Capitolu 6-Putem vorbi?

3.1K 123 1
                                    

Hei:) Imi pare rau ca acest capitol este foarte scurt, chiar daca nu am mai postat de mult dar va promit ca capitolul urmator va fi mai lung. Kisses:*

                                                                                                                                   *Dupa doua zile*

Au trecut doua zile, de cand nu am mai vorbit cu Sam, defapt nici nu l-am mai vazut de doua zile. Ceea ce ma ingrijoreaza, deoarece ultima oara cand ne-am vazut nu s-a terminat cu bine. Era dimineata, m-am dus spre dulap luand niste haine la nimereala o bluza alba larga, si niste blugi. Am aplicat fond de ten, si putin rimel. Mi-am luat telefonul de la incarcat, si ghiozdanul, si am coborat scarile. Am zarit ca in bucatarie pe masa era un bilet “Iubito,am plecat mai devreme deoarece, am avut multa treaba cu firma, si trebuia sa vorbesc cu Mich, colegul meu de munca, este posibil sa fi primit o mica invitatie la Hollywood, da stiu foarte departe, si nu prea vreau sa te las singura asa ca suna-ma cand te trezesti trebui sa discutam” Stau putin pe ganduri.. Hollywood? Serios asa oportunitate sa aibe mama mea? Si cine este Mich? Sigur decat un coleg?. Aveam atatea intrebari, la care trebuia sa primesc un raspus rapid. Am iesit, din casa spre liceu scotand din buzunarul drept, telefonul sunand-o pe mama.

-Alo?

- Maddy? Spuse mama.

-Ce este cu biletul acela? Spun nerabdatoare, cu un zambet afisat pe fata.

- Draga, mea stiu nu te voi lasa singura pentru ca-mi vei lipsi oricum nu mai conteaza. Spuse mama trista.

I-am auzit, vocea prin telefon fiind trista, ca îsi dorea mult sa mearga oricum m-as putea descurca nu mai am 5 ani am 17 si sunt demna de mine.

-   Mama, stiu cat de mult îti doresti, ma voi descurca iti promit eu, trebui sa te mai odihnesti muncesti prea mult, nu ti-ar stica o “mini vacanta”, spun fericita.

-   Esti sigura puiul meu? Spuse mama.

-   Da foarte,sigura cat vei sta? Intreb curioasa.

-  Trei saptamani. Spuse mama.

Am, ramas cu gura cascata dar nu conta trebuia sa ma bucur pentru mama chiar daca nu-mi va mai fi prin prajma trei saptamani.

- Bine mama! Vorbim acasa. Spun zambind.

- Bine puiule. Pa! Spuse mama.

Am inchis, telefonul mergand pe trotuar, gandindu-ma la cat de bine îi va face aceasta vacanta mamei. Am intrat in scoala, ducandu-ma spre dulap rotind pentru ami lua cartile de psihologie. Am inchis dulapul,uitandu-ma in drepta mea unde se afla Sam. Era,imbracat intr-o camasa, alba, urland pe el si o pereche de blugi cu turul foarte mare. Nu-l mai vazusem de doua zile, de la ultima converstatie neplacuta. Vroiam sa-l bag in seama dar in minte mi-a venit:”Ok,dar din acest moment nu mai ai ce vorbi cu mine”. Am lasat capul, in jos mergand spre ora, trista.

*Sam P.O.V*

Sunt un fraier, nu am avut curajul sa o bag in seama ce fel de barbat sunt? Am vrut sa-mi cer iertare,dar cred ca nici nu a vrut sa ma vada, de a lasat capul in jos. Nu suport ca nu vorbesc, cu ea vreau sa o iau in brate si sa-i spun ca imi cer iertare, si nu pot sta fara ea. In ultimele zile in care nu am fost la liceu, numai la ea, m-am gandit cum am pornit cearta. Si imi apareau momentele in care ea zambea, sau cand i-am atins obrazul fin, si delicat. A fost cel mai frumos, moment din viata mea. Imi este dor de ea, simt ca inebunesc, numai pot trebui sa vorbesc cu ea. Trebui sa o simt in prajma mea, sa o protejez.

****

Am, intrat in clasa, punandu-ma in ultima banca langa Nina. Incepand sa barfim. Pana cand, discutia noastra a fost rupata de Domnul Poanty domnul de psihologie. Era un domn batran de vre-o 50-56 de ani. Dar era foarte de treaba.

- Dragi colegi, astazi vom viziona ceva pe proiector, impreuna cu clasa a 12-A. Spuse Domnul Poanty arajandu-si cravata.

M-am uitat spre Nina, cum zambea malefic ca se va vedea cu Nick. Dar gandul meu era la Sam, ma voi intalni cu el va sta cu noi? Imi era, dor sa-l vad dar tot nu puteam vorbi pana nu facea el primul pas.

Peste cateva secunde, in clasa intra cei doi baieti urmati de echipa de fodbal de la ei din clasa si ceilalti colegi. Arata ca un zeu, parul ciufulit in toate partile. Eram asa de indragostita, de el dar, eram si trista din cauza ca nu puteam comunica, nici nu ne prea privream. Nina,îi facu cu mana lui Nick, acesta apropriandu-se de ea sarutand-o flamand. Vroiam si eu sa fiu sarutata de Sam, foarte mult vroiam sa-i simt buzele jucandu-se peste ale mele. Sam, era in spatele lui punandu-se langa el. Ma privit putin, iar mie incepu sa-mi bata inima puternic privindu-l si eu. S-au pus in spatele nostru, fiind foarte aproape de noi.

Domnul, Poanty dadu drumul la proiector iar in clasa, se auzeau sosoteli,si tot felul de zgomote. Eu eram plictisita mai tragand din cand, in cand cu ochiul la Sam. Pana cand in fata mea a fost aruncat un biletel mic de hartie. Ma uit, la ei si incep sa-l citesc:

“Poate, nu vrei sa vorbesti cu mine, dar eu trebui neaparat sa-ti vorbesc Maddy, te rog astazi dupa scoala sa ma astepti si fata scoli”                                     Cu drag Sam.

Un zambet mi s-a afisat pe fata intorcandu-ma cu spatele la Sam zambindu-i, iar acesta uitandu-se uimit la mine zambind. Orele au trecut repede. Si eram in fata scoli, asteptandu-l pe Sam. Eram asa de bucuroasa, ca a vrut sa ne intalnim pentru a ne vorbi. L-am vazut, venea spre mine cu zambetul pe buze. Inseamna si el era fericit sau poate mai mult. A, venit spre mine fiind foarte aproape simtindu-i respiratia.                                                                                                                                   

                                                                                                                                                                  

Dragoste NeasteptataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum