Capitolul 35-Nu pot Maddy!

2.1K 94 8
                                    

Imi deschid ochii somnoroasa incercand sa ma dau jos din pat. Ma apropii de oglinda privindu-ma jenata de felul in care aram..si pe dinauntru si pe dinafara. Ma simteam slaba, distrusa..imi este dor de ceea ce eram inainte de fata tupeista care nu arunca o lacrima pe jos din cauza unui baiat.

Ma uit pe un calendar de pe, perete observand ca astazi este Craciunul. Trag aer in piept usor si ma indrept spre usa, dar cand dau sa o deschid o persoana mi-o ia inainte.

-Te-ai trezit?

Mi-am intors privirea spre oglinda incercand sa-i evit fata. Aseara nici bunul simt nu a avut sa ma intrebe ceva sau sa ma priveasca.

- Da.

- Hai sa mananci.Te ajut sa cobori?

- Zac..nu te preface ca-ti pasa ma descurs.

- Nu vreau sa ne certam iarasi..asa ca haide lasa-ma sa te ajut. Spune brunetul luandu-ma de sold.

Tac din gura si inghit in sec privind livingul gol. Nu era nimeni, nu stiam unde se aflau ceilalti..

Mi-am amintit ca toata lumea este in oras, incepuse goana dupa cadouri.

M-am aszat pe scaun cu ajutorul brunetului care nu-si mai lua ochii de pe mine. Imi era cu adevarat foame asa ca uitasem de baietul care se afla in fata mea si mi-am indesat o bucata de carne in gura. Sam ma privea amuzat de felul in care devoram carnea. Il privesc marindu-mi ochii incercand, sa zic ceva dar nu-mi reusea:

-Mananca intai si apoi sa imi zici, chiar daca as prefera sa nu-mi zici nimic.

M-am inecat cu bucata de carne in gat la auzul vocii sale scuipandu-mi cuvintele cu ura.

-De ce razi de un om care se hraneste? Spun incercand sa strig atmosfera care se afla intre noi doi.

- Atunci cand un om mananca ca si tine este normal. Zice razand umpic.

- Ai noroc ca nu ma pot ridica de aici..

- Ca?

-  Ti-as arata eu..spun in timp ce mai luam o bucatica de carne in gura.

Zac radea privindu-ma ironic pe mine deja enervandu-ma.

- Mananca incet, nu te grabeste nimeni.

- Brusc am o vaga senzatie ca mi-a disparut pofta de mancare.

- Nu asta a fost intentia mea.

- Mi-as fi dorit sa fie. Spun dandu-mi seama de ceea ce am zis neregretand putin.

- Maddy..

-Imi e dor de Sam..asta vroiai sa auzi?

- Nu si daca o simti.

- O simt Zac..in fiecare zi si noapte cand este langa mine.

Las furculita jos si in acelasi timp si capul. Chiar imi era dor de Sam, imi era dor sa-mi zambeasca doar mie, poate sunt impocrita gandindu-ma si la cat am putut tipa si eu la el.

Mi-am ridicat putin capul observand cum se rezema de mobila de bucatarie lasandu-si capul in jos. Dupa oftarea si suspinul care la lasat mi-am dat seama ca si lui ii este dor de mine foarte mult.

- Esti confuza.. Zice ridicandu-si capul.

- Ba nu..protestez eu.

- Atunci spune-mi ce este Sam pentru tine?

- Sam e...Sam e..doar Sam!

Zac ma privi zambind amar:

- Nu poti sa imi raspunzi pentru ca nici tu nu stii. Nu vreau sa te induc si mai mult in eroare Maddy, tin la tine chiar daca intre noi lucrurile s-au complicat..dar eu vreau ca tie sa-ti fie bine, sa fi fericita iar daca Sam iti va putea darui asta eu voi fi multumit.

Ochii mi se umplura de lacrimi privindu-mi mainile neputinncioasa. Nu vroiam ca Zac sa sufere din cauza mea dar eu nu mai pot continua asa..

- Nu plange..

-  De parca ar fi prima oara..

Spun stergandu-mi lacrimile cu maneca de la bluza.

-          Lasa-ma putin singura Zac..am nevoie de asta.

M-am ridicat de pe scaun mergand spre camera mea.

Stateam de cateva ore singura in camera si imi era bine ca nimeni nu ma deranja deoarece in felul acesta puteam oare cum sa-mi pun gandurile in ordine. Is din camera fiind pregatita sa cobor scarile cand simteam cum ma dezichilibrez, dar nu am apucat sa cad deoarece am fost cuprinsa de bratele lui Sam. Nu-mi puteam imagina cum a ajuns asa repede langa mine si ma si prins. Imi las usor capul pe umarul lui. Poate ca aveam nevoie de o imbartisare iubiitoare si calduroasa, dar am realizat ca nu era bine ce faceam asa ca m-am desprins de el.

- Sunt bine.

- Ai grija, data viitoare ai putea sa cazi.

- Multumesc pentru grija. Nina si Nick au venit?

Sam privi putin amar simtindu-se prost.

-  De ce ma intrebi pe mine de ei?

-  Aveam nevoie de ei.

- Sunt eu aici. De ce ai nevoie de ei?

- Ca am nevoie..

-  Maddy!

- Ce?

- Inceteaza!

-  Dar ce fac?

L-am privit cum dadu dezaprobator din cap si cobora scarile lasandu-ma sa ma descurc singura. Am reusit in cele din urma sa cobor scarile. M-am indreptat spre bucatarie pentru ca-mi era sete. Iau o sticla de apa de pe masa si o duc la gura. Ma cam bantuia gandul ca ramase-m singura cu Sam in cabana.

Cu ce i-a gresit el? Asta fu intrebarea cu, care Sam intra in bucatarie dupa mine. Mi-am intors capul spre el nestiind ce vrea. L-am privit cum statea cateva secunde pe ganduri. In secunda urmatoare Sam se apropie de mine tragandu-ma spre el. Imi infing mainile in bluza lui incercand sa-l imping:

-  Sam ce faci?

Brunetul nu spune nimic. Isi ridica mainile si imi prinse fata in palmele lui tragandu-ma catre el. Buzele mele erau lipite de ale lui. Am inceput sa ma zbat usor incercand sa scap, dar m-am linistit umpic atunci cand am dat de gustul buzelor lui. Inima imi batea asa de tare ca prima data. Sam isi lua mainile de pe fata mea coborand pe spatele meu. Mi-am retras mainile usor de pe tricoul lui lasandu-le sa cada moi pe langa corpul meu. Emotiile pe care le transmite-am erau mari. Sam imi putea simti putin teama iar eu simtindu-i dorinta arzatoare de a ma avea. Ne-am desprins buzele, dar nu si fetele.

Amandoi respiram greu incercand sa explicam ceea ce tocmai se intamplase intre noi. Inghit in sec soptind:

-  Nu pot face asta..

- De ce?

-  Pentru ca nu mai pot..nu mai am rasuflare si putere.

Nu-mi placea confuzia care mi-o lasa Sam in fata..nu vroiam sa mai fiu bataia lui de joc.

- Nu pot Maddy.

- Nu vreau sa fiu bataia ta de joc! Tip lasandu-mi lacrimile sa-mi curga pe obraji.

Sorry pt intarziere dar nu mai aveam inspiratieL

Dar mi-a venit astazi la ora de fizica..ciudatJ) Am inceput sa scriu la spatele caietuluiJ)

M-am gandit sa postezi cate un capitol pe saptamana daca v-ar conveni si placea??

Si app: cine vrea dedicatie sa scrie la comentarii:*

               Pe data viitoare<3

Dragoste NeasteptataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum