Capitolul 9-Domnul Adam.

3.1K 115 1
                                    

Au, trecut doua zile, de cand mama mea a plecat. Este cam pustiu, fara ea dar intr-un fel ma bucur ceea ce este cam ciudat sa stau cu un baiat de 19 ani in aceeasi casa, decat noi doi. Am fost trezita, de razele soarelui si de zgomotele facute din living. Ma ridic somnoroasa, in picioare incercand sa deschid usa. Cobor lenesa scarile, cand il vad pe Nate in fata mea punandu-si mana la gura incepand sa rada. Ma uit la el ridicand, o spranceana confuza.

- De ce razi? Si de ce naiba mai trezit? Faci pre mult zgomot Domnule. Spun trecandu-mi o mana prin par.

 -Te-ai uitat in oglinda? Intreaba, incepand sa rada zgomotos.

- E dimineata, Miss Perfectiune! Spun scotandu-i limba si indreptandu-ma spre camera mea.

Am ajuns, in camera mea ignorand ce spune Nate uitandu-ma la ceas 7:00. Ma duc spre dulap,scotandu-mi o pereche de colanti negri, un hanorac gri acoperindu-mi putin fundul și o pereche de OGG-uri. Ma indrept spre oglinda spalandu-ma pe fata si dinti, dupa aplicand putin rimel, si luciu de buze. Mi-am facut bucle in par, lasandu-le pe spate si coborand scarile pentru a merge la liceu. Eram in living, cautandu-l pe Nate, cu privirea si strigand tare: Nate, am plecat la liceu, vezi ca vin tarziu nu ma astepta daca e ceva ma suni. Am iesit, din caza indreptandu-ma spre liceu. Afara era cam frig, fiind sfarsitul lui Decembrie. Vantul isi facea aparitia in parul meu, fluturandumi-l prin toate partile. In spatele meu se afla un grup de fete, observand ca sunt boboace si auzind tot felul de chesti ceva gen: A venit, noua si deja crede ca poate avea totul mai ales pe Sam. Sau: Fata, asta chiar crede ca poate avea totul. M-am intors spre ele, aruncandu-le cea mai urata privile, aceste speriate au inceput sa alerge spre liceu, eu incepand sa rad.

Am stat, pentru o secunda, muta cand am vazut ca in fata liceului se aflau Hanna, si Sam stand sprijiniti de poarta liceului sarutandu-se. Am mers, inainte ca si cum nu iasi fi observat, iar in interiorul meu, muream de furie. Imi venea sa ma duc, sa o trag de par, si sa matur scoala cu ea. Am lasat capul,in jos intrand in scoala trecand pe langa Hanna. Aceasta s-a apropiat de urechea mea soptindu-mi:

-Am castigat, tarfa nu ai ce-i trebui lui Sam! Spuse razand.

Mi-am inclestat pumnul, vrand sa o invat o lectie dar mi-am dat seama ca nu as castiga nimic. Asa ca am mers, incontinuare ajungand la dulapul meu, luandu-mi cateva carti si pregatindu-ma de ora de Fizica. Ma indrept spre clasa, cautand-o pe Nina. Am observat ca-mi facea cu mana din ultima banca, asa ca m-am indreptat spre ea.

 - Hei! Spune Nina.

 - Hei! Spun indiferenta.

  - Ce sa intamplat? Spune Nina punand mana pe umarul meu.

  - Hanna s-a intamplat. Spun direct.

   - Cine trebui sa o potoleasca odata si-o data. Spune Nina nervoasa. Ti-a facut ceva?

Inainte, sa continui Profesoara de fizica intra in clasa, inchizand usa in urma ei. Isi puse poșeta pe catedra, scotandu-și delicat manusile din piele, de pe mainile ei fine, punandu-le in aceelasi loc. Se aseaza pe scaunul catedrei, si ne examina. În clasa, era foarte liniste in ciuda faptului ca,eram 27 de copii.

Profesoara se ridica, cu mișcari gingașe si se pregati sa spuna ceva, dar exact in acel moment pe usa intra un barbat, bine facut imbracat la patru ace. Toate, fetele au inceput sa chicoteasca in timp ce doamna profesoara isi da ochelari de vede jos, analizandu-l. Isi intoarce privirea spre noi spuandu-ne:

    - Dragi, elevi acesta va fi noul vostru profesor de fizica. Spuse Domna profesoara.

Toate, fetele au inceput sa zambeasca incercand sa-i atraga atentia. Domna profesoara, si-a strans lucrurile luandu-si la revedere, si parasind clasa. In clasa, era liniste pustie auzindu-se numai creta cum zgaria pe tabla scriind Domnul Adam.

Dragoste NeasteptataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum