Am deschis ochii, nu realizam unde sunt, dar am privit la cel care dormea langa mine si brusc am zambit. Sam parea atat de linistit dormind langa mine. Nu stiam cat era ceasul, dar probabil era inca foarte devreme deoarece soarele nu rasarisera inca complet. Nu m-am miscat pentru ca nu vroiam sa-i stric somnul brunetului. In schimb, am putut observa cum avea o mana in jurul meu. Era placut sa stiu ca cineva ma protejat pe parcusul noptii, si propabil noaptea ce trecuse era cea in care am dormit cel mai bine de cand ma aflu aici. Nu am rezistat si mi-am ridicat o palma plasand-o usor pe fata lui Sam. Baiatul zambi si isi trecu buzele pe palma mea facandu-ma sa tremur usor.
- Nu am vrut sa te trezesc.
- Eram treaz deja.
- Mi-e greu sa te cred.
- Cand te-am mintit eu pe tine?
- Mereu! spun mai tare.
- Sh! Doarme Nick.
Mi-am ridicat capul sa vad daca, intradevar Nick era in camera, alta minciuna gogonata lucru ce ma facut sa-l plesnesc usor ceea ce nu-l duru.Brunetul incepuse sa rada pe infudate si isis inchise ochii din nou.
Mi-am pus capul inapoi pe perna intorcandu-ma usor cu spatele la el.
- La ce te gandesti? Spune Sam cu ochi inchisi.
- La nimic. Privesc cum ninge.
- Iti place zapada?
- Da. Spun scurt.
- Ma bucur ca nu ai plecat aseara de langa mine, nici daca ai fi putut. spune sprijinandu-se de cot si privindu-ma dintr-o parte.
- Sam..ar trebui sa plec Nina se intreaba unde sunt.
- Nu vrau sa pleci!
- Imi pare rau.
- Sau te asteapta Zac..spune printre dinti ridicandu-se din pat.
- Iarasi incepem Sam? Dupa o seara atat de frumoasa.
Realizand ce am spus, m-am rusinat toata iar el zambind putin uimit. Am dat sa plec usor spre usa, dar ma prins de mana spunandu-mi:
- Imi pare rau,.
- E ok. spun incet.
Cand am dat sa ies din camera lui in linving se afla toata lumea Zac, Nina, Nick si Hanna..Toti ma priveau uimiti, inafara de Zac.. care se ridica de pe scaun parasit cabana si trantind usa in urma lui.
M-am asezat pe un scaun privirile fiind asupra mea si a brunetului ciufulit. Linistea fuse intrerupta de catre doamna directoare intrand in cabana.
- Dragilor, faceti-va bagajele mergem acasa. Spune zambind.
Ne uitam uni la alti, realizand cat de repede a trecut..timpul.
- Maddy, cum iti mai este piciorul? ma intreba directoarea.
- Imi este mai bine, chiar pot calca din nou pe el. spun zambind.
- Ma bucur, acum haide-ti strangerea si nu lasa-ti mizerie. spune iesind din cabana.
Ne-am ridicat de la masa fiecare mergand spre camerele lor strangandu-ne lucrurile. Se facu ora 2 dupa masa, iar noi eram gata. Am iesit din cabana cu valizele si afara ne intampina directoarea si profesori. Ne-am urcat in trolebus mergand spre aeroport. mi-am sprijinit capul pe geam desenand o inimioara pe geamul inghetat.
- Hei.. imi spune Zac asezandu-se pe scaunul din stanga mea.
Ma intorc brusc spre el zambindu-i usor.
- Hei. spun la randul meu.
- Frumoasa inima. spune aratand spre ea.
- Da..
Se facu liniste intre noi..ceea ce devenea ciudat dar nu a durat pentru mult timp, deoarece ajunsem la aeroport. ne-am facut loc printre boboci..si am mers spre avion. Tot drumul am dormit si am ascultat muzica. A fost foarte frumoasa aceasta mini vacanta..sau intamplat si bune si rele am mai evitat scandal intre cei doi baieti..ceea ce mi-a fost foarte greu.
simt cum cineva imi scutura capul..mi-am deschis usor ochii privind nunanta de caprui deschisi a lui Sam.
- Somnoroaso, haide! Spune ajutandu-ma sa ma ridic.
- Mi-am frecat usor ochi..si l-am urmat pe Sam.
La coborare, mi-am zarit mama ce discuta cu parinti lui Sam. Si-au intors privirile spre noi..venind sa ne imbraciseze si sa ne ia valizele.
Imi amintisem ca imi uitasem castile in avion. i-am spus mamei si lui Sam ca ma duc sa le iau iar acestia aproba din cap.
Am alegrat spre avion..dar ceea ce se intamplase ma lasa fara suflare. O masina veni direct spre mine cu viteza nemaiputand sa ma misc. L-am auzit pe Sam cum striga dupa mine..in rest eram orbita de farurile, masinii negre. Am simtit cum sunt aruncata in aer, si dupa zdrobita de pamant.
Sam P.O.V.
- Nuuuuuuuuuu!!!!!!! Tip alergand spre Maddy.
Inima imi bubuia simtind cum mai avea un ceas si pocnea..Ochii imi erau plini de lacrimi..m-am aruncat jos..asupra ei luand-o usor in barte..
- Maddy, trezeste-te Maddy..nu-mi face asta.. Maddyy!!! tip sa ma auda toata lumea.
I-am antins usor fata sfaramata de cioburi, iar buzele crapate pline se sange.O zgudui-am intr-una, nu-mi venea sa cred ca se intamplase asta..nu deschidea ochi..tot ce facea era sa stea nemiscata. Mama ei veni indata incepand sa urle:
- Maddy..fata mea, Maddy.trezeste-te puiul mamei mele.
Am simtit cum ma prabusesc deasupupra ei..totul era intuneric..si pustiu..
Brusc ma trezesc doar ca era ciudat, in jurul meu nu era pic de culoare totul era alb..dar in spatele meu vad chipul ei..ce era fin ca intodeauna, purta o rochie alba pana in pamant iar parul prins intr-o coada de cal. Ma privea zambind.
- Maddy, esti teafara! Spun plangand si plin de uimire.
Am putut observa cum se intraistea-za apropiindu-se de mine.
- Sam trezeste-te! Spuse aceasta incet.
- Cum adica? Nu mai vorbi prosti..haide vino dupa mine sa le spunem tuturor ca te-ai trezit. Spun luand-o de mana, dar nu simteam nimic..nu i-am simtit mana m-am intors cu fata spre ea..privind-o speriat si ingrijorat. Nu am apucat sa spun nimic deoarece mi-o lua in urma.
- Eu nu mai vin Sam..aici imi este locul, imi pare rau..spune cazandu-i o larima.
Simteam cum se prabuseste lumea odata cu mine.
- Nu..nu spune asta..
- Trezeste-te Sam..trezeste-te!
- Nuuuuuu!!!!!! Tip oservand ca eram intr-un pat.
Am privit in jur si eram intr-un spital, m-am dat jos rapid vrand sa plec spre Maddy.. nu mi-a fost greu s ao gasesc deoarece mi-am observat prieteni parinti si pe mama ei cum plangeau in fata unui salon. Ma apropi usor vazand ca iese un doctor din acea incapere.
- Imi pare rau..spune acesta.
Stiu..a trecut ceva timp si stiu ca ma ve-ti uri ca s-a terminat asa, dar a venit timpul..imi pare rau..dar voi incepe o noua poveste..
CITEȘTI
Dragoste Neasteptata
Novela JuvenilDupa ce isi gaseste tatal in pat cu o femeie, Maddy si mama ei decid sa se mute. Asta inseamna si o scoala noua si prieteni noi. Incercand sa se integreze, Maddy ajunge sa fie placuta de trei baieiti. Dar oare cu care dintre cei trei va ramane? Daca...