Tanıtım 1

52.3K 1.4K 86
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Pencere kenarında gözleri yaşlı bir şekilde oturan kadın tek kızının yazgısına hala inanamıyordu. Koca konağın avlusuna doğru bakarken yıllarca bu konakta yaşadığı acı ve mutlulukları düşünüyordu. Gözlerinin önüne gelen görüntülerle kah gülüyor, kah ağlıyordu. Kapının açılmasıyla başını gelen kişiye çevirmişti. Kısa süren bakışmadan sonra tekrar avluyu izlemeye başlamıştı. Kapının kapanma sesini duyduktan birkaç saniye sonra ellerinde hissettiği baskıyla yeniden yanağından aşağıya bir damla yaş akmıştı. "Annecim ne olur yapma, sen arkamda olmazsan ne yaparım ben?" kulaklarına yankılanan hafif sesi bir süre dinlemişti. Her duyduğunda içine işliyordu bu ses. İlk anne dediği anı hatırladığında yeniden ağlamaya başlamıştı.

"Annecim yapma, dayanamıyorum. Lütfen bana destek ol."

"Ah bahtsız kızım benim. Ne vardı annenin kaderini alacak!" Genç kız hüzünlü bir şekilde gülümsemeye çalışmıştı. "Eğer senin kaderini yaşayacaksam çekeceğim çileye razıyım anne." Kadın kızının sözleri ile sıkıca ona sarılmıştı. "Neden onca kişinin arasında bu adamı kabul ettin? Sen istemezsen baban seni asla evlendirmez bilmiyor musun?"

"Dedikoduları unutuyorsun anne."

"Bırak konuşsunlar kızım. Ben, baban, amcaların herkes senin arkanda. Neden kendine bunu yapıyorsun. İlerde seveceğin biri..." Genç kız parmaklarını annesinin dudaklarının üzerine koyarak onu susturmuştu. "Sende biliyorsun anne, ne kadar istesek de bu sözleri engelleyemeyiz. İlerde belki sevdiğim biri karşıma çıkacak ama ya o da bu dedikoduları duyup yargısız infaz ederse. Ömür boyu işlemediğim günahın vebalini çekemem. En küçük şeyde başıma kalkmayacak mı?"

"Kızım..."

"Anne, lütfen babamın evliliğim konusunda ikna et. En azından hayatım boyunca başım dik bir şekilde yaşayacağım. Adımın anıldığı kişiyle evlendiğim vakit kimse namusum hakkında bana laf atamayacak."

"Ah kızım, içim yanıyor. Seni telli duvaklı bu konaktan çıkarken görmek en büyük dileğimdi. Şimdi başında kara bir duvakla çıkacak olman." İkili sessiz bir şekilde ağlarken tek dilekleri gelin gideceği evde mutlu olmasıydı.

*******

Arkadaşlar şimdilik tanıtım yayınlıyorum. Hep Seni Bekledim hikayesi bitince bu hikaye hem Wattpadde ham de Benim Hikayem sayfasında yayınlanacaktır :)

KARA DUVAK (Yeniden)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin