«Black Tap Coffee»

2.5K 64 0
                                    

Billede er af Kelly*

Torsdag 24/11-2016

Kære Dagbog

Jeg er lige kommet hjem fra skole.
Det er længe siden jeg sidst skrev dagbog... men jeg prøver. Fordi mit karate udstyr er endnu ikke ankommet, og jeg ved ikke hvor jeg kan få fat i det.... så må jeg få mine følelser væk gennem dagbogen, og ikke gennem at gennemtæske en dukke, eller slåpude. 
Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, men jeg tænker at jeg starter med at skrive lidt om min dag. 

Jeg mødte i skole til tiden, så den startede da fint nok. Jeg havde Fransk, men det er et lortefag, JEG KAN JO IKK DET FUCKING SPROG! Derefter havde jeg Engelsk. Med Allison og Kelly.... Gæt hvem der blev totalt nedgjort i timen? Selma Johnson... 

Fordi jeg ikke hørte efter hvad læren sagde, og bare kiggede ud af vinduet... Læren spurgte mig om et spørgsmål, og siden jeg ikke kunne svaret fordi jeg ikke hørte spørgsmålet, begyndte de at grine af mig. "Haha, skøgen var ufokuseret". "Haha, jeg kan ikke fatte hun er dum, at hun ikke kan svaret". "Haha, Selma kan ikke svaret, den luder"

Jeg ved ikke hvor det der skøge, og ludder kom fra... det er sikkert fordi jeg hænger ud med William.... Åhh jeg var ved at glemme det! William!
Lige som jeg troede at William og jeg var begyndt at være gode venner begynder han på alt det der fucking plat... han flirter hele tiden med mig! Hvornår lærer den dreng, at jeg ikke vil i seng med ham?! 


Jeg lagde min dagbog væk, jeg havde helt glemt at jeg skal mødes med Sasha i vores favorit cafe Black Tap Coffee. Jeg tager min mobil, og min fasters nøgler. "Jeg tager bilen!" Råber jeg. "Ja okay" Råber hun tilbage. Bruger hun egentlig nogensinde den bil selv??

...

Nu har jeg siddet her i 20 minutter! OG HUN ER HER STADIG IKKE!!! PLUS min mobil er løbet tør for strøm, så jeg kan ikke skrive til hende!!! Jeg tænker hele tiden, hun kommer om 30 sekunder... Men så er de 30 sekunder gået...
Hvis hun ikke er her inde for 5 minutter går jeg bare...

Inden de 5 minutter er gået, gå jeg op og bestiller en kaffe. "Hej, hvad skulle det være?" Spørg fyren bag disken. Der står Felix på hans arbejds uniform. Felix er køøøn. "Øhm ja is kaffe nr 23" Siger jeg, og finder min pung frem. "Er du sikker?" Spørg han. wtf, lol. Et grin undslipper min mund. "Hvad?" Siger jeg, og glemmer helt at finde min pung frem. 

Felix taster noget ind på computeren. "Det var bare for sjov, min favorit er også 23" Siger han, og tilføjer "Det bliver 40 kr". Wow! han har vildt dårlig humor... jeg elsker det! "Ja, her" Siger jeg, og giver ham mit kort, så han kan trække pengene fra det. "Tak" Siger han. "Hav en god dag" Siger jeg. "i lige måde" Siger han, med et smukt skævt smil.

Jeg sætter mig ned igen. Jeg aner ikke om der er gået 5 minutter eller 5 timer eller 5 sekunder... Det kunne havdet gået flere år!

Jeg sidder der. Alene. Drikker min kaffe.... #ForeverAlone 

Fyren bag kassen, går pluslig. Der går ret lang tid før han kommer tilbage, men da han kom tilbage, har han normalt tøj på, og en taske. Har han fået fri?

Han kommer hen til mig, og sætter sig ved siden af mig. "Hey jeg hedder forresten Felix" Siger han. "Ja det ved jeg..." Det gik op for mig, hvad jeg lige sagde... Wow jeg lyder jo som en stalker... "Jeg mener... Det stod jo på din uniform" Siger jeg. "Wow, jeg er lidt... ehm... stalker-agtig... jeg har nok fået for meget kaffe... og" Wow Selma, vær' lige lidt mere pinlig! GUD!

"Jeg er Selma" Siger jeg til sidst. "det ved jeg..." Sagde han. Okay hvordan ved han det? "Jeg mener... Det stod på dit kort, da du betalte for kaffen" Fortsatte han. "Jeg ved godt det måske er lidt creepy, at jeg så hvad du hed... Jeg tror bare jeg var nysgerrig" Sagde han. "Det er helt okay" Smiler jeg.

...

Hey F/N 💋💕

Uhhh hvad sker der i næste afsnit??! 😂🙉🙈🙊
Tak fordi i gider læse min historie! Det gør mig sååå glad! 😜💖

XOXO XOShdow ❤❤


I'm a fighter // f.l.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin