«Fantastisk pige»

2.3K 65 0
                                    


Jeg kigger mig i spejlet. Jeg ligner noget der er løgn. Uglet hår, makeup i hele fjæset, og røde opsvulmede øjne. Jeg tror jeg fik en mindre madforgiftning af Mc D maden... Jeg tællede ikke hvor mange gange, og jeg skal nok undlade jer for detaljerne, men jeg brækkede mig et par gange...

... Beklager McDonalds... Undslyld, jeg må skuffe jer... Men i laver elendig burger - med ekstra, ALT.

Jeg skal i skole... Den slutter tidligt om fredagen, cool ikk? Den slutter klokken 2 Pm (14:00)... Og jeg glæder mig til efter skole, FOR SÅ SKAL JEG FEESTE! Jeg har aldrig drukket mig fuld til en fest før. Altså. Jeg har været til flere fester før.

Jeg har også prøvet at være fuld et par gange... Men aldrig til en fest! Og jeg glæder mig! 

Jeg tager et hurtigt bad, for at se okay præsentabel ud. 
Da jeg kommer ud af badet, ser jeg mere ok-agtig ud. Jeg lægger min makeup, reder mit hår, børster tænder og går ind i køkkenet. Mark sidder ved bar-stedet i køkkenet. "Goooodmogen" Synger han nærmest. "Du er godt nok glad. Hvorfor så det?" Spørg jeg, og smækker køleskabet i, efter jeg havdet taget en mælk.

"Jeg har en date til festen i aften" Siger han glad, og drikker sin sidste tår af sin juice. "er det en pige, du virkelig godt kan lide...?" Spørg jeg, men kender godt svaret. "Hun er den mest fantastiske jeg i mit liv har mødt" Siger han drømmende. Jeg giver ham ja-men-hvad-er-jeg-så-blikket. 

Han ser mit blik "Med undtagelse for dig" Siger han med et smil. Et ok falsk smil, hvis du spørg mig. Jeg giver ham dræber-blikket. Han tænker sikkert, det var en god redning Mark! "Dårligt redet" Siger jeg, og drikker direkte fra mælkekartonen. Der var kun to slurke i, så hvorfor gøre livet sværgere og tage en kop frem, når jeg uden problemer han drikke fra kartonen?

"Charmrende" Siger han, og kigger frastødende på mig. "jaja, du elsker mig da, gør du ikk?"Spørg jeg med et selvfedt smil. "Jo selvfølgelig" Svarede han. "det tænkte jeg nok" Sagde jeg med en chokerene lys stemme. "Elsker du så mig?" spørg han. oops jeg havde helt glemt at sige det tilbage... Jeg er så glemsom.

"Når man er enebarn, plejer man at føle sig ret ensom... og alene. Men det føler jeg aldrig, fordi jeg har dig i mit liv. Jeg betragter dig ikke som en fætter, men en bror. Jeg elsker dig af hele mit hjerte" Sagde jeg, og holdt min hånd dramatisk ved mit hjerte. "Okay poesibog, skal jeg køre dig i skole idag?" Spørg han. 

Jeg nikker og smilder kartonen ud, tager min taske og vi smutter. 

...

Mark brugte bilen, til at imponere sin date. Så jeg bliver hentet af Louise. Louise og jeg er de eneste der ikke har nogle date til festen. Milla og Sasha har en date hver, men jeg ved ikke hvem. "I kan møde dem til festen" Havde de sagt.... Jeg har ikke noget imod det, fordi så kan jeg drikke mig fuld, og det kan Louise ikke... Hun skal jo køre mig hjem!

Louise parkere, og vi går begge ud af bilen. Jeg tager min mobil frem og skriver til Sasha og Milla. Sasha svare ikke, med det gør Milla. Hun er henne ved dj'en. Så der går Louise og jeg hen. Mens jeg skriver med Milla siger Louise lige pludseligt "Hey der er Sasha!" Jeg ser op, og ser chokerende Sasha. Hun snaver en fyr. 

Louise og jeg kom tættere på Sahsa og hendes fyr. Da jeg kommer tæt nok på, ser jeg at den fyr er MARK???? Så den helt fantastiske pige, han skulle på date med, er Sasha? Min veninde? Af alle piger på planeten vælger han min bedste veninde? Og af alle de drenge der er på jorden, vælger hun min fætter?!

"Omg" Siger jeg. Jeg kan ikke bevæge mig, af chok. "Hvad er der?" Spørg Louise, og kigger skiftevis på mig og Sasha der sluger min fætter. "Det er Sasha" Siger jeg. "Ja? Og?" Siger hun forvirret... "Det er Sasha... med min fætter" Siger jeg, synker. 

Louise kigger forvirret på mig, og drejer hoved mod Mark og Sasha. "Er det der din fætter?" Spørg hun. Jeg nikker. "Han er køn" Siger hun, og studere min fætter. Jeg slår hende på skulderen, men ikke for hårdt, fordi jeg ved jeg kan give hårde slag... Det har Louise ikke fortjent. 

Vidste Sasha at Mark er min fætter? Vidste Mark at Sahsha er min bedste veninde?

I'm a fighter // f.l.Where stories live. Discover now