S-a apropriat, de mine stand cateva secunde privindu-ne amandoi, nestiind ce sa zicem.
- Deci.. Mergem? Spuse Sam balbaindu-se.
- Hm.. Sigur. Spun, indreptandu-ne de liceu.
Mergeam, pe langa plaja uitandu-ne unul la altul tacuti.
- Deci.. Incep eu. Ce vroiai sa vorbim? Spun, incercand sa trecem direct la subiect.
- Uite, Maddy imi pare rau ca m-am comportat asa cu tine nu meritai asta, doar ca te-am vazut cu acel tip Nate, si m-au apucat nervi, mai ales cand te-a atins, nu puteam sa stau si sa ma uit. Imi cer iertare, nu am avut nici un drept sa ma iau de tine, Chiar imi pare rau! Spuse Sam, uitandu-se in ochi mei.
Am stat, cateva secunde privindu-l, pana cand am inceput sa vorbesc si eu:
- Sam, nu a fost numai vina ta. A fost si a mea, si mie imi pare rau pentru tot, ce ti-am spus.
Se aproprie, de mine luandu-mi mainile intrea lui, sarutandu-le fiind uimita. Ma topeam dupa el, dupa gesturile lui. Il vroiam. Il vroiam, mai mult ca orice.
- Deci.. Cum ramanem? Spuse Sam tinandu-ma de mana.
- Vom, ramane prieteni. Spun zambind trist.
Inca, nu eram pregatita, sa fiu cu el impreuna. Vroiam sa-mi mai dea timp de gandit, asa ca momentan, vom ramane prieteni, si vom vedea ce se va intampla in continuare.
- Mbine, Maddy. Multumesc mult, ca ai fost aici sa ma asculti. Spune Sam putin trist.
Îi, zambesc si mergeam, in continuare ajungand la mine acasa. Tot, drumul ne-am tinut de mana a fost cam ciudat si placut. Ma simte-am in singuranta cu el. Imi placea prezenta lui.
-Ai vrea sa intri sa ne uitam la un film sau sa facem ceva? Spun razand. Mama, mea nu este acasa, se intoarce mai tarziu.
- Nu, m-ar deranja. Spuse Sam, zambindu-mi intalnindu-i maxilarul perfect aratand ca unul dintre baieti, care reprezint Colgate.
Am intrat in casa, lasandu-ne ghiozdanele pe canapea, ducandu-ne impreuna la bucatarie. Am luat dintr-un dulap doua pungi de popcorn si ne-am indreptat spre living.
- Si.. Unde este tatal tau? Spuse Sam, asezandu-se pe nacapea langa mine.
Am, stat cateva secunde sa ma uit, la el nestiind ce sai spun Sa-i zic adevarul?sau sa-l mint? In capul meu era numai:SPUNEI! SPUNEI!. Era cel mai sensibil subiect, nu stiam daca eram inca pregatita sa vorbesc cu el despre acest lucru.
- Tatal, meu nu locuieste cu mine! Spun lasandu-mi capul in jos.
Sam, a observat ca parinti mei sunt divortati. Dupa spusele mele, si felul in care vorbeam despre tatal meu.
-Off.. Maddy, imi pare rau! Sunt un dobitoc. Spuse Sam trist.
- Nu este nimica, nu esti. Spun incercand sa zambesc.
M-am ridicat de pe canapea ducandu-ma spre un dulapior plin cu SD-uri. M-am indreptat cu privirea spre Sam.
-Deci.. LOL? Dear John? Machete?Spun razand.
-Hm..Lol? Spuse Sam razand.
- Lol, sa fie prietenas! Spun razand,acesta incepand si el sa rada.
M-am pus pe canapea, fiind putin aproape de el. Acesta ma apuca de talie, uitandu-ma uimita la el pana spune:
- Pisi, nu musc! Spuse Sam razand. Si ma trage aproape de el.
- Pisi? Serios Sam? Spun razand.
A vazut, ca m-am apropiat de el mai mult ramanandu-i, mana pe talia mea. Trecu 20 de minute, si deja pentru mine era cam plictisitor fiind a doua oara cand il vad. Sam se uita in continuare, tragand cu ochiul la mine vazand ca aveam capul pe umarul lui, si ochii intredeschisi. Ma trage de talie, incepand sa ma gadile. Prima oara am tresarit dupa incepand sa tip:
CITEȘTI
Dragoste Neasteptata
Teen FictionDupa ce isi gaseste tatal in pat cu o femeie, Maddy si mama ei decid sa se mute. Asta inseamna si o scoala noua si prieteni noi. Incercand sa se integreze, Maddy ajunge sa fie placuta de trei baieiti. Dar oare cu care dintre cei trei va ramane? Daca...