochii fara a ma forta observand ca sunt pe canapea. Ma uitam in jurul meu vazand numai persoane facandu-si griji pentru mine.
-S-a trezit! Spune Nina privindu-ma.
- Multumesc, Nick. Este tot ce am spus.
- Ma bucur ca esti bine.. spune acesta facandu-mi cu ochiul.
I-am observand deasemenea pe cei doi brunetii care stateau in spatele Ninei privindu-ma ingrijorati si totusi nespunand nimic.
-Cum te simti? Spune Sam.
Imi ridic privirea din pamant spre ochii lui observand numai tristete. Mi-am intors capul in partea opusa nevrand sa-i raspund.
- Totul s- a adeverit baietii..asa va fi. Spune Nina privindu-i pe Zac si Sam.
Dupa privirea si seriozitatea brunetei pronuntand cuvintele mi-am dat seama ca nu este de bine.
- Ce s-a intamplat? Intreb incet.
- Le-am promis ca nu vor mai sta in preajma ta altfel vor avea o mica discutie cu mine sau mai bine zis o mica mormantare! Spune aceasta serioasa.
I-am privit pe cei doi putin speriati si ingrijorati. Nu-mi placea ca Nina o facea pe dura..dar uneori ma gandesc ca o merita din plin..cum si eu am meritat sa plang in fiecare seara pentru ei.
Pamm..Pamm.si cu acest capitol terminat :) Numai pentru voi.
Va iubesc<3 pe data viitoare..
CITEȘTI
Dragoste Neasteptata
Novela JuvenilDupa ce isi gaseste tatal in pat cu o femeie, Maddy si mama ei decid sa se mute. Asta inseamna si o scoala noua si prieteni noi. Incercand sa se integreze, Maddy ajunge sa fie placuta de trei baieiti. Dar oare cu care dintre cei trei va ramane? Daca...