"Hvad?!" Spørg jeg stille, fordi han bare kiggede på mig. Han læner sig langsomt tættere på mit ansigt. Omg!!!! Vent vil han kysse mig?? Altså.... før idag ville jeg nok brække mig ved tanken, men nu ville jeg med glæde have det sker!!!
Jeg har efter de seneste dage set en helt ny William... Jeg ved ikke hvad, eller hvorfor. Men jeg ved at han helt sikkert er mere end en ven.
Han har været mindre slesk og kæk end normalt. Han har været sødere og jeg tror min familie er glade for ham... Hans udseende er perfekt, ingen tvivl med det... men hans personlighed...
Han er stædig, slesk, kæk, irriterende, selvglad....Hvorfor er det lige MIG som falder for sådanne fyre? mig er falder for players.... mig der falder for William!!!!
Hans læber kommer tættere mod mine. Jeg kigger betaget på dem.
Jeg tænker på også at læne mig frem, men jeg nægter at blive en af hans små legetøj!
Men han er så køn! Jeg er jo vild ham!Hans læber rammer mine i lidt tid, før jeg kysser med. Jeg analysere mine valg og skubber William væk med det samme.
Han kigger uforstående på mig, og åbner munden for at sige noget. "Nej" Mumler jeg og løber d af træningsrummet. Han fik tydeligvis ikke sagt noget...
Hvorfor så han så overrasket ud? Fordi jeg afviste ham? Fordi jeg faktisk kyssede med ham? Jeg tænker ikke så meget over det, da jeg ser min onkel og faster i stuen. De ser fjernsyn, så Louis og Lukas er sikkert gået i seng.
Jeg går den anden vej, ud i gangen. Jeg tager min vinter jakke under armen og går udenfor.Det er vildt koldt udenfor! Jeg tager hurtigt min jakke på, og tænker hvor jeg skal gå hen. Jeg ser til både højre og venstre, men det er ret svært at se når der er en snestorm som puster sneen op i hovedet på mig!
Jeg holder min hånd foran mit ansigt, for at minimere mængden af sne i mit fjæs. Jeg går frem uden rigtigt at vide hvor jeg er på vej hen.
Williams synsvinkel:
Det er nu!
Jeg læner mit hoved langsomt frem. Hun rykker sig ikke frem, men heller ikke tilbage. Hvad betyder det? Jeg er nu kommet så tæt at vores læber næsten mødes. Før jeg ved af det kysser jeg Selma. Jeg opfanger ikke rigtig hvornår hun begynder at kysse med, men jeg ved der gik lidt tid....Men ihvertfald så kysser hun med. Jeg vidste jeg var uimodståelig!
Pludselig mærker jeg hendes hænder på min brystkasse. Hun skubber mig væk. Jeg ved ikke rigtig hvad der forgår her... så jeg ville spørge hende. Jeg åbner munden, parat til at sige noget. Men jeg fik ikke sagt noget da jeg høre en mumlen fra hende og så var hu ude af rummet.Jeg kigger stadig uforstående i rummet. Efter nogle sekunder smækker døren i, jeg vender hovedet og ser på den lukkede dør.
Vi er spærret inde i det her hus, så det burde være let nok at finde hende.
Jeg skynder mig ud af træningsrummet og kigger i alle rum efter hende.Jeg stikker forsigtigt hovedet frem i stuen, men så kun hendes onkel og faster. Jeg høre forsigtigt en dør smække i. Lyden var så lav så jeg vidste ikke hvor den kom fra.
Vent? kan det være hoveddøren??? Hun kan da ikke være så dum at risikere hendes liv på det her vel???!!!! Nej, hun er en klog tøs...
Men alligevel det er Selma vi snakker om. Jeg går hen mod gangen og ser ikke Selmas vinterjakke nogle steder.
Fuck det er løgn?! Hun er løbet udenfor i stormen! Men... Argh jeg bliver jo nødt til at finde hende!
Jeg tager min ekstravarme læderjakke på og åbner forsigtigt hoveddøren. Jeg mærker den koldeste brise EVER! Jeg lukker med klaprende tænder døren.
Jeg kan ikke se noget at sne der flyver rundt. Min hånd plaseres lidt fra mit hoved så jeg ikke får så meget sne i ansigtet.Nu er spørgsmålet bare;
Hvor er Selma?
...
Hey F/N!!❤❤
Kunne i lide kapitlet?😅
Jeg ved ikke om der er nogle der læser de her små beskeder, men hvis du gør TAK!💖💖
Hvad syntes i om det nye cover billede??😘XOXO XOShadow ❤❤
VOUS LISEZ
I'm a fighter // f.l.
Roman pour AdolescentsSelma flytter til Amerika for at studere på Hamilton High. Hun bror hos noget familie. Selma har en stor interesse for karate og har gået til det i snart 7 år. Når hun træner er hun i stand til at skubbe følelserne væk - hun træner en del. Højest ra...