Filmen er slut, og selvom jeg føler at jeg aldrig nogensinde kan sove igen, fordi den film var så freaking skræmmende, er jeg alligevel træt, og vi skal op kl. 5 imorgen!!!! Det er ikke menneskeligt, og det hat vi også påpeget vores lærer. 'Man kan hvad man vil' Var hendes svar.
Ja wow, men hvad hvis vi ikke vil?!Nick og Louise gik ind på deres værelse ret hurtigt. Jeg har ingen ide om hvad de laver der inde, og hvad der kommer til at ske, men hvis jeg kender Louise ret, fortæller hun det ikke. Eller så fortæller hun det, hun har været som en anden person her på det seneste... Nu ved jeg hvad de mener med kærlighed gør blind. Wow, det giver jo mening!
Jeg tager mit 'nat-tøj' og skifter ude på toilettet. Fordi jeg ikke plejer at låse døren, glemte jeg at gøre det nu.. pis.
Men der skete heldigvis intet!
Jeg smed mig på sengen, så William væltede til den ene side, men han faldt ikke ud af senggen, fordi han vejer så meget på grund af alle de muskler! "Hey" Siger han, fordi han var ved at tabe sin mobil. Jeg sagde ikke rigtig noget til det, men tog min mobil frem istedet.
Jeg ser på William, men han stirre allerede på mig. Jeg giver han hvad-stiger-du-på-blikket. Men det forstod han vist ikke... "Du bliver i din side af sengen" Siger jeg. "Hvorfor? Hvad hvis jeg fylder" Spørg han. Han han retart? "Du skal ikke prøver på NOGET" Sagde jeg, og gjorde det klart for ham, ved at pege på ham, som om jeg var en lærer der skælder en uartig elev ud.
"Men hvad hvis jeg har lyst til at have sex med dig. Lige her. Lige nu." Han læner sig frem, og jeg skulle til at skubbe ham væk, men han rykkede sig selv tilbage. Okay det er ikke særlig William-agtigt. Men jeg kan li' det. "jeg skal kraftedeme ikke miste min mødom i en rådden hytte" Siger jeg, og trykker på app'en messenger, fordi jeg har en ulæst besked.
Jeg kan mærke han STADIG stirrer på mig. Jeg lægger min mobil væk, og får slet ikke set beskeden. "Hvad?!" Udbryder jeg. Han kigger overrasket på mig. "Hvad?" Spørg jeg igen, men lavere og mere akavet. "Du... Jeg mener... jeg... men... du? Du er... What!!? Du er Jomfru??!!!" Siger han, og giver mig et blik jeg aldrig har set før. Jeg ved ikke om det er et skræmt udtryg, eller MEGET fortvivlet. Måske en blanding? Han ser ihvertfald mere skræmt ud, end da vi så en SKRÆMMENDE gyser.
"Er du okay Lachowski" Spørg jeg bekømret. "ja... men du er? WHAT?" Udbryder han. "Jomfru? Ja, jeg er jomfru..." Siger jeg, og kan mærke mine kinder bliver varmer og røde. Han begynder at grine en smule. "Hvad?!" Udbryder jeg, og slår ham med min pude "Heyhey, undskyld... relax" Siger han, og laver en dæmpet bevægelse med sine hænder.
"Er der noget galt med at være jomfru?" Spørg jeg og kigger undrende på ham. Jeg ved det helt seriøst ikke.... "NEJ! NEJ! NEJ! Det er INTET galt med det... Det betyder bare du ikke er billig" Siger han med et smil. Smilet var et 'rigtigt' smil i nogle sekunder, men blev hurtigt til det sædvanlige William-ansigt.
"Tak... tror jeg" Siger jeg.
Jeg tager min dyne over mig, og falder hurtigt i søvn.
...
Jeg vågner dejligt. Temperaturen er perfekt. Lyset inde i rummet er ganske fint, og jeg er for første gang i lang til IKKE træt. Jeg ville strække mine arme, og for en gang skyld vågne op som tornerose gør. Men en arm holder min arm nede. Williams arm selvfølgelig. Fuck, jeg sagde han skulle være på han egen side, den skid!
Jeg ligger faktisk virkelig godt, så hvorfor gøre noget ved det? Jo nu skal jeg svare på det, DET ER WILLIAM! Folk har jo grænser, men det kan Lachowski bare ikke FATTE. Han er en lækker selvisk dreng. Fik jeg sagt han er lækker?
"William!" Siger jeg stille. "William!" Siger jeg højre. Han kaver mhmhmh-lyde, som jeg kender alt for godt, fordi jeg laver de selv samme lyde om morgenen, når jeg BARE IKKE VIL OP! "William, NEJ. William! Dit modstander hold scorede lige! Hvis du ikke står op nu, taber dit hold!" Råber jeg, og vækkede nok derfor Louise og Nick.
"Hvad? Hvor? Hvem? Hvorfor? Hvornår?!!!" Mumler han og sprænger ud af sengen.
YOU ARE READING
I'm a fighter // f.l.
Teen FictionSelma flytter til Amerika for at studere på Hamilton High. Hun bror hos noget familie. Selma har en stor interesse for karate og har gået til det i snart 7 år. Når hun træner er hun i stand til at skubbe følelserne væk - hun træner en del. Højest ra...