Cand vrei sa ierti..sa dai inca o sansa se da cu piciorul. Cand iubesti esti orb nu mai vezi pe nimeni in afara de persoana acea. Stateam in pat cu, capul in perna. Nu vroiam sa merg la scoala stiind ca-l voi vedea pe Sam. De ce eu? De ce eu trebuie sa trec prin toate astea?
- Nu esti singura! Spune Zac stand in tocul usii.
Mi-am sters lacrimile de pe obraz si m-am uitat spre el. Era imbracat intr-o pereche de blugi cu turul foarte mare si un tricou negru alaturi de o sapca. Arata foarte masiv si bine. Uneori ma intrebam daca am putea fi mai mult decat prietenii.
- Ce..acum citesti si gandurile? Spune
- Nu dar ai zis-o cu voce tare. Spune asezandu-se langa mine pe pat.
- Mda..
- Maddy! De ce ma aflu eu aici? Spune privindu-ma.
Ma uit la el observand sclipirea din ochii lui.
- Ca sa am grija de tine prostuto! Nu vreu sa te mai raneasca cineva. Spune luandu-mi mana intre a lui.
- Ma bucur ca esti aici langa mine! Spun.
- Voi fi cat va fi nevoie. Acum haide imbracate mergem la liceu. Spune ridicandu-se din pat mergand spre usa.
Mi-am luat din dulap niste haine lejere, mi-am prins parul intr-un coc aranjat si am aplicat un machiaj simplu, continand: fond de ten si tus negru.
Am coborat rapid scarile intalnindu-l pe Zac sorbind dintr-o cafea. M-am dus in fata lui luand o gogoasa de pe farfurie si furandu-i cafeaua. S-a uitat urat la mine ceea ce ma facut sa rad zgomotos. Am iesit din casa si am luat masina lui Zac primita de la unchiul lui ieri.
-Si cum a decurs afacerea de ieri cu unchiul tau? Îi spun intorcandu-mi privirea spre el.
- Hm..bine! Îmi spune simtind cum se incordeaza.
-Sigur? Îi spun.
- Da..Haide am ajuns! Spune scotand cheiile din contact.
Am coborat din masina si ne-am indreptat amandoi spre liceu. Am observat-o pe Nina tinandu-se de mana cu Nick si veniind spre noi.
- Hei! Îmi spune imbratisandu-ma.
- Hei! Spunem amandoi deodata.
- El este Zac un prieten! Spun zambind iar Nick si Zac dand salut.
Ne-am uitat unii spre altii intre noi aparand o liniste ciudata.
- Salut! Spune Sam aparand de nu stiu unde uitandu-se spre Nick si dupa spre mine.
M-am uitat spre zac observand cum se incordase dupa venele de pe gatul lui.
- Sa mergem Zac! Spun luandu-l de brat.
- Pleci asa repede Zac! Spune Sam facandu-l sa se intoarca cu privirea spre el.
-Da! Nu am degand sa te mai aud sau sa te vad imi provoci greata. Spune serios.
-Nu vorbi asa cu verisorul tau! Spune razand ironic.
M-am uitat spre ei doi atenta. Verisorii??? Am simtit cum picioarele ma lasa si cad jos, dar doua brate puternice ma prind. Imi ridic privirea spre el si observ ca este Zac.
-Nu i-ai spus inca? Spune Sam.
- Ce sa-mi spuneti? Spun uitandu-ma la Zac.
- Ca suntem verisori! Spune Sam parandu-i rau.
De data aceasta m-am prabusit la pamant simtind cimentul rece. Aveam ochii intredeschisi vazand in jurul meu numai ceata si cateva umbre.
*Sam P.O.V*
M-am uitat panicata la trupul ei care se afla la sol. M-am dus spre ea dar zac ma tras de mana spunandu-mi:
- Ia mana de pe ea! Spune.
M-am incordat si privindu-l cum a luat-o in stil de mireasa si indreptandu-se spre cabinetul medical. Nu-mi placea sa-l vad ca o atinge. O iubesc indiferent ca-i afart sau nu asta. Am fost un cretin, prost..ca am facut ce am facut de dimineata.
Nu-mi place sa o vad in starea asta. M-am indreptat spre el vrand sa astept pe hol, pentru a vedea cum se simte.
Am ajuns in fata cabinetului unde vedeam pe geam cum Zac a intins-o pe Maddy pe pat si dupa vorbiind cu domnisoara de la cabinet. A terminat de vorbit si dupa a iesit din din salon veniind spre mine.
- Cum ai tupeul sa-ti arati fata aici? Spune apropiindu-se de mine.
-Am tot dreptul a fost iubita mea si-mi fac griji! Spun impingandu-l.
- Nu se vede din cauza ta se afla aici!Nu vezii?? Din cauza ta se afla aici! Spune simtind cum cerul mi-a cazut in cap.
- Distrugii tot ce-ti sta in cale! Dar stai linistit sunt eu aici si ma voi asigura ca nu te vei mai apropiia de ea!
M-am uitat urat la el simtind cum vreau sa-l lovesc. M-am asezat pe o bancuta pe hol si am asteptat un semn despre Maddy. Zac sa dus spre ore spunand ca se va intoarce si sa stau departe. Dar nu pot sta departe cand stiu in ce stare este..mai ales din vina mea.
-Dumneavoastra sunteti prietenul ei? Îmi spune femeia iesiind din cabinet.
- Hm..Nu! Suntem colegi.
- S-a trezit! Spune aratandu-mi semn sa intru.
*Maddy P.O.V*
Ce cauta el aici? Se apropie incet de mine privindu-ma suparat. Tot incerc sa-l evit dar nu pot..chiar nu pot.
-Esti bine? Îintreaba.
- Nu ca ti-ar pasa..ce vrei?de ce ai venit aici? Spun ridicandu-ma in sezut.
- Imi pasa..vroiam sa ma sigur ca esti bine! Si..
- Si ce?
- Imi pare foarte rau! Îmi spune vrand sa-mi atinga mana iar eu mi-o retrag.
- Nu-ti mai cere iertare Sam, degeaba nu poate repara ceea ce ai facut. Nu ma pot preface ca nu s-a intamplat nimic! Spun tipand putin.
- Vom trece peste impreuna! Spune apropiindu-se de mine.
-Nu mai exista noi, impreuna..i-ati gandul Sam de la noi. Nu mai pot sa te iert de atatea ori..
- Sti ce? Nici nu stiu de ce am venit la tine..sa ma milogesc ca un caine sa ma ierti, sa o luam de la inceput. Spune tipand si ridicandu-se de pe pat.
-Ti-am spus ca nu vreau sa te mai vad niciodata!
- Eu chiar te iubesc! Dar tu nu vezi asta.
- Ce sa vad Sam? Cum le futi pe altele?? Nu multumesc chiar nu vreau. Si imi pare rau dar eu nu te mai iubesc. Spun mintind.
Hei dragilor, stiu ca uni dintre voi nu sunteti multumiti de relatia care se afla intre Sam si Maddy, dar mai asteptati putin si dupa se vor da cartile pe fata. Deci cand am intrat sa postez al 27-lea capitol si am vazut peste 500 de voturi credeam ca voi cadea de pe scaun. Va iubesc<33 si va multumesc foarte mult pentru toate voturile
CITEȘTI
Dragoste Neasteptata
Ficção AdolescenteDupa ce isi gaseste tatal in pat cu o femeie, Maddy si mama ei decid sa se mute. Asta inseamna si o scoala noua si prieteni noi. Incercand sa se integreze, Maddy ajunge sa fie placuta de trei baieiti. Dar oare cu care dintre cei trei va ramane? Daca...