„Vanja, ja ti poslije ove utakmice idem pravo pred oltar..."
„Opalaaa a sa kim???"
„Osmica."
„Dobar izbor nema šta... Ali stvarno moraš prestati buljiti osim ako ne želiš da ga prestrašiš. Onda ti ništa od oltara."
„Ali..."
„Ana...."
„Okej....." Spustila sam glavu, ali opet ga svako malo odmjeravala. Kako neko može biti samo tako savršen...
Tada je počela utakmica koja je, ne znam kako, odvukla svu moju pažnju. Kako i neće u stvari. Ovaj sudija im nema pojma, sve mu ja moram govoriti. Gdje ih samo nalaze ovakve...
„A koraci,sudija, koraci!"
„Ana, pobogu, smiri se..."
„Šta da se smirim, pa ovaj blage veze nema....Vidi ga, pa ruka, sviraj tom zviždaljkom, nije ti to ukras!!!" I tako sam ja nastavila po svome dok se Vanja pretvarala da me ne poznaje.
Do kraja utakmice sam uspjela saznati da se onaj macan zove Stefan. I to nije sve. Nakon što je utakmica završila, dok smo Vanja i ja izlazile iz sale, primjetila sam da mi upravo on prilazi!!!
„Vanja Vanja Vanja Vanja dolazi vamo, šta da radim????"
„Smiri se i ponašaj se normalno."
„Pfff lako je tebi za reći..."
Stefanova perspektiva
Danas se održava velika utakmica protiv škole Ivo Andrić. Koliko god to mrzio priznati, ovi gubitnici dobro igraju... Neće ovo biti tako laka utakmica, ali opet, ne mogu oni protiv nas.
Ulazim u salu dok pogledom prelazim preko tribina.
Među ostalima, primjetim neku curu kako bulji u mene. To izbaci mali osmijeh na moje lice. Sigurno me sada skida pogledom. Kako i ne bi? Ovakva ljepota se jednom u životu rađa. Okrenem se prema svom najboljem drugu Toniju.
„Ej, eno imam još jednog obožavaoca."Pokažem mu prema njoj.
„Nije loša nema šta..."
Počela je utakmica. Prve dvije četvrtine smo mi vodili, ali onda su nam oni gubitnici preuzeli loptu, i na kraju odnijeli pobjedu.
Primjetio sam da poznaju onu curu, pa sam se malo odlučio našaliti. Čisto da im pokažem ko je ovdje glavni. Opkladio sam se sa svojom momčadi i trebao sam sa njom biti samo par dana da joj se približim srcu i onda je ostaviti. Tako jednostavno. Ali za početak, moramo se upoznati.
Vidio sam je na izlazu iz sale te krenuo ka njoj.
Anina perspektiva
Nakon što nam je prišao, zavodnički se namijao te mi pružio ruku.
„Ćao, ja sam Stefan."
Vote/comment
LOVE YAAAAAA<33333333333
- U
BINABASA MO ANG
Basketball love- PREPRAVLJENO
Teen FictionAna je jedna obična petnaestogodišnja cura koja je odlična košarkašica, ali ni sama ne shvata šta sve može. Nakon što je bila izigrana od strane momka, želi da se pridruži muškoj košarkaškoj ekipi svoje škole. Da li će uspjeti u tome ili će doživjet...