Jeg slukkede tv'et for vejrudsigten.... Det er kraftedeme skolefri dag idag!!!! YAAAYYY! Men jeg kan ikke gå ud for døre, fordi det åbenbart er 'farligt'.... Snestorme er ikke særlig nice.... Jeg glæder mig over fridagen.
Men så tænker jeg på at jeg ikke kan forlade huset. Og så er der også lige den fact at William er her...Jeg går op på mit værelse og ser en sovende William. Jeg hopper kraftigt op i sengen, så William hopper en lille smule. Han vågner, vildt hurtigt!!! "hvad fanden!" Siger han med sin hæse morgenstemme. "Hej snorkedyr, skal du snart op??" Spørg jeg og tager min mobil ud af opladeren. Jeg tror ikke William snorkede, men hvad han ikke ved har han ikke ondt af!
"Hvorfor vækkede du mig!" Udbryder han. "Klokken er snart 11..." Siger jeg som forsvar. Han kigger på mig, sikkert uforstået da det er en hverdag og vi burde være i skole. Han begynder at få et slesk smil. "Nåh så vi pjækker idag?" Spørg han og kommer tættere på mig.
Jeg skubber ham væk "Nej idiot, vi har fri idag... btw du må ikke forlade mit hus" Siger jeg med et smil, det lyder ret creepy 'du må ikke forlade mit hus', men det er ikke min skyld! Det er nyhederne! "Hvorfor vil du have jeg bliver her?" Spørg han uforstået med sit kønne morgenfjæs. "Der er storm, og det er farligt at begive sig ud i trafikken" Sagde jeg, og imiteredes værtens stemme.
"Så vi skal være sammen?? Hele dagen??" Spørg han overrasket. "Vi skal ihvertfald være i samme hus" Siger jeg og lægger min mobil væk. Igen havde skrevet til mig, og jeg havdet ingen notifikationer... #SadLonerLife...
"Hvordan skal vi få tiden til at gå??" Spørg han og får sit flirtende smil tilbage. "ikke det der" Siger jeg og skubber ham væk af frastødelse. "Hey. Jeg er William Lachowski! Det er ikk' meningen du skal finde mig frastødende! Altså se mig?! Jeg er ikke til at modstå!" Siger han og ser ligepludselig vågen ud.
Okay han har fat i noget, han er ikke frastødende, men det er hans personlighed! Jeg mener den der stolthed og selvfedme er til at brække sig over! "Drøm videre" Siger jeg med et falsk smil.
Jeg tager min MacBook frem og går ind på Netflix. "Hvad laver du?" Spørg han og kigger på min skærm. Man kan se der står netflix flere steder "Er du blind?" Spørg jeg og skriver anstrengende kode ind. "Hov hov" Siger han. What the fuck. Jeg skal give dig hov hov skal jeg!
...
"Du er så latterlig!" Udbryder jeg i grin. "hvad?" Griner han, og rykker computeren hen mod hamselv. Vi har lige set LOL (Jeg valgte) Og nu vil han vælge en film.... "Jeg ser ikke Behaving Badly!" Siger jeg og drejer computeren hen mod MIG! Den film han vil se, vil han sikkert kun se fordi der er 'lækre damer' med i.... "Magic Mike XXL??" Spørg jeg seriøst. Han kigger latterligt på mig "Jeg er ikke i humør til mandestrippere" Siger han sarkastisk. "Uhhh hvad med the notebook!" Siger jeg som om det er verdens bedste ide, fordi altså daah! Hvem er med mig!
Det ender med vi ser White Chicks... Det var den eller Brüno... den film ser jeg altså ikke igen!
Imens vi ser filmen kan jeg mærke William stirre på mig et par gange. Det generede mig ikke, men så begyndte han at vende hovedet og se mig istedet for at se filmen. "William hvad laver du?" Spørg jeg hurtigt mens jeg stadig ser på pc-skærmen. Ingen øjenkontakt.
"Jeg ser film" Siger han med et host. Han klør sig i nakken, og kigger anstrengt på filmen.
...
Williams synsvinkel:
White Chicks... Den film har jeg aldrig set før, men Selma syntes den var sjov, så vi kan jo se den nu. Hun sætter den på og jeg bliver lidt koncentreret, og kigger derfor direkte ind i vægen.
Jeg kommer til mig selv igen, men får øje på Selma. Hun er faktisk vildt lækker!
Hendes fine lille næse, og det smukke grin. De flotte, fyldte læber med tænder der sidder for tæt inde i munden, som som dog er sødt og klær' hende. Hendes grin... hvad kan jeg sige. Det er latterligt, jeg mener.... hendes grin får mig til at grine! Det er det jeg elsker ved hende...
Vent.
Vent.
Vent.
Hvad????
Hvad tænkte jeg lige???!!!
HVAD!!!!
"William hvad laver du?" Spørg hun, men uden at kigge på mig. Hun er vist helt opslug af filmen.
Fuck jeg er busted! Kunne hun fornemme jeg stirrede på hende.... oops....
"Jeg ser film" Siger jeg med et host... jeg er ikke den bedste til at lyve. Argh det er så nederen!!!!
Kan det være sandt? Kan jeg.... Selveste William Lachowski lide Selma Johnson!
nej....Jeg er ikke forelsket, det kan jeg ikke være.
Det er umuligt...
Fuck jeg tror jeg er forelsket i Selma Johnson
YOU ARE READING
I'm a fighter // f.l.
Teen FictionSelma flytter til Amerika for at studere på Hamilton High. Hun bror hos noget familie. Selma har en stor interesse for karate og har gået til det i snart 7 år. Når hun træner er hun i stand til at skubbe følelserne væk - hun træner en del. Højest ra...