Billedet er af Milla*
Jeg sidder lige nu på kontoret... Har jeg fortjent det? Næhæ. Hvis skyld er det? William's, den idiot.
Efter jeg har slået ham, gik han direkte til inspektøren, den stupide mongol.
Han blev gjort til grin, fordi jeg afviste ham, og slog ham ned... Det er sq da ik' min skyld
William sidder ved siden af mig, med et lille blåt øje.... Årh nederen, jeg ramte ikke ordenligt. Er jeg ved at komme ud af træning? Åhh, det må ikke ske, så skal der hjem og øves. Hans blå øje vil gå væk om 3 dages tid, det er jeg sikker på..
Lige nu snakker inspektøren i telefon med en eller anden. Han går frem og tilbage, mens hans råber ind i en telefon. Ynkeligt.
Han stoppede med at snakke telefon, og før jeg vidste af det sad han i sin kontorstol. Han havde sine albuer på bordet, og har samlet sine hænder. "Jeg kan se at William.... du er blevet slået i ansigtet.... af vores nye elev Selma" Siger han med et suk.'
Han kigger i sin skuffe, og tager et papir frem. "Kan i forklare?" Spørg han efter han tog sine briller ned på. Han læser papiret. "Altså han pr..." Jeg blev afbrudt af William. Den mongol. "Hun var meget vred. Jeg ved ikke af hvad, men jeg ville spørge hende hvad der var galt.... Fordi du kender mig, jeg er en rar og høflig person, som bare vil have at alle er glade... Hun slog mig, fordi jeg snakkede til hende..." Sagde han.
Både inspektøren og jeg, kigge på ham, som om han var en tidsrejsende fra Mars. Hvorfor fuck lyver han? Jeg giver inspektøren ej-han-lyver-hvor-er-det-uretfærdigt-blik. "Han prøvede at kysse mig, og jeg så ingen anden udvej end at slå ham... Hvem ved, han kunne jo voldtage mig" Siger jeg helt seriøst. "Hey jeg har aldrig voldtaget nogle!" Udbryder han.
"Okay, det er nok" Råber Inspektøren. Han tilføjer. "Slåskampe på skole, det tolerere vi ikke. William, du har allerede en eftersidning idag, på 2 timer i hallen. Den retter vi til 3 timer, og de Selma skal også gøre rent, i 3 timer" Siger han, og krydser ting af på papiret.
Både William og jeg fik papiret, hvor der stod hvad vi skulle, i hvor lang tid, og hvorfor. "Det kan du ikke mene! Jeg skal til træning klokken 17! Den eftersidning jeg havde før, det var maximum timer jeg kunne bruge! Jeg SKAL komme til soccer til tiden! Jeg bliver sat af holdet!" Udbryder han. 'åhhh buhu, hvor synd' havde jeg bare lyst til at sige, men jeg ved hvor meget karate betyder for mig, så det betyder sikkert også noget for ham at spille soccer.
Jeg sad bare ved siden af, uden at sige noget. Han har kun fået en time eksta for det her... jeg har fået 3... Han burde ikke klage, og det bar jo også hans skyld... det var ham der sagde til inspektøren....
"Det skulle du havet tænkt på, før du roede dig ud i problemer. Igen. Nå gå så ud af mit kontor. Jo tidligere i kommer igang med jeres straf, jo tidligere får i fri." Sagde han. Og vi gik ud af kontoret
YOU ARE READING
I'm a fighter // f.l.
Teen FictionSelma flytter til Amerika for at studere på Hamilton High. Hun bror hos noget familie. Selma har en stor interesse for karate og har gået til det i snart 7 år. Når hun træner er hun i stand til at skubbe følelserne væk - hun træner en del. Højest ra...