«Bustur»

2.2K 56 5
                                    


Vi sidder lige nu i bussen på vej til et eller andet sted, midt ude på landet, for at bo i nogle hytter. Vi fik selv lov til at vælge hvem vi skulle sove med, men jeg endte ikke op med præcis dem jeg ønskede... Men idet mindste er jeg sammen med Louise, Nick og William.....

Der er to værelser. Jeg regner stærkt med at sove sammen med Louise. Men Louise har sagt hun rigtig godt kan lide Nick, så jeg er bange for at jeg skal sove sammen med fucking William!!!

Louise havde også noget vigtigt at fortælle, men hun ville gerne have det forbliver en hemmelighed, så hun venter til vi er alene. Det er gør mig både stresset, nervøs, spændt og alle mulige andre følelser.... Jeg kan ikke vente med at vide det!!

"Vi er der om 35 minutter" Lyder det fra Fru Larsson. Fru Larsson er en ung vikar, fordi vores lærer er syg, skal hun være vores leder.... Der er kommet en del nye og unge vikarer på skole. De er omkring 20-22 år alle sammen, både kvinder og mændene. 

Fru Larsson går i MEGET nedringet bluser. Det er ikke særlig cool, for os piger... Men drengene savler hele tiden over det, og det er sq også ulækkert! Det kan godt være hun er ung og køn, men hun er jo trosalt vores lærer... eller vikar... ulækkert....!!

Cameron, James, Sasha og Milla skal sove i samme hytte. Jeg håber Milla og James tager soveværelset sammen, så Sasha og Cameron sover sammen. I ved hvad man siger, hvad der mellem en dreng og en pige i samme seng er ikke småting... eller så er det bare mig der siger det.... uanset hvad er det blevet sagt mindst en gang af mig, og det er jo det der tæller!!!

Der er 5 minutter tilbage af bus-turen, og Sasha, Milla, Louise og jeg sidder bagerst, så vi ville gå op ved udgangen før andre, så vi kom ud først. Vi går forbi William, Nick, Cameron og James. 

Milla og James sender kys til hinanden. Louise smiler til Nick, og han gengælder det ved at blinke med det ene øje. Cameron tager fat i Sasha's arm, og trækker hende hen mod sig. Jeg griner lidt af det, og som en refleks bakker jeg ud. Jeg bakker ud i WILLIAM??!!

Jeg sidder nu på hans skød... flot Selma... flot... Han omfavner mig, og læner sit hoved på min ryg. "Freak" Stønner jeg, og prøver at komme fri. Jeg kan ikke komme fri....

"Både du og jeg ved du elsker det"  Siger han, og klemmer hårdere. Jeg kan høre Sasha griner. Det kan Cameron også, så han gør nu det samme som Lachowski gør. "Freaking freak" Siger hun, og prøver mindst lige så hårdt på at komme fri som jeg. 

Jeg ved ikke hvordan, men nu sidder Louise på Nick's skød, og Milla sidder på James' skød. 

Bussen stopper. James bærer Milla i brude-stilling, hun griner vildt meget, mens Louise bare går af Nick, og han tager fat i hendes hånd. Nurgh, hun rødmer lidt. Cameron slipper Sasha og hun flyver nærmest af ham. Hun føler sikkert hun forrædder Mark, men hun blev jo nærmest  holdt som gidsel. 

Jeg sidder stadig på William. Han har ikke rejst sig, og har sikkert heller ikke tænkt sig at gør det. "William vi skal af nu!" Udbryder jeg. "Jaja 2 minutter mere" Siger han med en rolig stemme. Er han træt? "Vi har ikke 2 minutter Hr. Lachowski.. Kom ud med jer turtelduer" Siger hun og bevæger stredsende hendes taske mod udgangen.

Turtelduer? Hvor måger hun... haha så i hvad jeg gjorde der? Jeg skrev hvor måger hun istedet for hvor våger hun! I ved måger er fugle, ligesom turtelDUER! Åhh ja i har forstået... LOL.

Vi går i en evigheder før vi endelig er ved hytterne. Min gruppes hytte er i hus nr. 6. Vi kigger os lidt rundt. Det er træhuse, der er malet enten røde, grønne eller blå.

Jeg trækker min kuffert hen af jorden og kan høre alle andres bag mig. Sikke en larm egentlig. William åbner hoveddøren til hytte nr. 6. "Damerne først" Siger han og vifter os ind.

I'm a fighter // f.l.Where stories live. Discover now