Capitolul 22- Iti promit!

2.4K 89 0
                                    

Picaturile de ploaie imi devastau geamul trezindu-ma din somn. Eram in bratele brunetului care zambea in somn. Îl sarut pe buze si incerc sa largesc stransoarea. Dupa ce m-am ridicat din pat o mana puternica ma trage si cad cu fundul in pat. Ma intorc cu fata la Sam si rade malefic.

- Mai stai! Spune somnoros.

-E dimineta, hai scoalate sa le dam trezirea si ceilorlalti! Spun ridicandu-ma sin pat.

- Off..Spune ridicandu-se din pat si clatinandu-se putin.

Se apropie de mine luandu-ma de mana si coborand scarile impreuna. Livingul era curat luna iar in bucatarie mirosea a cafea si mancare gatita. Merg conguza spre bucatarie gasindu-i pe Nick si Nina sarutandu-se.

-Frate..luati-va o camera! Spune sam trecandu-si o mana prin par.

-Hahaha! Insfarsit v-ati trezit. Spun amandoi.

Cand sa ma asez pe scaun, sam ma trage de talie puandu-ma in poala lui. I-am zambit si dupa gustand din cafeaua facuta de Nina.

-Si ce facem azi? Spune Nick.

- Eu zic sa ne uitam la niste filme. Adauga Nina.

Privirea mi-a zburat spre Sam care dadea din umeri. Ne-am dus impreuna in living uitandu-ne la niste filme. Pe la jumatatea filmului era sa adorm dar spre norocul meu suna soneria. Ma ridic de pe canapea si deschizand usa. In fata mea se afla Hanna uda asteptand sa-i spun sa intre.

-Ce cauti aici?

-  Am auzit ca ai scapat din spital si am zis sa trec pe la tine! Spune zambind ironic.

-Mdaa.. intra

A intrat impreuna cu mine in living ceialti uitandu-se spre noi confuzi.

-Hanna! Spune Sam panicat.

- Pot vorbi cu tine? Spune razand.

Îl privesc cum se ridica uitandu-se la mine  si dupa spre Hanna care se indrepta spre bucatarie.

- Ce crezi ca faci? Spune Hanna.

-Ce fac? Hanna nu mai suntem impreuna. Spune Sam ridicand vocea.

- Nu asta a insemnat aseara! Spune zambindu-i ironic.

-  A fost o greseala! Spune aratand cu degetul spre ea.

- Nu prea cred, sa vedem daca ea o va face! Spune plecand spre living.

Stateam la televizor asteptand ca cei doi sa vina. Am vazut-o pe Hanna cum se indrepta spre mine cu pasii mari. Se baga in fata televizorului Nina ridicand o spranceana.

- Îi spui tu sau eu? Spune Hanna aratand spre Sam.

Acesta strange din maxilar tragand-o de mana si soptinui la ureche:

-  Nu face asta!

- Sa faca ce? Spun ridicandu-ma in picioare.

-  Sa-ti spuna ca aseara mi-a spus ca ma iubeste! Spune zambind.

I-am privit pe amandoi simtiind cum ma prabusesc. Ma clatin de doua ori si dupa totul devine negru. Am simtit cum sunt luata in brate si dusa in camera mea. Incerc sa-mi deschid ochii si in fata mea se afla Sam ingrijorat. Ma ridic in sezut masandu-mi capul, si privindu-l.

- Spunemi ca nu este adevarat! Spun balaindu-ma.

Se uita la mine pret de 4 secunde si-si lasa capul in jos.

- Ma drogat! Spune ridicandu-se in picioare.

- Iesi afara acum! Spun aratand spre usa incercand sa-mi revin.

-  Maddy...Spune Sam apropiindu-se de mine.

- Amandoi..Acum!!

Nu pot sa cred ca m-am lasat pacalita de amandoi, ca am putut crede ca ma iubeste. Stiam eu am fost papusa lui. Am fost prea orbita de el incat nu am observat pe cine iubeste intradevar. Am fost o proasta crezand in cuvintele lui. Am simtit cum lacrimile isi fac aparitia pe obraji mei distrugandu-ma complet.

 Am coborat scarile lasandu-i pe Nina si Nick vorbind. Am intrat in living gasindu-l pe Sam imbracandu-se cu gheaca. Ma duc spre usa deschizand-o si aratad spre el. Se apropie de mine vazand ca plang.

- Maddy, macar ascultama spune iesiind pe usa.

Am pasit afara vazand ca picaturile de ploaie mi se amestecau cu lacrimile.

-Ce sa ascult Sam? Spun plangad.

- Cum a fost! Nu pe ea o iubesc. Pe tine te iubesc! Spune punandu-mi mana pe obraz.

Îi dau mana jos si ma uit in ochii lui vazand numai tristete.

-  Sam si eu am facut greselii chiar foarte multe, dar niciodata nu i-am spus unei persoane ca o iubesc cand nu era asa. Spun plangand si intrand in casa.

 - Maddy, esti bine? Spune Nina imbracisandu-ma.

- Vreau sa fiu singura. spun plangand.

S-au indreptat spre usa iesiind.. M-am pus in pat plangand fara oprire. Usa de deschide intrand mama. Se apropie de mine luandu-ma in brate si mangaindu-mi parul.

-  Draga mea esti bine? Spune.

-   Mamaa.. vreau acasa! Spun astupandu-ma in pieptul ei.

- Puiule sti doar ca nu ne mai putem intorce..

- Ma voi duce la tata oricum trebui sa oprim furtunile care sa afla intre noi. Macar pana se limpizesc apele pe aici voi incepe scoala acolo, promit te voi suna. Acum vreau decat sa-mi promiti ca maine dimineata voi gasi biletul spre Chicago.

-Iti promit puiule!

Stiu ca nu am mai postat de mult, astept sa ma injurati:)) Dar am fost foarte ocupata cu incheierea medilor, scoala Blah Blah Blah... Mdaa..asa ca m-am gandit sa postez de Valentine's Day. Astazi am avut o zi proasta chiar nu stiu de ce, dar a voastra spre ca o fi fost buna mai ales ca am postat:) Pe data viitoare<3 Aceea din drepta este Hanna.

Dragoste NeasteptataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum