Capitolu 4-Adevar si Provocare!

3.8K 135 4
                                    

Hei:) Ce mai faceti? Va multumesc pentru unele comentari lasa-te. Asa ca v-am pregatit un capitol nou, si sper sa va placa. Acea din dreapta este cea mai buna prietena a lui Maddy. Nina <33 P.S: daca nu, va plac melodiile pute-ti asculta altceva, dar eu le-am ales pe acestea deoarece, se cam potrivesc, pentru diferite Capitole.   Kisses:*

 

Razele soarelui patrund usor in camera mea, ajungand incet-incet pe chipul fin al meu. Formeaza un mic dans, incercand sa ma trezeasca. Ma ridic din pat, nestiind cum am ajuns acolo, deoarece am  adormit pe canapea. Ma intorc putin si vad sange, ma panichez nestind de unde este. Imi mai intorc privirea cu minile in cap, spre mana vazand ca este bandajata si plina de sange. Plec spre baie, dand drumul la apa sa curga in cada, pentru a face o baie fierbinte, cu multa spuma, iar intre timp ma spal pe fata, si dinti. Imi prind parul intr-un coc lejer, pentru a nu-l uda cu apa, imi dau pijamalele jos si lenjeria intima si intru in cada. Ma uit la mana mea plina de sange, imi dau bandajul jos si îmi bag mana in apa gemand de durere. Acum urmeaza un moment de relaxare, pentru a-mi limpizi gandurile. Dupa o baie lunga si buna, ies din cada avand un prosop mare inconjurat pe mine acoperindu-i tot corpul.

Plec in fata oglinzi, adaugand putin tusi negru pe ochi. Îmi fac, cu ondulatorul cateva bucle, si ma imbrac intr-o pereche de blugi scurti, o bluza albastra cu decolteu, o pereche de tenesi albi, si perechea mea preferata de ochelari. Am coborat, usor scarile si plec afara zarindu-i in fata casei mele, pe Nick si Nina. Ei se indrepta spre mine, Nina luandu-ma in brate si Nick zambindu-mi.

-   Maddy? Ce faci? Ai treaba? Intreaba Nina, repede.

-  Nu, vroiam sa ma duc prin parc. Spun uitandu-ma la cei doi.

-  Ok! E bine si noi ne indreptam acolo,vi cu noi? Intreaba Nina.

- Desigur! Spun plecand spre parc cu cei doi, tinandu-se de mana.

Am rasufla usor, pentru ca nu observa ca eu, avea mana dreapta bandajata. Ma,bucuram  pentru Nina ca are un prieten, care sa o iubesca, si sa aibe grija de ea. Intram toti, trei in parc, ducandu-ne spre un grup de baieti si fete. M-am uitat la ei, vazand ca se afla si Sam, Hanna si Jessica.Ne aseazam toti, pe iarba cea verde si fina, salutandu-ne intre noi. Se lasa o liniste ciudata, pana cand Nina spune:

-    Am o idee! Sa jucam adevar si provocare. Spuse Nina zambind.

Toti din grup se uita spre ea zicand in cor DA. Nina, incepu prima si privirea ei era spre mine.

-    Maddy! Spuse Nina, uitandu-se toti spre ea.

Mi-am scuturat capul, vazand ca toate privirile erau spre mine. Ma uit spre Nina confuza zicand:

-  Hmm... Da? Spun uitandu-se panicata spre Nina.

-  Ce alegi adevar sau provocare? Spuse Nina stand in brate la Nick.

-  Adevar? Spun, nefiind sigura.

-  Ok! Este adevarat ca te-ai indragostit de cineva din liceu?

Am ramas cu gura casca, la Nina, nu ma asteptam la intrebarea asta. Toti se uitau sprea mine, foarte curiosi. L-am privit pe Sam panicata daca sa spuna ca DA sau NU. Nici eu nu stiam sigur daca chiar eram indragostita de cineva din acel liceu mai bine zis de Sam!

-  Da! Este adevarat. Spun, fiind convingatoare.

Toti, se uita spre mine uimiti si curiosi. Lui Sam, ii aparu un zambet pe buze, nestiind ce sa zica sau sa faca. El simtea ca in acest moment sa o ia in brate, si sa o sarute spunandu-i ca este a lui si numai a lui, nimeni nu se atinge de ea.

Dragoste NeasteptataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum