Capitolul 10-Mai, bine nu!

2.4K 79 7
                                    

- Serios, Nate? Serios?Mai sunt 3 băi, si tu fix pe a mea ai nimerit-o. Spun aratand, spre corpul meu fiind doar intr-un prosop.

- Nu, e vina mea, trebuia sa-mi faci un tur al casei. Spune incrucisandu-si mainile.

Stau, cateva secunde uitandu-ma la el ridicand o spranceana.

- Am inteles, acum poti te rog sa cobori jos fara sa te mai holbezi, la mine pentru a ma imbrăca?Spun dandu-mi ochi peste cap.

-  Fie. Spune scotandu-mi limba.

Ma duc spre el, impingandu-l de la spate si inchizand usa dupa el. Ma duc in dulap pentru ami lua ceva de imbracat si dupa spre oglinda pentru a ma aranja. Era dimineata si, trebuia sa plec la liceu. Termin de imbracat, si aranjat si cobor scarile vazandu-l pe Nate, ca vorbeste la telefon. Avea o privire seriosa, si inrijorata. Cobor, scarile usor pentru a auzi conversatia:

- Nu-mi pasa! Se auzi o voce groasa!

- Sti, ce patesti daca nu-mi aduci bani! Spuse inchizand telefonul.

Isi, baga telefonul in buzunar dand cu piciorul in canapea, nervos. Isi trece o mana prin par, si ma priveste.

- Nate? Totul e ok? Spun apropiandu-ma de el.

- Da, totul e ok! Spune tragand aer, in piept.

- Nu , se prea vede ce s-a intamplat? Spun.

- Auzi, tu nu ai liceu? Hai ca te duc eu. Spuse iesind pe usa.

L-am urmat, gandindu-ma ce s-a intamplat?, de ce se purta asa?si cine era la telefon?Ma urc pe motocicleta, punandu-mi mainile pe umeri lui. Mi-am pus capul pe spatele lui, simtind cum vantul imi patrunde in piele. Am observat ca a oprit motorul, si m-am dat jos luandu-mi la revedere. Trebuia, sa aflu ce s-a intamplat chiar daca nu este treaba mea. Am intrat, in scoala indreptandu-ma spre ora de Matematica.  Mergeam pe hol nefiind atenta la drum, cand dau peste cineva si cad jos. Raman jos, frecandu-ma la cap si uitandu-ma sa vad peste cine am dat. Era Sam, imbracat intr-o pereche de blugi cu tur, un tricou, un plovar gri si o sapca cu BAD BOY scris. Avea parul ciufulit in toate partile, si am putut observa ca pe gat se afla urma de ruj. Ma priveste, atent eu ridicandu-ma si scuturandu-ma si dupa îi intorc spatele si plec. Ma intorc cu privirea, in spate vazand ca se uita spre mine.

 Cu, greu imi este sa nu-l bag in seama. Dar trebui sa ma gandesc ca si-o merita. Am intrat in clasa, punandu-ma in ultima banca la locul meu si al Ninei. Dar unde este? Stau putin cautand-o din priviri cand vad ca intra pe usa tinandu-se de mana cu Nick, iar in spatele lor Sam si Jessica. Am uitat, ca astazi am o ora ca ei. Cel putin cu Sam si Nick. Nina, vine spre mine iar cei trei in spatele ei. Nick, se aseaza cu Sam in fata noastra iar Jessica cu o fata pe nume Tania.

-  Hei, Maddy am vazut ca ieri Domnul Adam iti facea avansuri. Spuse Jessica.

-  Macar la ea are ce ce vedea, Jess. Spune Nina razand.

- Amuzant... spune.

 Toata ora nu am fost deloc atenta, gandindu-ma la Sam. Îl mai priveam uneori, iar el mai intorcandu-se la banca noastra, inventand tot felu de scuze numai ca sa se uite la mine. Nu stiu cat voi mai sta fara sa ne mai vorbim. Clopotelul se auzi, iar toti ne-am ridicat in picioare indreptandu-se spre curtea scolii. M-am indreptat spre un grup de baieti si fete care se pare ca fumau. In spatele meu se aflau Nick si Nina.

-  Maddy, vrei un fum? Spune Tania.

Înainte, sa apuc sa dau un raspuns Sam apare acolo, trecand pe langa mine foarte aproape soptindu-mi:

-Mai, bine nu! Spune uitandu-se la mine.

Îl privesc, putin dupa intorcandu-ma spre Tania spunandu-i ca nu. Clopotelul sunase, de intrare dar eu ma indreptam spre iesirea din liceu.

-  Maddy? Ce faci? Spune Nina, si toti intorcandu-se spre mine.

-  Nu, ma simt prea bine plec acasa! Spun uitandu-ma la Sam.

-  Sa ma suni! Spune Nina.

 Ma tot, gandeam de ce Sam, mi-a spus: Mai bine nu! Asta, a dat dovada ca-i pasa de mine. Poate chiar nu si-a batut joc de mine? Si o fi zis-o la nervi? Poate el chiar tine la mine?

 Hei Ce mai face-ti? Acest capitol a fost cel mai scurt dar, nu stiu cand voi mai putea posta exact, asa ca am zis sa pun un capitol ma repede.

P.S: Vot si Comm.

Va iub <333

Dragoste NeasteptataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum