Sam,a observat ca era Nate baiatul din parc si s-a ridicat din pat incordat.
- Maddy, putem vorbi? Spune Nate uitandu-se la mine.
- Hm.. desigur! Spun mergand cu el spre living.
Am inchis usa in urma mea lasandu-i pe cei trei in urma. Sam se repezi spre usa dar Nick îi puse mana pe brat oprindu-l.
- Nu, rezolvi nimic daca te duci acolo decat scandal! Spune Nick calm.
Sam, se retrage oftand si trecandu-si cu degetul mare peste buza.
*****
- S-a intamplat ceva? îi spun frecandu-mi umarul.
- De ce ai ajuns asa devreme acasa? Si ce cauta prieteni tai aici? Spune incercand sa para calm.
- Ce ros are sa-ti spun? Dupa cum te-ai purtat cu mine astazi dimineata. Este casa mea si normal ca i-am invitat. Spun uitandu-ma la el.
Ma privea cu parere de rau, nestiind ce sa mai zica.
- imi pare rau, ca am ridicat tonul la tine! Spune.
- Nu aveai nici un drept de ce ai facut asta?
- Pentru, ca ai disparut noaptea pe strazi MADDY! Spune ridicand tonul.
- Degeaba ti-ai cerut scuze, nu vezi ca tot ridici tonul la mine! Spun ridicand si eu tonul
- Mi-am facut griji, pentru tine! Spune aratand spre mine.
- Am 17 ani Nate, ma pot descurca! Spun apropindu-ma de el.
- Mda, cum ai facut si cand ti-au spart casa! Spun ridicand vocea.
M-am uitat la el, cu ura nemaiputand sa-mi abtin lacrimile.
- Multumesc, ca mi-ai adus aminte. Spun urcand scarile plangand.
- Maddy, stai! Spune veniind spre mine.
- Lasa-ma impace! Spun intorcandu-ma cu spatele la el.
Am putut, auzi cum a trantit usa iesind pe ea nervos. M-am asezat pe hol sprijinita de perete incepand sa plang cat ma tine-au plamanii. M-am sters de lacrimi cu maneca de la hanorac intrand in camera. Nina si Nick vorbeau in baie iar Sam sa ridicat de pe pat cand a vazut ca am intrat pe usa. A venit spre mine luandu-ma in brate, iar eu astupandu-ma in pieptul lui.
- Hei, noi nu mai putem sta! Spune Nina cu parere de rau.
-Bine, mai vorbim la telefon? Spun.
Da afirmativ din cap veniind spre mine luandu-ma in brate spunandu-mi sa am grija de mine. Au iesit din camera, iar eu indreptandu-mi privirea spre Sam.
- Poti sta cu mine in seara asta? Îi spun zambindu-i.
-Normal! Spune veniind spre mine.
Ne-am asezat in pat impreuna, stand zece secunde nevorbind pana ma ridic din pat, si ies pe hol cautand intr-o cutie niste haine pentru Sam. Nu stiu daca voi gasi avand in vedere ca tatal meu nu sta aici. M-am dus in camera mamei gasind niste bermude albastre.
M-am intors in camera Sam intorcandu-si privirea din telefon spre mine. M-am apropiat de el aratandu-i bermudele.
- Poftim! Spun dandu-i bermudele acesta incepand sa rada.
Raman in pat privindu-l cum se duce spre baie pentru a se schimba. Dar ma tot intrebam de unde le are mama? Si de ce le are? M-am ridicat din pat si am iesit din camera indreptandu-ma spre bucatarie. Am luat din dulap doua pahare punand suc in ele, si doua feli de pizza. Am luat o tava punandu-le pe ea si indreptandu-ma spre camera.
Am, apasat pe clanta uitandu-ma dupa Sam. Am observat ca era la fereastra, vantul jucandu-se in parul lui. Las tava pe noptiera si ma duc spre el. Doamne, arata atat de sexy in bermude. Se intoarce cu fata spre mine, privindu-ne amandoi fix in ochi. Imi musc din buza putin,el trecandu-si o mana prin par si razand.
- Am adus pizza! Spun ducandu-ma spre tava.
Îsi linge buza de sus, asezandu-se pe covor langa mine.
- Maddy, ai covor atat de pufos! Spune muscand din felia de pizza.
Îi zambesc si continuam sa vorbim. Terminam de mancat, si ne punem impreuna in pat.
- sigur esti bine? Spune luandu-mi mana intr-a lui.
Las capul in jos nestiind ce sa raspun.
- Nu stiu, ce ma faceam fara tine Sam! Daca nu erai tu eram..
Nu am apucat sa termnin propozitia deoarece a venit spre mine daruinadu-mi cea mai calduroasa si iubitoare imbratisare.
- Acum, sunt langa tine! Spune sarutandu-mi crestetul capului.
Se deslipeste de mine privindu-ma in ochi, si spunandu-mi ca se va culca deoarece a fost o zi lunga. Dupa toate intamplate, îl cred si eu ca a fost o zi lunga si proasta. Se aseaza pe patura de pe jos invelindu-se. Iar eu m-am asezat in pat fiind langa margine pentru al privi. Ne-am spus noapte buna si ne-am culcat.
*Dimineața*
Somnul, profund si fumos mi-a fost alungat de alarma telefonului. Am inceput sa pipăi cautand telefonul pe noptiera pana cand l-am apucat si m-am rostogolit cazand din pat, peste Sam. Ma aflam doar la mai mai putin de 10 centimetri de buzele noastre. Mi-am marit ochii privirea mea fiind asupra buzelor lui. Arata asa de bine cand dormea. Era asa de perfect.
Incerc sa ma dau jos de pe el dar ma apuca de talie punandu-ma langa el si punandu-si mana peste mine. Incerc sa-l dau jos de pe mine dar este prea puternic. Nu, pot sa cred ca doarme incă. Mai incerc odata sa-i dau mana de pe mine, dar in acel moment se rostogoleste peste mine.
- Auuuu... Spun astupandu-mi gura deoarece am spus-o cu voce tare.
Deschide ochii, cascand gura observand ca este peste mine.
- Maddy, esti bine? Of doamne imi pare rau! Spune ajutandu-ma sa ma ridic.
- Sunt bine, in plus a fost vina mea ca am cazut peste tine! Spun razand.
Imi zambeste, cat timp îl trag de mana indreptandu-ne spre baie impreuna. Ne spalam pe fata si dintii dupa ne schimbam de haine. El in baie, iar eu in camera. Am terminat, si ne-am indreptat spre living. Îl cautam cu privirea pe Nate, dar nici urma de el.
- Eu, plec voi veni sa te iau! Spune Sam.
- Sa ma iei? Spun confuza.
- Nu, te mai lasa singura! Spune.
Ma saruta la o mica distanta de buze, eu zambindu-i. L-am vazut cum se indeparta de mine simtindu-ma mai singura. Deja ma obisnuisem cu prezenta lui. Chiar il plac foarte mult. Dar cu Hanna cum ramane?
Ce mai faceti? Am venit cu un nou capitol si va astept cu pareri si voturi.
Va pup <3333
CITEȘTI
Dragoste Neasteptata
Fiksi RemajaDupa ce isi gaseste tatal in pat cu o femeie, Maddy si mama ei decid sa se mute. Asta inseamna si o scoala noua si prieteni noi. Incercand sa se integreze, Maddy ajunge sa fie placuta de trei baieiti. Dar oare cu care dintre cei trei va ramane? Daca...