Capitolul 33-Ascultati inima!

2.2K 113 10
                                    

Mi-am deschis ochii usor neavand idee cat era ceasul, dormisem asa de bine. Ma uit in dreapta mea observand ca Nina nu se afla aici. Incerc sa ma dau jos din pat lasandu-mi greutatea pe piciorul stang deoarece dreptul era bandajat. Era sa ma dezichilibrez dar m-am sprijinit de mariginea patului indreptandu-ma spre bucatarie.

Cu greutate am iesit din camera mea privind in jur observand ca nu este nimeni. Pasesc usor pe podea mergand spre canapea. Usa de la baie se deschide iesiind Sam imbracat intr-un tricou verde si niste pantaloni de trening gri. Se vedea destul de bine ca lucra la sala.

-Te-ai trezit? Spune luand ibricul de cafea de pe masa.

-Da! Spun privindu-l.

-Te mai doare piciorul?

- Nu prea..

Sa ridicat de pe scaun veniind spre mine. Sa asezat in fata mea privindu-ma putin ingrijorat. Ne priveam reciproc in ochii intre noi fiind o liniste pustie, care a fost sparta de suntetul usii pe ea intrand Zac razand impreuna cu Nina si Nick.

Ma privit putin si dupa pe sam pierandu-si zambetul. Sa apropiat de mine spunandu-mi:

- Esti bine? Cum te mai simti?

- Da, sunt bine.

- Nu stiam ca te-ai trezit am fost la schii, dar am venit cat de repede am putut.

- Nu m-am trezit de mult.

Si-a apropiat mana de pielea obrzului meu vrand sa o mangaie dar a fost trasa de mana puternica a lui Sam. Nu stiam de ce facuse asta, ceea ce stiam este ca era foarte nervos privindu-l pe zac cu ura. Dupa chipul lui Sam am putut observa ca nu-i prea placea prezenta lui. Sam mi-a dat dovata ca nu este atat de indiferent pe cat incerca sa arate.

Zac se ridica in picioare zmulgandu-si mana din stransoara lui Sam.

- Baietii..spun constienta de ceea ce tocmai se intampla.

- Nu o atinge. Spune Sam maraind.

- Si tu cine esti? Ca eu sunt iubitul ei. Spune nervos.

Mi-am intors privirea spre Sam observand ura,durere si furie.

- Incetati acum!!

Ma privesc amandoi ridicandu-ma de pe canapea si punandu-ma in fata lor. Zac ma privit putin si dupa a parasit incaperea trantind usa dupa el.

- Zac..spun stiind ca nu ma va auzi.

Imi intorc privirea spre Sam care ma privea cu dispreturie si durere.

- Cum ai putut??

- Poftim? Cum am putut eu? Din cate stiu tu esti cel care care sa aruncat in bratele alteia prima data. Spun tipand.

- Ai vrut sa incheiem orice legatura!! Spune tipand si el.

- Si trebuia sa te arunci in cracii altei fete? Tu crezi ca facand sex iti vei ineca amarul? Ma vei uita? In loc..in loc sa-mi demonstrezi ca ma vrei inapoi.

Ma priveste trist trecandu-si nervos o mana prin par.

- Sam spune-mi ceva sincer mai iubit macar??

- Cum ma poti intreba asa ceva? Se uita la mine confuz.

- Mai iubit?? Raspunde-mi insist eu.

- Normal cu toata finta mea te-am iubit chiar daca am fost un nesimtit si bou si nu ti-am demonstrat asta...Maddy tu chiar nu sti ce simt eu cand esti in preajma mea, ceea ce nu am mai simtit niciodata pentru o fata.

L-am privit cum imi spunea fiecare cuvant din suflet.

- Ce a fost asa de greu Sam? Spun stapanindu-ma.

-  Sa-mi exprim ceea ce simt pentru tine!! Spune.

- Acum este prea tarziu! Spun incercand sa ma misc.

- Niciodata nu este prea tarziu!imi sopteste.

Imi intorc privirea spre usa si intru in camera mea unde ma astepta Nina ingrijorata vazand in ce postura ma aflam. Ma asez cu ajutorul ei in pat ramanand calma si muta.

- Esti bine? Intreaba frecandu-mi spatele.

-Ti-se pare ca sunt bine? Spun pe un ton tocmai neplacut.

- Maddy ce simti cand esti cu Sam? Spune serioasa.

- Ce?

-  Raspunde-mi!!

-  Senzatii placute, dragoste, putere, protejare..spun cu capul in jos.

- Si cand esti cu Zac?

- Asta este problema inca nu stiu ceea se simt pentru Zac sau cum ma simt in preajma lui.

-Si de ce esti cu el Maddy..nu se vede ca il iubesti pe Sam?? Ca este menit sa fiti impreuna.

- Vroiam sa vad daca ar fi iesit ceva, daca..ce tot mint aici vroiam sa aflu daca Sam poate lupta pentru mine..

-  Vezi, Maddy aici si tu gresesti ca te folosesti de Zac.

-  Uite Nina, si pentru Zac am inceput sa simt ceva dar este total diferit de ceea ce simt pentru Sam, sau cum ma face sa ma simt in preajma lui.

-  Nu am mai fost niciodata in postura asta, tot ce-ti pot spune si l-ai putea lua in considerarea este sa-ti ascultati inima. Spune zambindu-mi trist.

- De-ar fi asa usor, nu inteleg de ce eu? De ce eu trebui sa fiu in postura acesta, sa trebuie sa aleg intre doi baieti care m-ar putea face fericita. Spun scapandu-mi o lacrima.

- Vom trece si peste asta Maddy, impreuna iti promit! Spune luandu-ma in brate.

*Nina P.O.V.*

Nu-mi placea sa-mi vad prietena plangand si suferind dupa niste baieti, dar alegerea care o va face ar trebui sa fie importanta si sa se gandeasca ce are degand. M-am ridicat din pat mergand spre bucatarie in liniste pentru a nu o trezi pe Maddy.

L-am vazut pe Sam cu iesea din baie iar Zac stand pe scaun. M-am apropiat de ei observandu-ma si privindu-ma.

- Ascultati-ma amandoi atenti, domnilor! Spun serioasa si hotarata.

- Intre voi se afla probleme si cu toti stim, dar voi vi le bagati inaintea lui Maddy. V-ati gandit vreodata cum se simte ea cand va vede certandu-va pe ea. Nu este o jucarie este o fata si voi o derutati ranind-o fara sa stiiti. Sunteti prea orbi de certurile voastre incat sa o observati cum incearca sa evite orice cearta..Puneti-va in locul ei Sam. Spun privindu-l.

Si-au lasat amandoi capul in jos simtindu-se vinovati. A meritat acest discurs deoarece nu mai am degand sa mai las sa dea apa la boboci din cauza lor.

-  Doar..punet-va in locul ei sa vedeti cum este. Spun.

- Ce oribil ma simt! Spune Sam privindu-ma trist.

- Ceea ce este ciudat iti dau dreptate! Spune Zac.

-Va spun daca se va mai repeta ceea ce s-a intamplat de dimineata jur pe ce am mai scump ca nu o veti mai vedea niciodata.. Spun aratand cu degetul spre ei.

Poate am exagerat putin dar o meritau. Trebuia sa se puna putin in locul ei sa vada se simte ea.

- Credeti-ma voi habar naveti cate nopti a adormit plangand si altele stand si gandindu-se la doi dobitoci ca voi care nu stiti sa-i aratati ce simtiti pentru ea. Sam te stiu de cand erai un bebelus nu te-am mai vazut asa obsedat si derutat de o fata..si Zac nu te stiu de foarte mult timp dar daca intradevar cum a spus Maddy ti la ea si o iubestii nu o mai raniti..

Este 8 dimineata si eu am terminat acest capitol:)) foarte emotionant nu? Mai ales discursul Ninei.. Si ce parere aveti despre noua mea coperta la poveste?? este mai frumoasa ca cealalta?

Vreau sa va recomant niste carti foarte geniale scrise de @Fefe Love, credeti-ma este o scriitoare buna:)

V.C.F.( voteaza, comenteaza, follow.)

Dragoste NeasteptataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum