Sa te muti intr-un oras nou, nu este chiar ceea ce ti-ai dori la varsta de 17 ani . Sa fi nevoita sa-ti parasesti prieteni, iubitul, scoala numai din cauza ca tatal tau nu a apreciat ce a avut. Dar trebuie sa fii puternica sa treci peste alaturi de mama ta, stiind ca ei i-a fost cel mai greu.
Mi-am lasat capul rezemat de geam uitandu-ma in gol. Ma gandeam la cum voi trece peste? cum va fi la noul liceu?Profesori?. Ca de obicei daca esti nou si nu ai bani, sau haine de firma, vei fi tratata ca pe o carpa. O priveam pe mama cu mila si ingrijorare cum este atat de puternica sa treaca peste. Masina, se opri in fata unei case imense.
- Mama? Nu crezi ca este prea mare pentru doua persoane? Intreab confuza.
- Puiule nu conteaza haide sa intram!
Am pasit in pracul usi, uitandu-ma in stanga si dreapta pentru a vedea cum este casa. Intru in living unde zarisem, ca este mobila plina de praf si era foarte mare acoperita cu niste cearceafuri. Urc scarile usor, pentru a-mi vedea camera cea noua, ma apropri de o usa, o deschid era foarte mare camera, culoarea peretilor era mova, si avea patul fix langa fereastra. Se aproprie spre baie cand aude o voce:
- Maddy vino si ia-ti cutiile pentru a le despacheta!
- Vin mama.
Cobor treptele si plec spre masina pentru a despacheta. Cand dau sa scot o cutie, in spatele meu se auzi un motor de motocicleta. Ma intorc pentru a vedea ce se petrece, cand vad ca pe motocicleta era un baiat brunet, cu ochi negri intunecati, iar maieul strans pe el iesindu-i muschi in evidenta. Arata asa de bine, cum îi zbura parul in toate partile, si maieul mai avea putin si plesnea pe abdomenul acela perfect. Ma uit la el cu indiferenta, iar el îsi pune ochelari de soare zambindu-mi , avea un maxilar asa de perfect. Coborî si mama venind spre mine.
- Maddy? Heloo? Ma auzi? Spuse mama zdruncinandu-ma.
Eram cu, cutia in mana visand pana cand imi dau seama ca mama era langa mine vorbind. Imi scutur usor capul, si dupa ma uit dupa tipul cu motocicleta dar disparuse. Ma uitam la mama confuza nestind ce sa spun:
- Da mama? Spun frecandu-ma la cap.
- Termina de dus cutiile! Spuse mama sarutandu-ma pe frunte.
Urc scarile pentru a 7-a oara si ma arunc in pat astupandu-ma cu perna. Imi inchid camera pentru a ma odihni deoarece maine ma inscriu la noul liceu Greenrock.
Se insera afara, si priveam pe fereastra asteptam cu mare drag, ziua de maine dar gandul meu, era la tipul cu motocicleta , ma pierdeam in ochi lui, as fi vrut sa-l cunosc mai bine.
Soarele strabatea la mine in camera, semn de a ma trezi sa ma duc la liceu. Pana aud usa deschizandu-se.
- Maddy haide trebuie sa te trezesti! Spuse mama dandu-mi o suvita de par de pe fata.
- Da imediat! Spun, frecandu-ma la ochi.
Ma ridic lenesa din pat spre baie, pentru a ma spala pe fata si dinti. Imi conturez ochi cu un tus negru, si ma duc sa-mi aleg haine din dulap. Mi-am luat o camasa in carouri, niste blugi taiati, si tenesi. Cobor scarile si simt mirosul de oua fierte, bacon si paine prajita.
-Miamii! Spun, uitandu-ma in bucatarie.
- In sfarsit te-ai trezit! Spuse mama zambind.
Ma bucuram sa o vad zambind, dupa tot ce s-a intamplat. Eram si eu foarte fericita cand o vedeam buna dispusa.
Am infulecat repede, m-am intors sa-mi sarut mama pe obraz si sa plec spre liceu. Liceul era pe langa plaja era foarte frumos nisipul fin, iar oceanul albastru, imaculat. Ma apropri spre liceu, cand vad numai masinii scumpe de tot felu. Intru in liceu cand toate privirile erau spre mine, ma simteam jenata ca si cum as fi goala. Ma duc spre vestiarul meu si incep, sa rotesc cifrele. Ma invart timp de cinci minute, pentru a-mi gasi orarul. Imi scot cartile si ma duc spre laboratorul de Biologie. Eram cu telefonul in mana si-l butonam, cand peste mine cazu ,un baiat iar foile si caietele zburau. Ma scutur putin si ma intorc spre el era asa frumos avea parul ciufulit saten, iar ochi caprui, erau asa frumosi, purta o bluza maro, si niste blugi rupti. Se ridica luandu-mi cartile, si imi intinde mana sa ma ridic.
CITEȘTI
Dragoste Neasteptata
أدب المراهقينDupa ce isi gaseste tatal in pat cu o femeie, Maddy si mama ei decid sa se mute. Asta inseamna si o scoala noua si prieteni noi. Incercand sa se integreze, Maddy ajunge sa fie placuta de trei baieiti. Dar oare cu care dintre cei trei va ramane? Daca...